۱۲۲۸۰۷۲
۲۶۰
۲۶۰
پ

عدم استفاده پابند الکترونیکی برای این مجرمان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به عموم مردم اطمینان داد پابند الکترونیکی برای زندانیان جرایم سنگین ، خشن و کسانی که مخل امنیت و نظم هستند استفاده نشده و نخواهد شد.

ایرنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به عموم مردم اطمینان داد پابند الکترونیکی برای زندانیان جرایم سنگین ، خشن و کسانی که مخل امنیت و نظم هستند استفاده نشده و نخواهد شد.

محمود ضیایی فرد روز یکشنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی وتربیتی خوزستان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:پابند الکترونیکی تنها برای زندانیان با جرایم سبک بوده تا شرایطی برای استفاده بهتر از فضای زندان ها و اجرای طرح طبقه بندی زندانیان و عملیاتی کردن طرح های فرهنگی ، آموزشی و تربیتی در فضاهای زندان ها فراهم شود.

وی گفت:در راستای هوشمند سازی زندان‌ها ، تاکنون ۱۰هزار زندانی زیرپوشش استفاده از پابندهای الکترونیکی قرار گرفته اند و تا پایان سال جاری به ۳۰هزار زندانی خواهد رسید.

اشتغال زندانیان اولویت اصلی سازمان زندان ها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اشتغال و حرفه آموزی را اولویت اصلی سازمان زندان‌ها بیان کرد و افزود:فراهم کردن زیرساخت های اشتغال و حرفه آموزی یکی از بهترین و کاراترین زیرساخت های اصلاح و تربیت زندانیان است چرا که وقوع برخی جرایم ناشی از بیکاری است و افراد را به سمت ارتکاب جرم سوق می دهد.

ضیایی فرد افزود: اشتغال پایدار و مولد برای زندانیان در دوران حبس سبب خواهد شد که دیگر مرتکب جرم جدیدی نشوند و بازگشت دوباره به زندان نداشته باشند.

حمایت از خانواده های زندانیان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور حمایت های بیشتر و موثرتر از خانواده های زندانیان را از دیگر اولویت های سازمان متبوع بیان کرد و افزود: چنانچه نتوانیم از این خانواده ها حمایت های مادی و معنوی به عمل بیاوریم جامعه با آسیب های اجتماعی بیشتر رو به رو خواهد شد پس ناگزیر هستیم برای پیشگیری از وقوع جرم و بزه‌های احتمالی ، از خانواده های زندانیان که هیچ نقشی در ارتکاب جرم زندانی نداشته‌اند حمایت های لازم صورت گیرد.

وی در ادامه با بسترسازی بهتر و لازم برای ملاقات زندانیان با خانواده های خود تاکید کرد و طبقه بندی زندانیان برای پیشگیری از تخلفات داخل زندان و اجرای بهتر برنامه های فرهنگی و تربیتی ، ضرورت سرعت بخشیدن به طرح انتقال زندان ها به خارج از شهرها ، حمایت و توجه به نیروهای انسانی سازمان که کار بسیار سختی را انجام می‌دهند و کارآمدکردن بهتر برنامه های کانون های تربیت و اصلاح با هدف بازگشت آبرومندانه زندانیان به جامعه و ایجاد مشوق ها و انگیره های لازم برای کمک انتقال زندان ها را از برنامه های سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور برشمرد.

به گزارش ایرنا در آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامان تامینی و تربیتی خوزستان که روز یکشنبه با حضور رییس کل دادگستری خوزستان، قضات ، دادستان عمومی و انقلاب اهواز و مدیران ارشد بخش های زیرمجموعه قوه قضاییه در خوزستان در سرسرای شهید لاجوردی ستاد دیه خوزستان برگزار شد از  پژمان پروین مدیرکل پیشین زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان در این مدت ۲۰ ماه مسوولیت در این سمت قدردانی شد.

پروین به تازگی در حکمی از سوی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به عنوان مدیرکل برنامه ریزی ، اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان های کشور منصوب شده است.

غلامرضا روشان مدیرکل جدید زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان پیش از این مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی و استان کرمان بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج