۱۲۲۶۱۶۷
۱ نظر
۵۵۳
۱ نظر
۵۵۳
پ

چگونه ثروت ایلان ماسک جهش کرد؟

بررسی آخرین فهرست ابرثروتمندان فوربس حاکی از آن است که اختلاف ثروت ایلان ماسک و سایر ابرثروتمندان روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن است.

خبرآنلاین: طبق آخرین اخبار منتشر شده ایلان ماسک در حال حاضر با ثروتی بالغ بر ۲۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار در جایگاه نخست ابرثروتمندان دنیا ایستاده است.

بررسی آخرین فهرست ابرثروتمندان فوربس حاکی از آن است که اختلاف ثروت ایلان ماسک و سایر ابرثروتمندان روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن است.

چگونه ثروت ایلان ماسک جهش کرد؟

طبق آخرین فهرست منتشر شده از سوی فوربس اختلاف ثروت ایلان ماسک و سایر ابرثروتمندان روز به روز در حال بزرگتر شدن است؛ طبق آخرین اخبار منتشر شده ایلان ماسک در حال حاضر با ثروتی بالغ بر ۲۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار در جایگاه نخست ابرثروتمندان دنیا ایستاده است و پس از آن در رتبه دوم برنارد آرنو با ثروتی بالغ بر ۱۴۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار قرار دارد و در رتبه سوم نیز جف بزوس قرار دارد که ثروت وی ۱۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

چگونه ثروت ایلان ماسک جهش کرد؟

در عرض دو سال، ثروت ماسک ۲۰۰ میلیارد دلار افزایش یافت. در طول سال ۲۰۲۰، او بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار به دست آورد که رکورد بزرگترین سود یک ساله بین میلیاردرهایی را که فوربس تا به حال دنبال کرده است، به ثبت رساند و دلیل اصلی آن قیمت سهام تسلا بود که توسط برخی به دلیل بالا بودن بیش از حد مورد انتقاد قرار گرفته بود.

ثروت جف بزوس در اردیبهشت ماه ۲۰ میلیارد دلار آب رفت و او را به رتبه سوم فهرست ثروتمندترین افراد جهان فوربس رساند. این افت پس از آن رخ داد که سهام آمازون در پی گزارش درآمد ضعیف کاهش یافت. ارزش سهام این شرکت با گزارش زیان هنگفت ۳.۸۴ میلیارد دلاری در سه ماهه گذشته ۱۴ درصد کاهش یافت.

برنارد آرنو، پس از افزایش قیمت سهام LVMH، با دارایی خالص بیش از ۱۴۹.۲ میلیارد دلار، به دومین فرد ثروتمند جهان تبدیل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یه خورده هوش مصنوعی وهوش شخصی باهم مساوی با ایلان ماسک .و کمی هم درجایگاه خود قرار گرفتن یعنی در جایی نباشیم که میل سوپاپ جای میل لنگ ببندند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج