اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۵۵۱۴
۴۰ نظر
۳۴۵۵
۴۰ نظر
۳۴۵۵
پ

حسن عباسی؛ دستگاه دینداری‌سنج با نظریات صد من یه غازی

من ناراحتم تو کشوری دارم زندگی می‌کنم که تو توش داری زندگی می‌کنی / حداقل ما دل چند نفر رو شاد کردیم، تو چیکار کردی آدم دوزاری؟

نهال موسوی در عصر ایران نوشت: حسن عباسی باز در یک ویدئو از آن اظهار نظرهای عجیب و غریب خودش رونمایی کرده و در ۳۰ ثانیه تکلیف تمام فوتبالیست‌ها را با دین و دینداری و خدا و پیغمبر معلوم کرده است!

بسیار شیک و بی‌پروا می‌گوید: «آن‌ها بالاترین درآمد را در جامعه دارند و همیشه هم ناراضی هستند، اما هیچ کدامشان لیاقت ندارند که شهید شوند. کسی که، آدمی باشه که زنش چادری و دین‌دار باشه اصلا نمیره دنبال فوتبال» !

ابتدا این مهم است ، آقای حسن عباسی بر چه پایه‌ای خود را مرجع معیار سنجش دین‌داری دیگران قرار داده‌اند؟ استاد شما دستگاه "دین‌داری سنج" دارید؟ یا خودتان دستگاه "دین‌داری‌ سنج" هستید؟

از زمان پیامبر اسلام تا به امروز هیچ عالم و عارفی چنین ادعای نکرده است که شما به آن مشغولی!

 

حسن عباسی؛ دستگاه دینداری‌سنج با نظریات صد من یه غازی

سخت نیست فهم این قضیه که حرفهای حسن عباسی توهین به تمام فوتبالیستهای کشور است از قدیمی و پیش‌کسوت گرفته تا نسل کنونی ... چرا باید چنین جسور و وقیحانه توهین کرد؟ واقعا حد و اندازه این حرفهای سطحی را با هیچ تعبیری نمی‌توان بیان کرد. فقط می‌توان گفت نظریات صد من یه غازی استاد!

عباسی در حالی بازیکنان فوتبال را به بی دینی متهم می‌کند که شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال جوانان ایران در زمان شهادت، زیر لباس نظامی، گرمکن و ساق ورزشی پوشیده بود. مهدی رضایی مجد همدوره امیر قلعه نویی، صمد مرفاوی و بسیاری از چهره های شناخته شده فوتبال امروز بود. او علاقه بسیاری به فوتبال داشت و آرزوی بازی در اروپا را در سر می پروراند.

حسن عباسی؛ دستگاه دینداری‌سنج با نظریات صد من یه غازی

الان با مورد حاج احمدآقای خمینی که بسیار فوتبالی بودند چه کنیم؟ او که در شهر قم فوتبالیست بود و به گفته سیدحسن خمینی گوش چپ هم بازی می‌کرد.

سیدحسن خمینی درباره فوتبال بازی کردن پدرش در صفحه اینستاگرامش نوشته است : «من از کودکی در فضای خانه ای که با ورزش به خصوص فوتبال آشنا بود، حضور داشتم. پدرم به گفته آنها که او را می شناختند، در حد و اندازه ای بالاتر از شهر قم بازی می کرده اند. به همین جهت هم به تمرینات تیم شاهین که بعد ها تبدیل به پرسپولیس شد، دعوت شده بودند و شاید اگر نبود ورود به عرصه روحانیت و همچنین موانع سیاسی آن روزگار، به مراتب بالاتر هم می رسیدند. ایشان البته همیشه می گفت کاظم رحیمی(دوست نزدیک دوره ورزشی و جوانیشان ) از من بهتر بود.

پدر گوش چپ بازی می کرده و به عنوان بازیکنی بسیار سرعتی شناخته می شده اند. جالب است که احمد پسرم هم همین خصوصیات را در بازی فوتبالش دارد و کسانی که بازی هر دو را دیده اند به شباهت آنها حکم می کنند. البته بازی من نوعی دیگر بود. خدا همه رفتگان را بیامرزد؛ زندگی همراه با جریان زمان پیش می رود و نقش ها از ما به یکدیگر به ارث می رسد .»

وحید شمسایی معروفترین بازیکن فوتبال سالنی که همسر و دخترانش چادری هستند، همیشه هم با چادر در برنامه‌های تلویزیونی حاضر می‌شود، چی؟ او هم دیندار نیست؟! 

حسن عباسی؛ دستگاه دینداری‌سنج با نظریات صد من یه غازی

یک روز رائفی پور و یک روز حسن عباسی، انگار شیفت توهین و نفرت پراکنی دارند، تا حرف این تمام نشده توهین جدید آن یکی از راه می‌رسد و بر همین روال ...

الان دیگر زمانه‌ای نیست که رسانه یا مجاری خبر رسانی فقط در دست عده‌ای محدود باشد هر کسی از صفحه اینستاگرامی یا اکانت توئتری که دارد می‌تواند نسبت به هر پدیده‌ای واکنش نشان دهد. طبیعتا جواب های هم هوی است و فوتبالیست‌ها و مردم هم جواب ایشان را داده‌اند.

حمید رضا علیمی از مداحان و شاعران مذهبی را هم به واکنش وا داشت و او در توییتی در پاسخ به صحبت‌های حسن عباسی نوشت: «به حسن عباسی باید بگم که من چندتا رفیق فوتبالیست دارم که هرگز تا خرخره نمیخورن و مقید به نماز و هیئت و شرعیات هستند و در آخر بسیار با شرف‌تر از تو هستند.»

حسن عباسی؛ دستگاه دینداری‌سنج با نظریات صد من یه غازی

علی کریمی هم در استوری اینستاگرامش با گذاشتن بخشی از صحبت‌های حسن عباسی نوشت: «حداقل ما دل چند نفر رو شاد کردیم، تو چیکار کردی آدم دوزاری؟» او در انتها به ماجرای دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد و نوشت: «تو نام ۵ تا اقتصاد دان رو یاد بگیر نمی‌خواد درباره فوتبال نظر بدی.»

وحید شمسایی در ویدیویی گفت: «من ناراحتم تو کشوری دارم زندگی می‌کنم که تو توش داری زندگی می‌کنی.» او این صحبت‌ها را بر روی تصاویری از حسن عباسی و شهید مهدی رضایی مجد منتشر کرد. او در ادامه صحبت هایش متذکر شد که فوتبالیست‌ها با رفتن به کشور‌هایی دیگر و بالا بردن پرچم ایران برای کشورشان کاری کرده اند.

حالا علاوه بر این واکنش‌ها و قطعا دلخوری اهالی فوتبال، باید پرسید چگونه است که اشخاصی چون حسن عباسی همیشه طلبکار و هتاک ظاهر می‌شوند؟

کاش دیگران هم مثل او امنیت داشته باشند هر چند توهین از هیچ کس پذیرفته نیست. 

حسن عباسی؛ دستگاه دینداری‌سنج با نظریات صد من یه غازی

پرسش دیگر این است از این پراکندن توهین‌ها و نفرت‌ها،  از این هتک حرمت‌ها، از این دل شکستن‌ها و نامید سازی‌ها چه کسانی سود می‌برد؟

توضیح: غازی یک واحد پول ناچیز ، سکه ریز مسین دوره صفوی و قاجار. یک غازی به عنوان اصطلاح در زبان فارسی کاربرد داشته و معادل بی بها یا بی ارزش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جعفری

      اینکه عده ای جوان عمر مفیدشان را دنبال توپ بدوند فاقد هر نفع وامتیازی است صرف نطر از اینکه خودشان پولدار شوند یاغیر،ازچرخه مفیدفایده بودن برای جامعه دور میشوند از سواد اجتماعی بی بهره شده عموما ازبیان ساده یک مطلب عاجزند حتی در دویدن دنبال توپ از هم ردیفان اروپا وافریقا و،،،بسیار عقب ترند،

    • حبیب

      این توهین نیست
      اغلب فوتبالیست ها دوزار هم ارزش ندارن
      حسن، گل گفتی

    • ناشناس

      دیگه پایان ماجرای این پوپولیست ها

    • ناشناس

      دوزاری های ریاکار

    • ناشناس

      بلندگوی داد بیدادی الکی

    • ناشناس

      شغل نظریه پرداز افولگرا خخخخخخخ

    • ناشناس

      فوتبالیست باز به دردی میخوره این چی

    • ناشناس

      اینو رائفی ادا شو شعارند فقط

    • ناشناس

      فوتبال یک ورزش ویک هنر باارزش هست همه ورزش ها باارزش هستن. من خودم فوتبالیس هستم شما اقای عباسی فقط برو داخل میدان فوتبال یک دور فقط خودتو گرم کن تا بعد بفهمی ورزشکاران مفت خور نیستن اگه هستن زحمت کشیدن میخورن بتوچه ازجیب شمامیخورن پول ورزش پاکترین پول هست شما هستید از هرجایی گیرتان بیاد اونو ستایش وپرستش میکنید. بنظر من ورزشکاران شهید زنده هستن چون با تمام وجودشان صادقانه از دل وجان زحمت میکشند مثل شما نیستن پول مفت بگیرند بعدشم بیایید احضار نظر کنید شما کی هستی فتوا شرعی میدید... لابد جهاد و شهادت فقط واسه شماهست پس برید شهید بشید بلکه بهشت با شما کامل بشه خخخخخخخخخخخخخخ اگه تو بهشت امثال شما باشن ما جهمنمو ترجیح میدم بهتره

    • علی

      جیره خور

    • کرامت

      داعش هم همینو میگفت

    • ناشناس

      حسن عباسی یک غازی بروخجالت بکش

    • ناشناس

      آقای عباسی ما در مملکت اینهمه مشکل داریم مگه مرض داری با زدن این حرفها مشکل جدید اضافه میکنی؟

    • ناشناس

      عباسی بی سواد تو یک هزارم غیرت و اعتبار علی دایی داشته باش

    • محسن

      حسن عباسی جواب دهد که تیم خیلی خوب و محبوب شهید فجر سپاسی شیراز چه قدمتی دارد و متعلق به کیست ؟ بنیاد شهید موظف است برای دفاع از حرمت شهدای فوتبالیست و یا شهدای عزیزی که حتی در جبهه با تشکیل تیمهای پراکنده فوتبال اوقات فراقت خود را پر میکردند در کنار رزم و دعای کمیل و نماز جماعت و ... آمار این شهدای عزیز و محبوبمان را بیرون آورده و بدینوسیله زخم‌کاری که حسن عباسی بر پیکر جامعه ورزش دوست زده را جبران نماید تا ببینیم کسی پیدا میشود جلو ایشان را بگیرد یا خیر.

    • ناشناس

      به این باشه و زورش برسه فوتبال در ایران جمع میکنه حتی تیم ملی رو

    • حق طلب

      اقای عباسی از حول حلیم میافتی تو دیگ حلیم با این حرف صدها جوانی که اگر دیندار ودوستدار انقلاب بودند راهم بی دین یا لاقل بدبین میکنی چرا با ابروی روحانیت و اسلام بازی میکنی

    • ناشناس

      بسواد تر از این عباسی ندیدم ....

    • ن خ

      از لحاظ کغز صفر

    • سردار

      این بنده خداهروقت جنس ازموتوری میگیره قاط میزنه

    • ناشناس

      والا اگه امثال عباسی بهشتین من بکی ترجیح میدم برم جهنم

    • azizi,a

      يکی این آقا رو از برق بکشه

    • ناشناس

      خودت چرا لیاقت نداشتی شهید بشی؟؟؟!!!!
      ب جای دخالت تو کار دیگران ی خورده هم ب خودت نگاه کن
      آدم سرتا پا عقده و کینه و طلبکار
      حداقل فوتبالیستها دل ی ملت شاد میکننن
      تو چی بجز حال خراب کردن چی داری؟!!!!!

    • ناشناس

      اصولا صنعتی و سنتی رو با هم که میزنه تعادلش بهم میریزه

    • ناشناس

      از گفته‌های حسن عباسی ناراحت نشوید این خود واقعی چهره اصولگرایان وحامیانشون هست

    • چی فکر میکردیم چی شد

      ایشون چشم برزخی دارن و روی دوم آدمها رو میبینن ولی اگه خودش رو تو آیینه ببینه چی میگه

    • مینو

      علی رقم تنفری‌که از عباسی دارم هر چه در‌مورد فوتبالیستها و سلبریتیها بگوید قبول دارم انگلهای جامعه هستند

    • ناشناس

      جامعه ای که رهبری ومراجع تقلید داره اظهار نظر امثال ایشون هیچ جایگاهی نداره وقابل بحث نیست

    • ناشناس

      شماها جدی نگیرید این عباسی سالهاست که از نظر روحی و روانی دچار مشکل هست این بار اولش نیست بارها به صنفهای مختلف توهین و بیحرمتی کرده:

    • ناشناس

      این بابا فقط عینک بدبینی داره

    • رضا

      اقای عباسی کمی به اندیشه وافکارتان مجدانه بپردازید و از فکر سلیم به صحبت وسخن درست ارائه بیان وصحت سقم ان اقدام نمائید ،،زبان سرخ سر را دهد به باد به همین راحتی که فکرش را نمیکنید،

    • داود

      با شما کاملا" مخالفم اما اگر حتی قبول کنیم برای جامعه مفید فایده نیستند باز هم بهتر است از کسانی که برای جامعه نه تنها مفید نیستند بلکه مضر هم هستند.حداقل قبول دارید از قدیم گفته اند عقل سالم در بدن سالم.

    • ناشناس

      برای ایشان و همفکران و دوستانشان رسیدن به فیض شهادت را آرزومندم

    • rhahim

      نام چهار تا ادم با سواد رو نام ببر.دوزاری

    • محسن

      ادب و احترام به همه عقاید و اقشار جامعه لازم است ولی باید قبول کرد که به فوتبال خیلی بیشتر از علم و هنر ارزش داده شده و این واقعا نشانه افت یک جامعه و ملت است

    • ناشناس

      تو چرا نمیری شهید بشی؟

    • داود

      دمت گرم.

    • عدالت

      ملت هنوز منتظرهستن که شما ۴ تا اقتصاد دادن را نام ببیری

    • ناشناس

      آقای عباسی بی سواد ......

    • ناشناس

      از این چرت و پرتها زیاد میگه ایشون ولش کنید چندتا سنگش کمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج