۱۲۲۲۲۳۴
۱ نظر
۵۴۰
۱ نظر
۵۴۰
پ

رئیسی: فقر و فساد باید ریشه‌کن شود

ابراهیم رییسی رییس جمهور گفت: فقر، فساد و تبعیض باید در جامعه ریشه کن شود زیرا این شرایط زیبنده نظام اسلامی نیست. وی بیان کرد: مردم انتظار ندارند که کارها نیمه تمام باشد و مردم مشکل داشته باشند و مردم و نخبگان در این استان توقع داشتند که مدیران ما باید روحیه تحول گرایی داشته باشند تا کارها به خوبی پییش رود، نباید کارها با یک امضا کفایت کند.

ایرنا: رییس جمهور گفت: فقر، فساد و تبعیض باید در جامعه ریشه کن شود زیرا این شرایط زیبنده نظام اسلامی نیست.

سیدابراهیم رییسی عصر پنجشنبه در شورای اداری خراسان شمالی اظهار داشت: خراسان شمالی این افتخار را دارد که سالها میزبان زائران امام رضا (ع) بوده است و این میزبانی افتخار بزرگی محسوب می شود که باب الرضا(ع) نامیده می شود و توفیقی برای هیات دولت است که در این دیار حضور دارند.

رئیسی: فقر و فساد باید ریشه‌کن شود

وی تصریح کرد: مردم خراسان شمالی مخلص، متدین و انقلابی هستند و ۲ هزار و ۶۰۰ شهید و هفت هزار و ۵۰۰ جانباز در دفاع مقدس دلیل صدق این مدعاست و مردمانی با گویش های مختلف و منسجم و با دل های نزدیک و باصفا در کنار هم زندگی می کنند.

رییس جمهور ادامه داد: خراسان شمالی را با عنوان مردمان فرهیخته می شناسند و این برای دولت مسوولیت آور است و بیشتر خانواده های استان دارای شهید و جانباز هستند و این وظیفه ما را سنگین کرده است.

وی عنوان کرد: رئوف بودن از صفات امام رضا(ع) و سیره رضوی محسوب می شود که باید در دانشگاه های ما نسبت به تمدن مدنی کار شود و هجرت بسیاری از امامزادگان پیوست هجرت امام رضا هستند که در نقاط مختلف می درخشند و این تمدن رضوی بسیار قابل توجه است و اساس و مبنای این تمدن در سیره امام رضا(ع) وجود دارد.

آیت الله رییسی با بیان اینکه بنای شهری سالم که اساس آن بر عقلانیت و مذهب استوار است و توحید و عدالت در آن شکل می گیرد، باید ایجاد کرد، افزود: اساس زندگی بر مبنای ولایت و ارتباط با خداوند و با محور عدالت شکل می گیرد، بنابراین رابطه با مردم باید بر اساس برقراری عدالت شکل گیرد.

وی ادامه داد: همه ما شاخصی برای عدالت تعریف کرده ایم که بر این مبنا در جامعه فقر و فساد و تبعیض نباشد و این شرایط زیبنده نظام اسلامی نیست و وضع موجود ما با وضع مطلوب متفاوت است و باید وضع موجود را کم کنیم و لازمه آن ریشه کن کردن فقر و فساد است.

رییس جمهور ادامه داد: همه مدیران بدانند که رونق به دست شما انجام می شود و اولویت های مصوبات با همت مسوولان و مردم انجام می شود و استاندار بعنوان مقام عالی پیگیری و مردم ناظر و رسانه های مطالبه کنند تا برخی از این طرح های نیمه تمام اجرایی شود.

وی بیان کرد: مردم انتظار ندارند که کارها نیمه تمام باشد و مردم مشکل داشته باشند و مردم و نخبگان در این استان توقع داشتند که مدیران ما باید روحیه تحول گرایی داشته باشند تا کارها به خوبی پییش رود، نباید کارها با یک امضا کفایت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رابین هود

      خیلی چیزها باید.... ولی کو مرد عمل؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج