۱۲۲۵۷۴۳
۲ نظر
۱۲۷۲
۲ نظر
۱۲۷۲
پ

جزئیاتی از توقف تولید ماشین محبوبِ ایران‌خودرو

در حالی که پیش تر بحث توقف تولید سمند و تیبا به دلیل غیراستاندارد بودن مطرح شده بود سخنگوی سازمان صمت گفت ایرانخودرو و سایپا به شرطی می‌توانند سمند و تیبا را تولید کنند که بتوانند رضایت سازمان ملی استاندارد را جلب کنند.

تسنیم نوشت : در حالی که پیش تر بحث توقف تولید سمند و تیبا به دلیل غیراستاندارد بودن مطرح شده بود سخنگوی سازمان صمت گفت ایرانخودرو و سایپا به شرطی می‌توانند سمند و تیبا را تولید کنند که بتوانند رضایت سازمان ملی استاندارد را جلب کنند.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: اینکه تیبا و سمند تولید خواهد شد یا خیر بستگی به این دارد که دو خودروساز تا چه حد بتوانند ایرادات پر تکرار سازمان ملی استاندارد را برطرف کنند.

به گفته سخنگوی وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد روی این خودروها به دلیل عدم رعایت برخی نکات ایمنی دست گذاشته و تولید آن‌ها را متوقف کرده است؛ تعهدات برای این دو خودرو تاکنون انجام شده و ایران خودرو و سایپا هم اکنون در حال مذاکره با سازمان ملی استاندارد برای انجام تعهدات باقی مانده هستند.

قالیباف شرط ادامه روند تولید سمند و تیبا را در رفع عیوب آن‌ها دانست و گفت: ایران خودرو و سایپا به شرطی می‌توانند سمند و تیبا را تولید کنند که بتوانند رضایت سازمان ملی استاندارد را جلب کنند.

جزئیاتی از توقف تولید ماشین محبوبِ ایران‌خودرو

وی در ادامه افزود: از نظر وزارت صمت به دلیل کهنه بودن پلتفرم‌های این دو خودرو، ترجیح این است که با مدل‌های جدید جایگزین شوند، اما تنظیم بازار خودرو هم موضوع مهمی بوده و این اتفاق باید در فاصله زمانی کوتاه رخ دهد.

آنطور که عنوان شده برخی از ایرادات سمند و تیبا در سیستم انتقال قدرت، سیستم موتور، در بدنه، رنگ خودرو، سیستم فرمان و چراغ‌ها بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سمند ماشين خوبیه

    • رضا تی اس دی

      پژو نداشتی تا حالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج