۱۲۲۶۵۶۴
۳۷۵
۳۷۵
پ

ترامپ: زندگی تازه از ۸۰ سالگی آغاز می‌شود!

ترامپ در واکنش به نتایج نظرسنجی نیویورک تامیز و نگرانی‌ها نسبت به سن بایدن برای ریاست‌جمهوری گفت: زندگی از ۸۰ سالگی آغاز می‌شود!

ایسنا: ترامپ در واکنش به نتایج نظرسنجی نیویورک تامیز و نگرانی‌ها نسبت به سن بایدن برای ریاست‌جمهوری گفت: زندگی از ۸۰ سالگی آغاز می‌شود!

به نقل از پایگاه خبری بیزنس اینسایدر، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا که ۷۶ سال سن دارد، در شبکه اجتماعی خود به نام «حقیقت» نوشت: رئیس‌جمهور جو بایدن یکی از قدیمی‌ترین ۷۹ ساله‌های تاریخ است، اما در کل و به خودی خود او پیر نیست. بسیاری از انسان‌ها در ۸۰ یا ۹۰ سالگی‌شان مانند قبل خوب و هوشیار هستند. شاید بایدن اینطور نباشد، اما این ارتباطی به سن او ندارد. در واقع زندگی از ۸۰ سالگی آغاز می‌شود!

این سخنان ترامپ پس از آن منتشر شد که روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که بیش از ۱۰ تن از مقامات و مشاوران دولت جو بایدن نگران سن این رئیس‌جمهوری آمریکا هستند.

در این گزارش آمده است که کارکنان کاخ سفید دائما نگران این هستند که بایدن هنگام راه رفتن به زمین بیفتد و یا در سخنرانی‌های خود «گاف بدهد».

بایدن تنها رئیس‌جمهوری آمریکا نیست که توانایی‌های جسمی و ذهنی‌اش مورد بحث قرار گرفته است. در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ نیز مواردی مانند دشواری او در پایین آمدن از یک سطح شیبدار و یا سوتی‌های کلامی متعددش در سخنرانی‌ها خبرساز شده بود.

بایدن و ترامپ هردو نسبت به نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ابراز تمایل کرده‌اند، اما با این حال هیچ یک به صورت رسمی نامزدی خود را اعلام نکرده‌اند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج