۱۲۱۹۵۲۲
۴۹۳
۴۹۳
پ

بازداشت فروشنده مواد در لباس تعمیرکار خودرو

​رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۱۶۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در شهرک ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: متهم در پوشش تعمیر کار خودرو با لباس کار مواد فروشی می‌کرد.

سایت پلیس: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۱۶۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در شهرک ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: متهم در پوشش تعمیر کار خودرو با لباس کار مواد فروشی می‌کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای از دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۱۶۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در شهرک ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: متهم در پوشش تعمیر کار خودرو با لباس کار مواد فروشی می کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش مواد مخدر در شهرک ولیعصر(عج) توسط فردی در پوشش لباس تعمیرکاران خودرو، دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیات کلانتری این محل قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند افزایش یافت.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات حضور متهم را شناسایی کردند افزود: با درایت و هوشیاری متهمان محل تردد متهم شناسایی و متهم که در ساعت همیشگی با همان پوشش لباس در حال تبادل مواد مخدر بود در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بررسی اولیه از متهم ۱۶۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در پک ها با سایز های مختلف کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۵۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و فروش مواد مخدر در شهرک ولیعصر در پوشش لباس تعمیرکاران خودرو معترف شد.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به سوابق متهم در امر فروش مواد و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد:پرونده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج