جاباما
۱۲۲۴۶۷۵
۶ نظر
۵۲۷
۶ نظر
۵۲۷
پ

دستگیری نظامی قلابی مسلح در جنوب تهران

مقام انتظامی: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح کلت کمری کشف و متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

عصرایران: معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری مرد میانسالی خبر داد که با پوشیدن لباس یکی ارگان های نظامی با اسلحه تردد می کرد. 
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرگرد محمد زیدی بیان داشت: روز گذشته ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران خبری را در خصوص مردی که با حمل کلت جنگی و غصب عناوین  نظامی با درجه سرتیپ دومی یکی از ارگان های نظامی  در حوالی خیابان ۱۷ شهریور در حال تردد است،  دریافت کردند.
وی افزود: ماموران پلیس با بررسی های میدانی به دست آوردند،  خبر اعلام شده صحت داشته و طی استعلام صورت گرفته، مشخص شد این فرد نظامی نبوده و در هیچ ارگان های نیروهای مسلح مشغول به فعالیت نیست و بدون داشتن کارت شناسایی، صرفا با پوشیدن لباس فرم و نصب آرم و علائم سرداری (سرتیپ دومی) و حمل یک سلاح کلت جنگی  در سطح شهر تردد می کند .
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح کلت کمری کشف و متهم  برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال  یافت.
 
زیدی بیان داشت: متهم در اظهارات اولیه به بزه ارتکابی خود اعتراف و اظهار کرد، در دوران نوجوانی و جوانی علاقه شدیدی به مشاغل نظامی و بخصوص درجه سرداری داشته و در همان دوران نیز علی رغم عدم استخدام و عضویت در  ارگان های نیروهای مسلح، به نزدیکان و اقوام  اعلام کرده در یکی  ارگان ها و مشاغل نظامی مشغول به خدمت است که تاکنون به همین منوال ادامه داده و حالا مجبور به پوشیدن لباس سرداری شده و در نهایت  هدف و انگیزه اش را از این اقدام مجرمانه کسب نفوذ و مشهوریت  در اقوام و دوستان  و آشنایان خود  اعلام کرد.
 
معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص متهم و شاکیان این پرونده در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده چنین افرادی گزارش های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لاکپشت آبی

      من هم همیشه عاشق شغل ولباس نظامی بودم ولی اینکارو نکردم

    • ناشناس

      کسی میدونه همچین شخصی چقدر زندان و..براش میبرن؟

    • غضنفر

      بنده خدا حقوقی که نمیگیرد بذارید دلش خوش باشد.

    • ناشناس

      مرده شورش ببرن مرتیکه بیکار بودی

    • گرینچیک

      خب جرم ش چی هست؟ کسی رو تهدید کرده؟ شما بجای گرفتن دزدها دنبال دستگیری عشق پلیس شدن ها هستید؟؟؟ اف بر شما

    • ماه زیور

      پسرمن تو نظام هست یکبار ازفامیل ایشون راتو لباس نظام ندیدن.این آقا احتمالا رشوه میکرده واز این طریق زندگی کدخدایی میکرده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج