۱۲۱۹۴۰۷
۲۷۰۶
۲۷۰۶
پ

خواننده‌ای که دعوت بایدن را به خاطر سام رد کرد

مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز و سام اصغری، مدل و ورزشکار ۲۷ ساله ایرانی‌تبار، روز پنجشنبه، ۹ ژوئن ۲۰۲۲، در شهر لس‌آنجلس برگزار شد

برترین‌ها: پاریس هیلتون، خواننده آمریکایی، روز جمعه، ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲، اعلام کرد تصمیم گرفت تا به‌جای قبول دعوت کاخ سفید برای شرکت در نهمین اجلاس سران قاره آمریکا به‌عنوان دی‌جی این مراسم، در جشن ازدواج بریتنی اسپیرز، یکی دیگر از خواننده‌های مشهور آمریکایی، شرکت کند.

به گزارش رسانه فارسی‌زبان؛ هیلتون در ارتباط با حضورش در اجلاس سران قاره آمریکا، که از ۶ ژوئن تا ۱۰ ژوئن در شهر لس‌آنجلس برگزار شد، گفت در تمام طول هفته خبر حضورش در این اجلاس را مخفی نگه داشت و حتی این موضوع را با افرادی که قرار بود لباس او را تهیه کنند در میان نگذاشت.

هیلتون در مورد این تصمیمش گفت:«از من خواسته شده بود تا دی‌جی مراسم شام رئیس جمهور آمریکا با دیگر روسای جمهور حاضر در این اجلاس باشم ، اما مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز و سام اصغری برایم مهمتر بود.» روزنامه دیلی‌میل به نقل از افراد مطلع می‌نویسد هیلتون و اسپیرز به‌طور مرتب با یکدیگر در تماس‌اند و «پاریس از حضور در کنار بریتنی خوشحال است.» این منابع همچنین به این روزنامه بریتانیایی گفته‌اند هیلتون از اینکه دوست و بخشی از زندگی اسپیرز باشد «هیجان‌زده است.»

خواننده‌ای که دعوت بایدن را به خاطر سام رد کرد

مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز و سام اصغری، مدل و ورزشکار ۲۷ ساله ایرانی‌تبار، روز پنجشنبه، ۹ ژوئن ۲۰۲۲، در شهر لس‌آنجلس برگزار شد؛ مراسمی که با مزاحمت جیسون الکساندر، همسر سابق اسپیرز، و بازداشت او به‌وسیله پلیس همراه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج