۱۲۱۸۸۱۴
۴۲۶
۴۲۶
پ

قیمت خودرو در بازار امروز

قیمت سمند LX امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد با یک میلیون تومان افزایش به ۳۰۶ میلیون تومان رسید. سمند EF۷ امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۳۴۳ میلیون تومان رسید.

فرارو: قیمت سمند LX امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد با یک میلیون تومان افزایش به ۳۰۶ میلیون تومان رسید. سمند EF۷ امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۳۴۳ میلیون تومان رسید. سمند EF۷ دوگانه سوز هم با سه میلیون تومان افزایش قیمت امروز ۳۸۳ میلیون تومان بود. پژو ۴۰۵ امروز سه میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته بود و با قیمت ۲۹۰ میلیون تومان معامله شد. پژو پارس با دو میلیون تومان افزایش به ۳۱۲ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ دنده‌ای پهار میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته بود و ۳۹۹ میلیون تومان بود. پژو ۲۰۷ اتوماتیک هم با هشت میلیون تومان افزایش قیمت امروز به ۵۹۳ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز چهار میلیون تومان افزایش قیمت دشات و به ۳۰۷ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ پنج هم با پنج میلیون تومان افزایش قیمت ۳۵۰ میلیون تومان بود.

قیمت خودرو در بازار امروز

قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا LX است. رانا با موتور TU5 از نظر پیشرانه با خودرو‌های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا LX، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF7 توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش‌سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود.

همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

قیمت خودروهای پرفروش ایران خودرو

قیمت خودرو در بازار امروز

قیمت خودرو‌های سایپا در بازار آزاد

پراید ۱۳۲ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود.

بعد از تیبا صندوقدار، ساینا دنده‌ای ارزان‌ترین خودرو در حال تولید توسط سایپا محسوب می‌شود. ساینا دنده‌ای در واقع نسخه به روزرسانی شده تیبا است. تیبا دو یا تیبا هاچبک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، ارزان‌ترین خودرو تولید شده سایپا هستند. همه تولیدات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا s، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودرو‌ها به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و جعبه‌ دنده پنج‌سرعته مجهز شده‌اند. گران‌ترین خودرو تولید داخل سایپا در بازار آزاد شاهین است.

به گزارش فرارو، شاهین جدیدترین خودرو تولیدی سایپا نیز به شمار می‌رود. شاهین از نظر پیشرانه دارای همان موتور تیبا است که برای جبران توان ناکافی به توربو مجهز شده است. تنها خودرو شرکت سایپا با جعبه دنده اتوماتیک، کوئیک اتومات است. کوئیک اتوماتیک پلاس هم به تنها پیشرانه تولید شده سایپا یعنی M15 مجهز شده است. بین مدل‌های مونتاژی سایپا نیز سیتروئن C3 و کیا سراتو قیمت بیشری دارند.

قیمت خودروهای پرفروش سایپا

قیمت خودرو در بازار امروز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج