جاباما
۱۲۲۶۸۸۰
۲۰۹۶
۲۰۹۶
پ

اجرای آهنگ گروه متالیکا در سریال چیزهای عجیب

​گروه موسیقی متالیکا به اجرای قطعه ای از آن در قسمت پایانی فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب تر» (Stranger Things) واکنش نشان داده است.

روزیاتو: گروه موسیقی متالیکا به اجرای قطعه ای از آن در قسمت پایانی فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب تر» (Stranger Things) واکنش نشان داده است.

این سریال پرطرفدار نتفلیکس پخش خود را از ژوئیه ۲۰۱۶ آغاز کرده و از آن زمان به پربیننده ترین سریال انگلیسی زبان نتفلیکس بدل شده است. اولین بخش از فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب تر» روز ۲۷ ماه مه ۲۰۲۲ منتشر شد و دومین بخش آن اول ماه ژوئیه. به گفته ی برادران دافر، خالقان این سریال، فصل بعدی آن، آخرین فصل خواهد بود و احتمالاً در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

شخصیت ادی مانسن (با بازی جوزف کویین) که در فصل اخیر سریال معرفی شد و متال باز و گیتاریستی شیفته ی اژدهایان بود، خیلی زود به یکی از شخصیت های مورد علاقه ی طرفداران این سریال بدل شد. در قسمت مهیج پایانی فصل چهارم سریال، ادی برای نجات جان دوستانش شروع به نواختن قطعه ی Master of Puppets گروه متالیکا می کند تا حواس دموبت ها را به خود پرت کند. با آنکه کمتر از یک هفته از انتشار این اپیزود می گذرد، اما این سکانس از حالا در تاریخ سریال «چیزهای عجیب تر» ماندگار شده و بسیاری از طرفداران این سکانس را یکی از تحسین برانگیزترین سکانس ها در کل این سریال می دانند.

اجرای آهنگ گروه متالیکا در سریال چیزهای عجیب

گروه موسیقی متالیکا در پستی اینستاگرامی به اجرای آهنگ خود در این سکانس واکنش نشان داده و چیزی جز تحسین به زبان نیاورده است. متالیکا در این پست ابتدا از برادران دافر به خاطر نحوه ی گنجاندن موسیقی در سریال خود تمجید و اذعان کرده از اجرای یکی از آهنگ های خود در این سریال بسیار هیجان زده شدند. متالیکا در ادامه گفته از کلیت این سکانس شگفت زده شدند و از اینکه بسیاری از طرفداران شان توانسته بودند در تریلر پخش شده از سریال، نام آهنگ آن ها را تنها از روی حرکات دست کویین بر روی گیتار تشخیص دهند، شوکه شده بودند.

قطعه ی Master of Puppets گروه متالیکا، تنها آهنگ پخش شده در فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب تر» نیست که بعد از پخش در این سریال، بار دیگر و به شکلی گسترده مورد توجه قرار می گیرد. قطعه ی Running Up That Hill کیت بوش هم پس از پخش شدنش در این سریال، در صدر چارت های موسیقی قرار گرفت، جایگاهی که این قطعه در زمان انتشار اولیه اش در سال ۱۹۸۵ به آن حتی نزدیک هم نشده بود. به عقیده ی گروه متالیکا، سریال «چیزهای عجیب تر» همیشه توانسته راهی ویژه برای گنجاندن موسیقی دهه ی ۸۰ میلادی در این سریال بیابد و اجرای قطعه ی گروه متالیکا توسط شخصیت ادی در «متال ترین کنسرت تاریخ دنیا» ممکن است همان کاری را برای متالیکا کند که این سریال پیش تر برای کیت بوش کرده بود.

با اینکه قطعات زیادی توسط شخصیت ادی در فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب تر» اجرا شده، اما قطعه ی Master of Puppets گروه متالیکا بهترین انتخاب برای این سریال بود و از قرار معلوم متالیکا هم از صمیم قلب با این موضوع موافق است. طرفداران سرسخت – هم سریال «چیزهای عجیب تر» و هم راک کلاسیک – توانسته بودند در تریلر پخش شده از سریال، قطعه ی گروه متالیکا را تنها از روی حرکات دست کویین بر روی گیتار تشخیص دهند و این امر بیانگر علاقه ی شدیدی است که نسبت به این سریال نتفلیکس وجود دارد. با توجه به اینکه هنوز یک فصل دیگر تا پایان سریال «چیزهای عجیب تر» مانده، طرفداران آن می توانند انتظار پخش قطعات دیگری از موسیقی کلاسیک دهه ی ۸۰ میلادی در این سریال را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج