اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۸۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مرد هوس باز زندگی دختر را تباه کرد!

پدرت نبايد يک حرف را ۲ بار تکرار کند و تو حق نداري بدون اجازه او يک کلمه حرف بزني! حواست را جمع کن و سنگين و باوقار باش و ...!

پدرت نبايد يک حرف را ۲ بار تکرار کند و تو حق نداري بدون اجازه او يک کلمه حرف بزني! حواست را جمع کن و سنگين و باوقار باش و ...!

مادرم با اين حرف هاي تکراري روي اعصابم راه مي رفت و پدرم نيز که خاطره خوبي از دوران جواني خواهرش ندارد به گمان اين که مبادا من نيز مثل عمه ام گول پسر جواني را بخورم و سرنوشتم را به بازي بگيرم مرا زيرذره بين قرار داده بود تا مشکلي برايم به وجود نيايد.

زن جوان در دايره اجتماعي کلانتري سيدي مشهد افزود: پدرم با سخت گيري هايش عذابم مي داد و حمايت غيرمنطقي مادرم نيز از او باعث شد تا احساس تنهايي و افسردگي شديدي پيدا کنم. من که واقعا از آن زندگي سرد و بي روح خسته شده بودم در راه مدرسه با پسر جواني آشنا شدم که خودش را عاشق دلباخته ام نشان مي داد. او با چرب زباني هايش مرا شيفته خود کرد تا جايي که يک روز دلم را به دريا زدم و از خانه فرار کردم و همراه پسر مورد علاقه ام به يکي از روستاهاي اطراف مشهد رفتيم.

متاسفانه با اين کار اشتباه، همان بلايي که پدرم هميشه در مورد من از آن ترس و واهمه داشت برسرم آمد و با شرايطي که به وجود آمده بود خانواده ام به ناچار رضايت خود را با ازدواج من و احمد اعلام کردند. ما زندگي مشترک خود را بلافاصله آغاز کرديم. روزهاي اول خيلي خوب و شيرين بود و احمد ادعا مي کرد حاضر است برايم بميرد. با اين که پدر و مادرم مرا طرد کرده بودند اما احساس دلتنگي نمي کردم ولي خيلي زود فهميدم که عجب اشتباهي کرده ام. شوهرم فردي هوس باز و بي مسئوليت است و به مشروبات الکلي و موادمخدر اعتياد دارد.

نمي دانم چرا تمام فکر و ذهن اين مرد درگير فيلم هاي مستهجن و مسائل غيراخلاقي است و هيچ برنامه اي براي آينده اش ندارد. او در مدت کوتاهي با توسل به زور و تهديد مرا نيز به الکل و موادمخدر معتاد کرده است و اگر تا اين لحظه کمک هاي مخفيانه پدر شوهرم نبود واقعا از گرسنگي مي مرديم و به فلاکت مي افتاديم. بيچاره پدر شوهرم از ترس خانواده اش که چشم ديدن من و احمد را ندارند به طور پنهاني به خانه ما مي آيد و کمکمان مي کند. اما او هم خسته شده است و طاقت اين همه بدبختي و سختي را ندارد.

زن جوان اشک هايش را پاک کرد و افزود: احمد در کمتر از يک سال پشيمان شده است و مي گويد حوصله ديدن قيافه تکراري ام را ندارد. نمي دانم چرا اين طور سرنوشتم را به بازي گرفتم. پدرومادرم با سخت گيري هاي دلسوزانه خود مرا خسته و افسرده کرده بودند ولي اين توجيه خوبي براي اشتباهاتي که مرتکب شده ام نيست.

منبع: خراسان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مرد هوس باز زندگی دختر را تباه کرد!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج