۱۲۲۰۰۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«شرير» رکورد «يخ زده» را هم شکست

با گذشت يك هفته پرسود دیگر برای کمپانی دیسنی، فیلم «لبه فردا» به فروشی ۲.۵۴ میلیون دلاری دست پیدا کرد و انیمیشن «یخ زده» هم در هفدهمین هفته اکران خود از مرز ۲۴۰ میلیون دلار گذشت.

خبرگزاری مهر: با گذشت يك هفته پرسود دیگر برای کمپانی دیسنی، فیلم «لبه فردا» به فروشی ۲.۵۴ میلیون دلاری دست پیدا کرد و انیمیشن «یخ زده» هم در هفدهمین هفته اکران خود از مرز ۲۴۰ میلیون دلار گذشت.

فیلم «شرير» در اولین اکران آخر هفته خود در ژاپن با فروشی ۶.۸ میلیون دلاری در رتبه اول باکس آفیس جای گرفت و بالاخره به ۱۶ هفته رکوردشکنی فیلم «یخ زده» پایان داد. «لبه فردا» هم با فروش ۲.۵۴ میلیون دلار در رتبه دوم جای گرفت.

بعد از موفقیت عظیم انیمیشن «یخ زده» و اكنون قرار گرفتن فیلم جدید آنجلینا جولی در رتبه اول، به نظر می‌رسد که امسال هم قرار است سالی پرمنفعت برای کمپانی دیسنی در کشور ژاپن باشد. «شرير» که در ۶۴۳ سینما روی پرده رفته بود موفق شد بیش از نیم میلیون نفر را به سینماها بکشاند و بزرگترین افتتاحیه اکران یک فیلم اکشن امسال را از آن خود کند. این فیلم همچنین بزرگترین افتتاحیه تمامی فیلم‌های خود آنجلینا جولی در ژاپن نیز بود.

فیلم «لبه فردا» ساخته داگ لایمن نیز با اکران در ۶۳۲ پرده سینما حدود ۱۷۲ هزار نفر را به سینماها كشاند. این فیلم در ژاپن با عنوان «تنها چیزی که لازم داری کشتن است» - نام رمان کوتاهی که توسط هیروشی ساکورازاکا نوشته شده و فیلم برپایه آن ساخته شده است - اکران شد. انتظار می‌رود با توجه به ارتباط ژاپنی این فیلم و حضور تام کروز در آن که یکی از تنها ستارگانی است که به طور مداوم فروش فیلم‌ها را تضمین می‌کند، «لبه فردا» که با اقتباس از کتاب سال ۲۰۰۴ ساکورازاکا ساخته شده‌است و از منتقدان هم نظرات مثبتی دریافت کرده است، فروش خوبی داشته باشد.

فیلم «یخ زده» هم بالاخره بعد از ۱۷ هفته متوالی در رتبه اول، در رتبه سوم باکس آفیس قرار گرفت و ۱.۷۹ میلیون دلار دیگر در روزهای شنبه و یکشنبه به فروش خود اضافه کرد تا به فروش کل ۲۴۱ میلیون دلار برسد. این فیلم ۱۰ روز دیگر - تا زمان بیرون آمدن نسخه بلو ری آن- فرصت دارد تا در کشور ژاپن به فروش خود ادامه بدهد و به مرز یک چهارم میلیارد دلار فروش دست پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج