اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۹۴۲۰
۱۳ نظر
۴۷۸۱
۱۳ نظر
۴۷۸۱
پ

اعتراض نمایندگان به عدم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی!

یک نماینده مجلس گفت: اکثرِ نمایندگانِ مجلس نسبت به اینکه قانون در مورد افزایش حقوق بازنشستگان به طور کامل و دقیق اجرایی نشده، معترض هستند و از دولت گلایه دارند که چرا مصوبه‌ی شورایعالی کار و تامین اجتماعی را اجرایی نکرده است.

برترین‌ها: یک نماینده مجلس گفت: اکثرِ نمایندگانِ مجلس نسبت به اینکه قانون در مورد افزایش حقوق بازنشستگان به طور کامل و دقیق اجرایی نشده، معترض هستند و از دولت گلایه دارند که چرا مصوبه‌ی شورایعالی کار و تامین اجتماعی را اجرایی نکرده است.

اعتراض نمایندگان به عدم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی!

به گزارش رکنا، محمدحسن آصفری در خصوص افزایش ده درصدیِ حقوق بازنشستگان ِ سایر سطوح درآمدی گفت: دولت به طور دقیق مصوبه‌ی شورایعالی کار را در مورد حقوق بازنشستگان اجرایی نکرده است، در صورتی که موظف است ضمن پرداخت بدهیِ خود به صندوق تامین اجتماعی که چیزی حدود ۵۰۰هزار میلیارد تومان است مشکلِ بازنشستگان را نیز حل کند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده مردم اراک با اشاره به افزایش ۵۷درصدیِ حقوق بازنشستگانِ حداقل‌بگیر تاکید کرد: نمی‌شود بخشی از قانون را اجرا کرد و بخشی را کنار گذاشت، نمی‌شود گفت بخشی از قانون حلال است اما بخشی دیگر حرام! دولت باید کل مصوبه‌ی شورایعالی کار را برای بازنشستگان اجرایی می‌کرد.

آصفری گفت: ما این شکایت را با آقای وزیر مطرح کردیم و ایشان گفتند به دنبال این هستیم که مشکلِ حقوقِ بازنشستگان را با ارائه‌ی لایحه‌ای حل کنیم.

آصفری از دیدارِ خود با وزیر کار خبر داد و گفت: ایشان در این جلسه بیان کردند که دولت به دنبال ارائه‌ی لایحه‌ای به مجلس برای برقراریِ نظام پرداخت عدالت‌محور برای تمام صندوق‌های بازنشستگی است. در واقع دولت می‌خواهد از این طریق رضایتمندی بین بازنشستگان صندوق‌ها را افزایش دهد و مشکل کمبود حقوق برخی از بازنشستگان را جبران کند.

وی ادامه داد: همچنین وزیر کار به دنبال این است که اجازه‌ی ویژه‌ای را از شورایعالی کار و تامین اجتماعی بگیرد تا حمایت‌هایی برای بازنشستگانی که درآمدشان پایین است و مشکلشان با این افزایش حقوق‌ها حل نمی‌شود، داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در پاسخ به این سوال که آیا ارائه‌ی لایحه برای برقراریِ عدالت در نظام پرداخت‌ها می‌تواند مشکل را حل کند، گفت: به اعتقاد من مصوبه‌ی شورایعالی کار یعنی تصمیمی که به صورت سه جانبه و با حضور نمایندگانِ کارگری، کارفرمایی و دولت گرفته شده باید به صورت دقیق اجرایی شود.

نماینده مردم اراک تصریح کرد: امروز با توجه به شرایط تورمی که در جامعه وجود دارد، حقوق بازنشستگان کفافِ هزینه‌های زندگیِ آن‌ها را نمی‌دهد. بنابراین دولت باید از صدور احکام بازنشستگان جلوگیری کند و هرچه سریعتر مصوبه‌ی شورایعالی کار را به طور دقیق اجرایی کند. چراکه اگر قرار باشد این احکام با این قانونی که به صورت نیمه کاره اجرایی شده، صادر شود نمی‌تواند رضایتمندی بازنشستگان را به همراه داشته باشد.

آصفری گفت: اکثرِ نمایندگانِ مجلس نسبت به اینکه قانون در مورد افزایش حقوق بازنشستگان به طور کامل و دقیق اجرایی نشده معترض هستند و گلایه دارند که چرا مصوبه‌ی شورایعالی کار و تامین اجتماعی را اجرایی نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سید محرومان :!!! خخخخخخخخخخخ

    • ناشناس

      گلایه چیه ترک فعل مگه نیست

    • ناشناس

      دولت درموردبازنشستگان واقعا عدالت را رعایت کرد خوشا به غیرت دولتمردان

    • ناشناس

      وزیرچرابودجه صندوق تامین اجتماعی راگره زده به صندوق بازنشستگی کشوری

    • ناشناس

      دولت قانون گریز.صدرحمت به روحانی. زیرامضای خودشان راهم میزنند.

    • ناشناس

      جنابان نماینده خب چرا کاری نمیکنید پس ؟

    • ناشناس

      این چه عدالتی است که من با سی وپنج سال پرداخت حق بیمه با کسی که ده سال پول داده دریافتیمان یکی باشد آقای ریسی

    • بازنشسته

      اگر واقعاً صداقت دارید و شعار نمی دید طرح استیضاح وزیر کار که به عهد وقول و امضا ی خودش پایبند نبود مطرح کنید .....این آقا که به قول و قرار خودش وفا نکرد قطعاً در آینده عهد شکنی بیشتر خواهد داشت

    • ناشناس

      خواهش میکنیم از نمایندگان مجلس به داد بازنشستگان تامین اجتماعی برسید ، دولت خلاف قانون عمل کرده و شما باید رسیدگی کنید

    • ناشناس

      رکورد تخلفات قانونی توسط دولت انقلابی شکسته شد. فقط ادعا میکنن به فکر محرومان هستیم . هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی ملت له نکرده.

    • ناشناس

      حقوق بازنشستکان بیخودی ربط دادن به دولت قبلا صندوق بازن نشستگی حقوقشان را پرداخت میکردن حالا بازنشیتگان کشوری ولشکری ۳۰ سال کارکردن حقشون نماهی ۵۰ ملیون هست که نتاسفانه دولت شانه خالی میکند

    • تیمور مرادی

      آقایان نماینده کی میخواهید جلو دولت را بگیرید ما به کی پناه ببریم از این ظلم تبعیض آشکار تر هم هست

    • ناشناس

      بقول‌معروف‌سراغ‌بدهکارنری‌طلبکارت‌میشن
      حالا‌حکایت‌دولت‌بدهکار‌به‌تامین‌اجتماعی
      است‌‌بدهی‌خودشرا‌نمی‌ده‌تازه‌مانع‌اجرای
      قانون‌هم‌شده‌بهتراست‌حضرات‌قبل‌از فتنه
      پست‌انهم‌دراین‌رده‌اول‌دوره‌قانون‌اساسی
      را‌بگذرانند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج