اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۴۸۴۰
۱ نظر
۶۶۸
۱ نظر
۶۶۸
پ

رپورتاژ آگهی

ناگفته های سفر به دبی و جاذبه های حیرت آورش!

باید گفت دبی جاذبه‌های بسیار متنوعی دارد که تصور شما را از سفر به دبی کاملا تغییر می‌دهد. در این مطلب قرار است شما را با بعضی جاذبه‌های دبی که شاید تا به حال نمی‌شناختید، آشنا کنیم.

دبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای گردشگری در جهان است. اکثرا افراد این شهر را با برج خلیفه و مراکز خریدش می‌شناسند، اما باید گفت دبی جاذبه‌های بسیار متنوعی دارد که تصور شما را از سفر به دبی کاملا تغییر می‌دهد. در این مطلب قرار است شما را با بعضی جاذبه‌های دبی که شاید تا به حال نمی‌شناختید، آشنا کنیم.

ناگفته های سفر به دبی و جاذبه های حیرت آورش!

اتوبوس‌های هاپ آن-هاپ آف دبی را سوار شوید

بیشتر جاذبه‌های گردشگری دبی توسط اتوبان شیخ زائد به هم متصل می‌شوند. اگر می‌خواهید گردش در شهر برایتان جذاب باشد، با اتوبوس‌های بزرگ   Hop On Hop Off به این طرف و آن طرف بروید. این اتوبوس‌ها شما را هم به جاهای مدرن شهر مثل برج خلیفه می‌برند و هم قسمت‌های سنتی‌تر مانند بازار.

قسمت بالایی اتوبوس بدون سقف است و می‌توانید از هوای آزاد لذت ببرید. این اتوبوس‌ها هر 5 تا 15 دقیقه یکبار می‌آیند، بنابراین معطلی زیادی در ایستگاه‌ها نخواهید داشت. در مسیر خود در 35 ایستگاه توقف می‌کند و با 12 زبان مختلف، اطلاعات لازم را به گردشگران از سرتاسر دنیا می‌دهد.

یک سافاری لوکس در صحرای دبی تجربه کنید

اگر سفر به دبی را به شیوه‌ای لوکس می‌خواهید تجربه کنید، سافاری در صحرای دبی با خدمات پنج ستاره را از دست ندهید. سوار یک هامر یا لندکروز خواهید شد و رانندگی در صحراها را تجربه می‌کنید. غیر از ماشین سواری در تپه‌های صحرایی، شترسواری را هم می‌توانید تجربه کنید. علاوه بر این، با سبک زندگی بادیه‌نشینان آشنا می‌شوید، اگر دوست داشته باشید می‌توانید طرح حنا روی بدن بزنید و از غذاهای لوکس بوفه این صحرا لذت ببرید.

ناگفته های سفر به دبی و جاذبه های حیرت آورش!

هیجان در پارک آبی Aquaventure را از دست ندهید

هیجان و ماجراجویی یک قسمت مهم از تجربه سفر به دبی است. هتل پالم آتلانتیس دبی یک هتل لوکس و فوق‌العاده وسط جزیره دست‌ساز دبی است، تنها جا در دنیا که می‌توانید از یک تونل آبی رد شوید، در حالی که ماهی‌ها و کوسه‌ها بالای سر شما در حال شنا هستند.

در این پارک آبی علاوه بر هیجان، آرامش کنار ساحل هم می‌توانید تجربه کنید.

در همین پارک آبی، یک تونل با 10 اتاق شیشه‌ای قرار دارد که در آنها می‌توانید از نزدیک کوسه‌ها، انواع ماهی‌ها و جانداران دریایی را ببینید. حتی می‌توانید از نزدیک یک ستاره دریایی را لمس کنید و کارشناسان، شما را با انواع ماهی‌ها آشنا کنند.

با تور قایق سواری از دیدنی‌های دبی بازدید کنید

قایق‌های شرکت Xclusive Yachts شگفتی‌های دبی را با گذر از آب‌ها به شما نمایش می‌دهد. با تور قایق سواری می‌توانید از سایت‌های گردشگری دبی شامل برج‌العرب، آتلانتیس پالم، هتل جمیرا بیچ، مارینا دبی، اقامتگاه ساحلی جمیرا و جزیره بلوواتر دیدن کنید. این قایق‌ها در کنار جاهای دیدنی سرعت خود را کم می‌کنند تا بتوانید با خیال راحت عکاسی کنید.

اسکی سواری دبی را تجربه کنید

شاید وقتی بلیط هواپیما دبی را خریداری می‌کنید، تصورتان سفر به کشوری بیابانی و گرم است و اسکی در آن را یکی از محالات بدانید. اما دبی با افتتاح بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان، تجربه اسکی را برای گردشگران در سفر به دبی ایجاد کرده است.

مسیر اسکی برای همه مناسب است، چه مبتدی باشند و چه حرفه‌ای. علاوه بر این سورتمه‌سواری، صخره‌نوردی و غارهای یخی کوچک هم برای تفریح کودکان وجود دارد. به تازگی امکان بازدید از پنگوئن‌های زنده هم در این مکان فراهم شده تا کاملا حس و حال قطب را به گردشگران منتقل کند.

از دیدن جنگل‌های استوایی در دبی حیرت زده شوید

جنگل بارانی در دبی یک جاذبه شگفت‌انگیز دیگر در دبی است که در سفر به دبی باید امتحان کنید. جنگل باران‌های استوایی برای افراد در هر سنی جذاب است. گردشگران، آموزش‌هایی در خصوص طبیعت بدست می‌آورند و از زیبایی‌های پوشش گیاهی و جانوری این جنگل لذت می‌برند.

برای یک تجربه منحصر به فرد، به موشن گیت سری بزنید

موشن گیت یکی از بزرگترین پارک‌های سرگرمی در منطقه است. در این پارک، سه تا از بزرگترین و فعال‌ترین استودیوهای هالیوود، دریم ورکز (Dreamworks)، لاینز گیت (Lionsgate) و کلمبیا پیکچر (Columbia Pictures) جمع شده‌اند تا شخصیت‌ها و داستان‌های انیمیشن موردعلاقه شما را برایتان زنده کنند.

با سفر به دبی به قلب هالیوود می‌روید. می‌توانید به پشت صحنه فیلم‌ها بروید و تجربه فیلم‌سازی را از نزدیک و در استودیوهای تولید فیلم ببینید. اگر هم دوست نداشتید وارد جریان فیلم‌سازی شوید، می‌توانید بنشینید و نمایش زنده داستان فیلم‌های محبوبتان مانند هانگر گیم را ببینید.

هیجان و تفریحات در را امتحان کنید

ناگفته های سفر به دبی و جاذبه های حیرت آورش!

اگر در سفر به دبی کودک همراه خود دارید، حتما KidZania را در برنامه سفر خود قرار دهید. یک کلوپ بازی در دبی مال است که فضای امنی برای کودکان 4 تا 16 ساله فراهم کرده تا بازی‌های رویایی‌شان را تجربه کنند. کودکان، گریم شخصیت‌های موردعلاقه‌شان را روی صورتشان می‌توانند داشته باشند و به عنوان پزشک، آتش‌نشان، پلیس، خلبان، آرایشگر یا هر نقشی که دوست دارند، بازی کنند.

نکات مهم در سفر به دبی

اگر می‌خواهید تجربه سفر به دبی برایتان خاطره‌انگیز و به یادماندنی باشد، بهتر است چند نکته را در خاطر داشته باشید:

  • برای رزرو هتل دبی، منطقه‌ای در مرکز شهر را انتخاب کنید که به جاذبه‌های گردشگری نزدیک باشد. هتل بین‌المللی زین، هتل نیهال از نمونه هتل‌های دبی در مرکز شهر هستند که به برج خلیفه و دبی مال نزدیکند.
  • اگر می‌خواهید سفر به دبی برایتان ارزان تمام شود، فصل تابستان را برای سفر انتخاب کنید.
  • اگر در یکی از هتل‌های پنج ستاره دبی اقامت دارید، خدمات اسپا و سالن آرایش آن را حتما امتحان کنید.
  • چانه زدن در بازارهای دبی را فراموش نکنید.
  • ادویه‌های دبی را حتما خریداری کرده و امتحان کنید.

فلای تودی با سال‌ها تجربه در ارائه بلیط هواپیما و رزرو هتل، مطمئن‌ترین جایی است که می‌توانید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را در دبی با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. زمان سفر به دبی را که مشخص کردید، انواع اقامتگاه از هتل یک ستاره تا پنج ستاره و بلیط هواپیما در کلاس‌های پروازی مختلف توسط فلای تودی در اختیار شما قرار می‌گیرد. پرداخت هزینه با کارت‌های عضو شتاب و به صورت اینترنتی انجام می‌شود و تیم پشتیبانی فلای تودی برای ساختن تجربه منحصر به فرد سفر به دبی کمکتان می‌کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ینی میشه ی روزی بریم.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج