۱۲۲۰۱۹۳
۱ نظر
۱۲۷۶
۱ نظر
۱۲۷۶
پ

پیش‌بینی تغییرات احتمالی دیگر در کابینه رئیسی

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به تغییرات در کابینه دولت، گفت: دولت از احساسات فاصله گرفته و گویا کم کم با واقعیات جامعه رو برو شده است و باید افرادی را روی کار بیاورد که توان اداره جامعه را در این شرایط حساس داشته باشند.

شفقنا: رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به تغییرات در کابینه دولت، گفت: دولت از احساسات فاصله گرفته و گویا کم کم با واقعیات جامعه رو برو شده است و باید افرادی را روی کار بیاورد که توان اداره جامعه را در این شرایط حساس داشته باشند.

غلامرضا نوری قزلجه در خصوص تغییر در کابینه دولت سیزدهم، اظهار کرد: ترمیمی که در حال شکل گیری است، فقط بخشی از مشکلات را می تواند حل کند؛ بنابراین دولت باید ترمیم های بیشتری را در حوزه مدیریتی، روش ها و دیدگاه ها اعمال کند.

او با اشاره به لزوم تغییر نگرش دولت در حوزه سیاست خارجی، اظهار کرد: در حوزه دیپلماسی نیاز به تغییرات جدی داریم و در نگاه دولت به مذاکرات احیای برجام باید خانه تکانی اساسی صورت بگیرد؛ همچنین در برخی از نگاه‌های اقتصادی باید این تغییرات را شاهد باشیم.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: صرف تغییر در مدیران هم کافی نیست و باید افراد مناسب تری را جایگزین کنند که صبح امروز هم تغییر در وزارت کار را شاهد بودیم که البته به نظر من وجه سیاسی پست سر این تغییر بود اما ما به این تغییر خوشبینانه نگاه می کنیم و معتقدیم تغییر در کابینه باید با سرعت و تعداد بیشتری انجام شود.

نوری قزلجه در پاسخ به اینکه احتمال تغییر چند نفر در کابینه وجود دارد، گفت: این تغییرات از حد متعارف نمی تواند فراتر رود اما پیش بینی من این است حداقل باید ۳ الی ۴ نفر دیگر تغییر کنند به شرط اینکه افراد جایگزین، افراد توانمندی باشند.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: دولت از احساسات فاصله گرفته و با واقعیات جامعه رو برو شده است و باید افرادی را روی کار بیاورد که توان اداره جامعه را در این شرایط حساس داشته باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع،ر

      تعقیرات‌باید‌ازخودرئیسی‌شروع‌شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج