جاباما
۱۲۱۷۳۸۱
۲ نظر
۹۱۳
۲ نظر
۹۱۳
پ

جاده‌های شمالی قفل شد!

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در مبادی ورودی به این استان در زمان حاضر را پرحجم و نیمه سنگین و در برخی مواقع سنگین اعلام کرد.

ایرنا: رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در مبادی ورودی به این استان در زمان حاضر را پرحجم و نیمه سنگین و در برخی مواقع سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب با اشاره به یکطرفه بودن جاده کندوان در مسیر شمال به جنوب، وضعیت تردد خودرو در حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین محدوده هزار چم را سنگین توصیف کرد.

وی گفت : در محور هراز نیز مسیر جنوب به شمال در حدفاصل حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده پارک جنگلی آمل و سه راهی چلاو ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

سرهنگ جهان تاب وضعیت ترافیک خودرو در جاده سوادکوه را نیز در زمان حاضر پرحجم و سنیگن اعلام کرد و از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر، از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات نیمه خرداد هر سه جاده اصلی ارتباطی مازندران با پایتخت را تا دوشنبه هفته آینده تحت تاثیر قرار می دهد و در نتیجه تمامی رانندگان باید در این مدت پیش از برنامه ریزی از محدودیت های اعلام شده آگاهی یابند.

محدودیت های ترافیکی پلیس راه برای محورهای اصلی مازندران به شرح زیر است:

محور کندوان:

 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز چهارشنبه یازدهم خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا  ۲۴  از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد شد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۵ و ۱۶ خرداد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد شد.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور چالوس به کرج و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴  روز یکشنبه ۱۵ خرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد شد.

تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴  امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه ، جمعه ، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده یعنی از ۱۲ تا ۱۶ خردادماه جاری از محور هراز ممنوع است.

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه هفته آینده ۱۶ خرداد از محورهای کندوان، هراز ، فیروزکوه به تهران و یا بالعکس ممنوع است و تنها موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیرهای ترافیک، مجاز به تردد هستند.

جاده فیروزکوه:

تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه ۱۱ تا ۱۳ خرداد از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده ۱۴ و ۱۵ خرداماه جاری از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر  - فیروزکوه - تهران ممنوع است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      هروقت شمامیریدشمال دولت ارحرصش بیست درصد میکشه روجنسها حالا هی بریدشمال

    • ناشناس

      خداکند همیشه قفل بلشد وبازنشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج