adexo3
۱۲۱۸۰۹۱
۱۳۸۷
۱۳۸۷
پ

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

فال روزانه ۱۴۰۱.۰۳.۱۶‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدت زیادی است که برای انجام کار مهمی نقشه می‌کشید. با این حال تاکنون فرصتی برای انجام این کار مهم فراهم نشده است. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید شرایطی دست می‌دهد تا این کار را به پایان برسانید. تیر، اَمرداد و شهریور امسال کارهای زیادی روی سرتان آوار می‌شود و فرصت سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. به هر قیمتی که شده کارهای دشوار را به پایان برسانید و در برابر مشکلات زندگی کوتاه نیایید. به مهر که رسیدید، اوضاع کاریتان بهبود پیدا می‌کند و سرتان خلوت می‌شود. این فرصت را به مسافرتی خاطره‌انگیز تبدیل کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را در کنار اعضای خانواده تجربه نمایید. آبان امسال بیشتر از همیشه مواظب مال‌و‌منال خود باشید. احتمال زیادی وجود دارد که در این ماه دزدی قصد سرقت اموال شما را داشته باشد. به آذر که رسیدید، عاشق می‌شوید. این احساس را به بهانه‌ای برای محبت به اطرافیان تبدیل کنید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید. دی ماه امسال از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید، پولی به دستتان می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. بهمن امسال تغییر مهمی در زندگیتان رخ می‌دهد. پذیرای این تغییر باشید و با اتفاقهای جدید کنار بیایید. به فروردین سال آینده که رسیدید، اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای گسترش دامنه موفقیتهای خود تبدیل کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

زندگی کم‌تحرکی دارید و اهل ورزش نیستید، از امروز فکری به لحاظ این شرایط بردارید و با ورزش و کارهای پرتحرک سلامت زندگی خود را تضمین کنید. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد.  کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. روز خوبی برای انجام کارهای مالی و اتخاذ تصمیم‌های مهم نیست. اتفاق ناخوشایندی در محل‌‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب اطراف خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

روز را با انرژی آغاز کرده‌اید، این احساس را تا پایان روز حفظ کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه نمایید. کارهای مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. بار سفر بسته‌اید و رهسپار مسافرت هستید، اما کار مهمی پیش روی شما قرار می‌گیرد و چاره‌ای پیدا نمی‌‌کنید به غیر از اینکه مسافرت را به آینده موکول نمایید. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با کمک دوستان و آشنایان حل کنید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای عقب‌افتاده اختصاص دهید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان یا آشنایان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. مصرف خوراکی‌های مضر و ناسالم را کنار بگذارید و سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید. یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به همسر یا عشق‌ زندگیتان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید. دوستان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و رفقای ناباب را کنار بگذارید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دستتان خواهد داد. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید. در غیر این صورت محبوبیت خود را در میان اعضای منزل از دست خواهید داد و به فرد نامطمئنی تبدیل می‌شوید. احتمال دارد که میان شما و یکی از دوستان قدیمی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره میان شما و این دوست فاصله بیاندازد و در اولین فرصت دلخوری برای این فرد ایجاد شده را از بین ببرید. انسان سخت‌کوش و پرتوانی هستید و این روحیه شما امروز مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرد.  دشمنی دارید و این دشمن می‌خواهد امروز به هر ترتیب که شده رابطه شما و عشق ‌زندگیتان را خراب کند، اجازه چنین عمل شرورانه‌ای را به این فرد ندهید و حقش را کف دستش بگذارید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید.   جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. ادامه این رویکرد نه‌تنها جلوی موفقیت‌های شما را می‌گیرد،‌ بلکه باعث می‌شود از حال خودتان غافل شوید و آن‌گونه که باید و شاید به خودتان نرسید. دنیا را به رنگ عشق می‌بینید و بیشتر از همیشه عاشق شده‌اید. همکاران یا اعضای منزل امروز برای کمک به شما در حل مشکلات آستین بالا می‌زنند. در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم نگیرید و ناراحتیهای خود را با ایشان درمیان بگذارید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

سردرگم هستید و احساس می‌کنید اختیار زندگی از دست شما خارج شده است. کمی به خودتان استراحت دهید و با کسب انرژی لازم، سکان زندگی را به دست بگیرید. انسان زودرنجی هستید و از اتفاق‌های پیش‌پاافتاده بیش‌از‌حد عصبانی می‌شوید. قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، زودرنجی را کنار بگذارید و به جای ناراحتی، چاره‌ای برای اتفاقهای ناخوشایند پیدا کنید. دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دستتان می‌رسد و وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایانتان را به همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است. کار جدیدی به شما واگذار می‌شود و پیشرفت شما به انجام موفقیت‌آمیز این کار بستگی دارد، در نتیجه تلاش بیشتری برای انجام این کار به‌خرج دهید و کاری انجام دهید که مو لای درز آن نرود. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

در بستر بیماری افتادید و حال و روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که ناخوش‌احوالی شما دیری نخواهید پایید و از امروز نشانه‌های بهبودی را مشاهده خواهید کرد. به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ای کامل و جامع طرح بریزید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق ‌زندگیتان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. قصد تغییر شغل دارید و این وضعیت آرامش ذهنی شما را به دنبال خواهد داشت. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند. امروز متوجه خواهید شد که بیشتر از همیشه با همسر یا عشق ‌زندگیتان همدل و همزبان هستید و حرف‌های یکدیگر را بهتر می‌فهمید. این احساس را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های ناب عاشقی را تجربه کنید. شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. خیال‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت های زندگی کنار بیایید.  

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

رسیدگی به سلامت خود را در اولویت اول کارهای روزانه قرار دهید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. امکان دارد که حرف ناپسندی از دهان شما خارج شود و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. در چنین شرایطی به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید تا روز را بدون دلخوری به پایان برسانید. هرگز به عشق همسر یا عشق ‌زندگیتان شک نکنید. کارهای زیادی دارید و امروز فرصت سر خاراندن پیدا نخواهید کرد. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

انسان ولخرجی هستید و خرج‌‌های شما با دخلتان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید.  روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید این روز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. به مشکلی برخورد کرده‌اید و یکی از دوستان به شما قول داده که برای حل این مشکل به کمکتان می‌آید، اما روی کمک این دوست حساب باز نکنید چرا که قادر به حل مشکل شما نیست و مجبور می‌شوید به‌تنهایی آستین بالا بزنید و این مشکل را یکه‌وتنها حل کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز مرتکب اشتباهی می‌شود و اصلاح این اشتباه نه تنها شما را به دردسر خواهد انداخت، بلکه زمینه نگرانی و اضطراب‌ شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این اضطراب زمینه دلخوری میان شما و عشق ‌زندگیتان را فراهم کند و امروز از عشق ‌زندگیتان درخواست کنید که از این اشتباه‌ درس بگیرید و در آینده مرتکب چنین اشتباهی نشود.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

روز را سرشار از اعتماد‌به‌نفس آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که هیچ مانعی سد راه شما نخواهد شد، این احساس را به فال نیک بگیرید و مشکلات امروز را راحت‌تر از همیشه از سر راه بردارید. امروز خرج سنگینی روی دستتان قرار می‌گیرد. به نفع شماست که بیشتر از همیشه حواستان به خرج‌های زندگی باشد.  روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آنها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد.  

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶‍

مشکلات خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان از گرفتاری‌های شما بی‌خبر هستند. ادامه این رویکرد غیر از اینکه مشکلات شما را وخیم‌تر کند، چیزی برایتان به دنبال ندارد. امروز گرفتاری‌های خود را با آشنایانی که به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید و از دوستان و آشنایان برای حل این گرفتاری‌ها کمک بخواهید. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشم‌‌تان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود. در این شرایط بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. امروز متوجه می‌شوید که بی‌دلیل روی یکی از آشنایان حساب کر‌ده‌اید و این فرد نقشه‌های شومی برای شما در سر دارد. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید.  

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج