۱۲۲۱۳۳۳
۱۷۸۸
۱۷۸۸
پ

ماجرای زندگی رهبری در کانکس چه بوده است؟

«محمدحسین خوشوقت» مدیرکل اسبق مطبوعات و رسانه‌های خارجی دولت اصلاحات، طی گفتگویی در سال ۱۳۹۷ ضمن بیان خاطره ازدواج همشیره‌ خود با فرزند رهبر انقلاب اشاره‌ای به محل زندگی حضرت «آیت الله خامنه‌ای» می‌کند که مطالب مطرح شده در رسانه‌ها درباره این موضوع را شفاف می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: «محمدحسین خوشوقت» مدیرکل اسبق مطبوعات و رسانه‌های خارجی دولت اصلاحات، طی گفتگویی در سال ۱۳۹۷ ضمن بیان خاطره ازدواج همشیره‌ خود با فرزند رهبر انقلاب اشاره‌ای به محل زندگی حضرت «آیت الله خامنه‌ای» می‌کند که مطالب مطرح شده در رسانه‌ها درباره این موضوع را شفاف می‌کند.

ماجرای زندگی رهبری در کانکس چه بوده است؟

وی گفت:

این وصلت سال ۱۳۷۲ اتفاق افتاد. پدر مقید بودند که فرزندانشان با خانواده‌هایی متدین و هم سنخ از نظر فرهنگی و اجتماعی ازدواج کنند. این مراسم در یک خانه پیش ساخته ساده برگزار شد! 

منزل مقام معظم رهبری در همین کانکس بود! غرب منطقه ریاست جمهوری در خیابان آذربایجان، یک فضای خالی بود که در آن جا با کانکس یک ساختمان یک طبقه‌ای درست کرده بودند. محل کار مقام معظم رهبری هم در همین سازه قرار داشت. 

داخل کانکس نشسته بودیم؛ ناگهان یک صدای تکان دهنده از سقف فلزی به گوشمان رسید که همه جا خوردیم. یک میوه کاج رها شده بود و روی سقف فلزی کانکس افتاده بود. پیش خود گفتم، این سازه، در عین سادگی بیش از حد، نا ایمن هم هست. نکند خدای نا خواسته، اتفاقی برای رهبری و خانوادشان بیفتد! دو تخته فرش ماشینی هم، کف این سالن حدودا ۴۰ متری پهن بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج