اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۸۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سالمندان و بانوان فعلا به عتبات نروند

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز مرحله جدید اعزام های عتبات از هفته آینده خبر داد و گفت: با توجه به شرایط عراق توصیه می شود متقاضیان سالمند، بیمار و حتی بانوان در مرحله جدید اعزام ها به عتبات عالیات نروند.

خبرگزاری ایرنا: مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز مرحله جدید اعزام های عتبات از هفته آینده خبر داد و گفت: با توجه به شرایط عراق توصیه می شود متقاضیان سالمند، بیمار و حتی بانوان در مرحله جدید اعزام ها به عتبات عالیات نروند.

محسن نظافتی در گفت وگویی افزود: نخستین گروه زائران ایرانی دوشنبه هفته آینده به زیارت عتبات عالیات عراق مشرف می شوند و لیالی قدر را در کربلای معلی یا نجف اشرف خواهند بود.

وی گفت: نام نویسی متقاضیان در کاروان های مرحله جدید از دهم تیر ماه آغاز شده و ثبت نام ها همچنان در حال انجام است.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت به کاهش هشت تا ۱۰ درصدی هزینه سفر به عتبات عالیات در مرحله جدید اعزام ها اشاره کرد و گفت: کاهش هزینه سفر به عتبات در ایام ماه مبارک رمضان، ۱۶ تا ۲۰ درصد است.

مرحله جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات از ۲۳ تیر آغاز و تا چهارم مهر ماه امسال ادامه خواهد داشت.

سالمندان و بانوان فعلا به عتبات نروند

نظافتی همچنین توصیه کرد با توجه شرایط کشور عراق، متقاضیان سالمند، بیمار و حتی بانوان در مرحله جدید اعزام ها به عتبات مشرف نشوند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه سفر به کاظمین همچنان ممنوع است، گفت: متقاضیان در مرحله جدید سه روز در کربلا و چهار روز در نجف یا بالعکس اقامت می کنند.

انجام عملیات اعزام از هشت ایستگاه پروازی

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت با بیان اینکه مرحله جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات فعلا به صورت هوایی انجام می شود، گفت: هشت ایستگاه پروازی در سراسر کشور عملیات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در مرحله جدید اعزام ها را انجام می دهند.

نظارت مسئولان سازمان حج و زیارت بر مرمت و ترمیم هتل های عراقی

نظافتی به بازسازی و مرمت هتل های محل اقامت زائران ایرانی در عراق اشاره کرد و گفت: مسئولان سازمان حج و زیارت بر نحوه مرمت و بازسازی هتل های عراقی نظارت دارند و روز پنجشنبه هفته جاری یا روز شنبه هفته آینده، کارشناسان سازمان حج و زیارت به عراق می روند تا ضمن تحویل گرفتن هتل ها، شرایط آنها را از نظر بهداشتی و رفاهی بررسی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج