اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۲۷۸۱
۴۰۸۸
۴۰۸۸
پ

رپورتاژ آگهی

میز تلویزیون چی بخرم؟ راهنمای خرید میز تلویزیون شیک

در این مقاله کوتاه قصد داریم تا اطلاعات مفیدی درباره انتخاب و خرید میز تلویزیون مناسب و امروزی مطرح کنیم. مطالعه این مطلب فقط ۵ دقیقه از زمانتان را می‌گیرد؛ اما به شما قول می‌دهیم که پس از خواندن آن با بهترین راهنمای خرید میز تلویزیون آشنا شده و بهترین گزینه را برای خانه خود انتخاب خواهید کرد.

میز تلویزیون چی بخرم؟ راهنمای خرید میز تلویزیون شیک

میز تلویزیون چی بخرم؟‌ در هنگام خرید میز تلویزیون به چه نکاتی توجه کنم؟ بهترین فروشگاه میز تلویزیون کدام است؟ این موارد سؤال‌هایی هستند که در هنگام انتخاب یک میز جذاب برای زیر تلویزیون در ذهنمان ایجاد می‌شوند. امروزه انواع میز تلویزیون به یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون منازل تبدیل شده‌اند. با استفاده از این دکور می‌توان جذابیت بخش نشیمن خانه را دو‌چندان کرد.

در این مقاله کوتاه قصد داریم تا اطلاعات مفیدی درباره انتخاب و خرید میز تلویزیون مناسب و امروزی مطرح کنیم. مطالعه این مطلب فقط ۵ دقیقه از زمانتان را می‌گیرد؛ اما به شما قول می‌دهیم که پس از خواندن آن با بهترین راهنمای خرید میز تلویزیون آشنا شده و بهترین گزینه را برای خانه خود انتخاب خواهید کرد.

میز تلویزیون مدل قفسه‌ای؛‌ بهترین گزینه برای خانه‌های کوچک با سبک مینیمال و ساده

میز تلویزیون قفسه‌ای که با نام میز تلویزیون جلو باز نیز شناخته می‌شود، محصولی ساده اما کاربردی و شیک است. در این مدل، قفسه‌های میز دریچه یا کشو ندارند؛ به‌همین‌خاطر می‌توانید از آن به‌عنوان استندی برای چیدن لوازم تزئینی خود استفاده کنید. اگر قصد خرید دکوراسیون خانه و زیر تلویزیونی دارید، توجه داشته باشید که مدل جلو باز برای سبک خانه‌های ساده و مینیمال بسیار مناسب است.

میز تلویزیون مدل کنسولی؛ شیک و جذاب برای افراد خوش‌سلیقه

مدل کنسولی یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های میز تلویزیون در ایران است و طرفداران فراوانی دارد. دکوراسیون پذیرایی با میز تلویزیون کنسولی جذاب‌تر خواهد شد. این میزهای تلویزیون بیشتر از جنس چوب یا ام دی اف هستند. به‌خاطر وجود کشوها و قفسه‌های متعدد، این میزها کاربردهای فراوانی دارند و به‌راحتی می‌توانید برخی از وسایل خود را در این کشوها قرار دهید.

به‌دلیل شباهت این نوع میز تلویزیون به کنسول پذیرایی،‌ به آن میز تلویزیون کنسولی می‌گویند. در هنگام خرید میز تلویزیون کنسولی حتماً به جنس و نحوه اتصالات آن توجه کنید. به‌یاد داشته باشید که معمولاً محصولات ام دی اف یا چوب خالص طرفداران بیشتری دارند.

میز تلویزیون چی بخرم؟ راهنمای خرید میز تلویزیون شیک

دکوراسیون میز تلویزیون کتابخانه‌ای؛ ترکیب جذاب تلویزیون و کتابخانه

مدل میز تلویزیون کتابخانه‌ای این روزها در میان افراد کتاب‌خوان محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. این مدل معمولاً دیوار یک سمت خانه شما را به‌طورکامل پوشش می‌دهد. به این مدل، میز تلویزیون دیوار سرگرمی نیز می‌گویند. آیا شما هم دوست دارید که با یک تیر دو نشان بزنید؟ پس اگر هم‌زمان قصد خرید کتابخانه و میز زیر تلویزیون را دارید، پیشنهاد ما خرید میز تلویزیون کتابخانه‌ای است. 

دکوراسیون میز تلویزیون دیواری؛ جدیدترین میز تلویزیون به سبک مینیمال

میز تلویزیون شناور یا دیواری، یکی از جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون است که با سبک‌های مدرن و امروزی مطابقت دارد. معمولاً این میزها پایه ندارند و به دیوار وصل می‌شوند؛ خود تلویزیون نیز با فاصله از میز روی دیوار یا بدنه میز نصب خواهد شد. مزیت استفاده از این میز تلویزیون فضاسازی آن برای چیدن انواع دکوراسیون خانه در مجاورت آن است. این محصول فضای بسیار کمی را در اتاق نشیمن اشغال می‌کند.

میز تلویزیون سلطنتی؛ محصولی لوکس، جذاب و کمی قدیمی

در مدل‌های میز تلویزیون سلطنتی، دستگاه تلویزیون درون یک کمد لوکس قرار گرفته و فقط در هنگام استفاده از آن نمایان می‌شود. این مدل قدمت بسیاری در کشورمان دارد و در خانه‌های اعیانی قدیمی به‌طور فراوانی از آن استفاده می‌شد. البته امروزه هم میز تلویزیون کلاسیک و سلطنتی به‌خاطر تزیینات فراوانی که دارد، بسیار محبوب و پر‌طرفدار است.

کدام جنس میز تلویزیون را بخرم؟ بررسی میزهای چوبی،‌ فلزی و شیشه‌ای

شاید مدل میز تلویزیون خود را انتخاب کرده‌اید؛ اما هنوز این سؤال برایتان مطرح است که میز تلویزیون چی بخرم؟ نوبت آن است که به جنس انواع میز تلویزیون بپردازیم. این محصولات معمولاً از جنس‌های فلزی، چوبی و شیشه‌ای هستند. میز تلویزیون فلزی امروزه تقریباً از مد افتاده است و به‌ندرت از آن در منازل استفاده می‌شود. البته استندهای نگه‌دارنده تلویزیون روی دیوار از جنس فلزی هستند. در سمت مقابل، محصولات چوبی و شیشه‌ای هنوز هم طرفداران فراوانی دارند.

میز تلویزیون چوبی؛ پر‌طرفدارترین نوع میز تلویزیون در ایران

بیشتر مدل‌های میز زیر تلویزیون در بازار از نوع چوبی هستند. از این مدل، سبک‌های بسیاری مانند مدرن، کلاسیک و سلطنتی ساخته می‌شوند. استفاده از چوب مزیت‌های فراوانی مانند سبک‌پذیری و رنگ‌پذیری را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند. متریال چوب حس‌و‌حال بسیار خوبی دارد و گرما را به خانه‌های شما هدیه می‌کند. این محصولات همچنین رنج قیمتی بسیار متفاوتی دارند.

میز تلویزیون چی بخرم؟ راهنمای خرید میز تلویزیون شیک

میز تلویزیون شیشه‌ای؛‌ این محصول هنوز هم طرفداران خاص خود را دارید!

میزهای شیشه‌ای در ابتدای ورود به بازار محبوبیت فراوانی پیدا کردند؛ اما با روی کار آمدن انواع متنوع و جذاب میزهای چوبی،‌ کمی از شهرت این میزها کاسته شد. امروزه میزهای شیشه‌ای و چوبی هر دو از پرفروش‌ترین انواع میز تلویزیون محسوب می‌شوند. با استفاده از شیشه می‌توان محصولات مدرن و مینیمال جذابی تولید کرد که برای خانه‌های ساده و کوچک مناسب‌اند.

در هنگام خرید میز تلویزیون به چه مواردی توجه کنیم؟‌

خرید میز تلویزیون به سلیقه، سبک دکوراسیون خانگی و البته فضای نشیمن شما بستگی دارد. پیشنهاد ما این است که در هنگام خرید میز تلویزیون به موارد زیر دقت کنید:

  •         سبک دکوراسیون منزل
  •         رنگ مبلمان و فرش‌ها
  •          نوع و جنس میز تلویزیون
  •          کیفیت ساخت و دوام محصول
  •          امکانات میز تلویزیون مانند تعداد کشوها

میز تلویزیون مورد نظر خود را حتماً از فروشگاهی معتبر و با‌سابقه خریداری کنید تا از خدمات پس از فروش، پشتیبانی، ضمانت‌نامه و بسیاری از مزیت‌های دیگر بهره‌مند شوید.

خرید اقساطی و نقدی انواع میز تلویزیون با بهترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی بلج

در این مطلب پاسخ این سؤال که میز تلویزیون چی بخرم را ارائه کردیم و همه آن‌چیزی که برای خرید میز تلویزیون باید در نظر بگیرید را توضیح دادیم. حال، شاید این دغدغه برایتان ایجاد شود که بهترین میز تلویزیون را از کجا خریداری کنیم تا خیالمان بابت اصالت و کیفیت کالا راحت باشد؟ پیشنهاد ما به شما خرید میز زیر تلویزیون از فروشگاه معتبر بلج است.

مجموعه بلج با بیش از ۳۰‌سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی و تولید دکوراسیون خانگی و اداری، کالا‌یی باکیفیت را با بالاترین سطح استاندارد جهان تولید می‌کند. همین حالا وارد سایت بلج به درس bolej.ir شوید و محصول مورد نظرتان را با بهترین قیمت بخرید. امکان پرداخت حضوری، ارسال رایگان و پرداخت اقساطی بخشی از مزایای خرید کالا از بلج محسوب می‌شوند. برای دریافت مشاوره رایگان، با شماره تلفن ۰۲۱۵۳۱۳۸  تماس بگیرید. کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج