اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۰۳۰۳
۱۶ نظر
۱۱۴۱
۱۶ نظر
۱۱۴۱
پ

انتقاد ایران از انگلیس در ماجرای اخراج پناهجویان

​اخراج و انتقال اجباری پناهجویان به کشورهای ثالث و سکوت مرگبار این روزهای کشورهای مدعی حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی مسئول، مایه شرمساری و نقض آشکار حقوق پناهندگان است.

برترین‌ها: سعید خطیب زاده گفت: رسانه های فارسی زبان معاند در لندن با ارائه تصویری غیرواقعی از ایران زمینه خروج هموطنانمان را فراهم می‌کنند.

به گزارش وزارت خارجه؛ سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در خصوص اخراج اجباری پناهجویان از انگلیس به رواندا و اخبار منتشر شده در خصوص ایرانی بودن تابعیت برخی از این‌پناهجویان اظهار داشت: آنچه که در حال وقوع است یک شرم تاریخی برای لندن و همه آنهایی است که تمامی همت و توان خود را معطوف به پوشاندن و تطهیر سابقه استعماری‌اشان کرده‌اند. 

انتقاد ایران از انگلیس در ماجرای اخراج پناهجویان

سعید خطیب زاده  افزود: اخراج و انتقال اجباری پناهجویان به کشورهای ثالث و سکوت مرگبار این روزهای کشورهای مدعی حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی مسئول، مایه شرمساری و نقض آشکار حقوق پناهندگان است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه عنوان کرد: آنچه در حال وقوع است، روی دیگر سکه فریب و دسیسه سیستماتیک رسانه‌‌ای بر علیه ایران است. رسانه های فارسی زبان معاند مستقر در لندن با ارایه تصویری مهندسی شده و غیرواقعی از داخل ایران و رویایی غیرواقعی تر از زندگی در اروپا، زمینه خروج مخاطره آمیز و خطرناک برخی شهروندان ایرانی را فراهم می آورند. 

سعید خطیب زاده تاکید کرد: علیرغم ظلمی که این معدود افراد به خود و مالا وطن خود می‌کنند دولت جمهوری اسلامی ایران در چارچوب وظایف حاکمیتی خود تاکید دارد که حقوق این افراد ذیل کنوانسیون ۱۹۵۱ و پروتکل مربوطه می‌باید رعایت شود و اعزام آنها به کشورهای ثالث رویه‌ای خطرناک است که باقیمانده رژیم بین‌المللی حفاظت از پناهجویان را هم از بین خواهد برد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان اظهار داشت: در حالیکه ایران با وجود همه مضیقه ها و فشارهای اقتصادی کریمانه میزبان میلیون ها تبعه از کشورهای دیگر از جمله افغانستان می باشد، مایه تأسف است که مدعیان همیشگی حقوق بشر تحمل پذیرایی از چند هزار مهاجر و پناهجو را ندارند، افرادی که بسیاری از آن‌ها با فریب سیستماتیک همین دولت ها خطر آوارگی را به جان خریده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دل به الطاف غریبه بستن خوش خیالی هست

    • ناشناس

      اتفاقا کار عالی انجام دادن،،، تمام بستگان دولت مردان واقازادها بیان وطن ببینند ما مردم چطور زندگی میکنیم سرمایه ها شون بلوکه کنند ممنون میشیم لطف عالی مستدام مهندس جراح اقتصاد خواهی نشوی رسوا همرنگ ملت شو😂😂

    • ه

      خخخخخخخخخخ

    • ناشناس

      خودتان خجالت بکشید که مردم مجبور به مهاجرت میشن با این اوضاع که درست کردید

    • ناشناس

      👌👌👌👌

    • ناشناس

      خوب شما هم افغانیها را اخراج کنید بدبختمون کردن

    • ناشناس

      با خروج این افراد پناهنده باید زمینه قرنطینه در فرودگاه های کشور محیا شود تا میکروب ایدز و کرونا دلتا به کشور عزیزمان ورود پیدا نکند

    • امیر

      اول ببین چرا رفتن

    • ناشناس

      فکر کردید اونجا هم ایران هر چی افغان کدا گشنه هست به راحتی زندگی کنه

    • ناشناس

      بهتزین کار

    • گرینچیک

      خب شما هم با صداوسیما اروپا و آمریکا رو بدبخت نشون میدید.پس چرا اونا به ایران یا کشور دیگه پناهنده نمیشن؟؟؟؟ چقد شما پر روید واقعا

    • ناشناس

      تصویر غیر واقعی یعنی چی؟ تعریف شما از زندگی قابل قبول برای شهروندان یک کشور چیه؟ چطوری مردم تو این شرایط اینجا زندگی کنن؟

    • مادر

      والا عجب رویی دارید جوان‌های عزیز مارو خودتون از کشور فراری می‌دید با بیکاری فقر فشار روحی برترینها خواهش میکنم متن مرا بگذارید

    • ناشناس

      بانی بی احترامی به ایرانیان در کل دنیا شمایید

    • علی

      بذار ببرنشون بیکاری آقای خطیب زاده

    • ناشناس

      چون اونا بفکر مردمشونن ولی شما دارید ایرانیهارو فدای ژست های خارجیتون میکنید طبل های توخالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج