۱۲۲۸۶۷۶
۳ نظر
۲۴۳۸
۳ نظر
۲۴۳۸
پ

مسخره‌کردن لهجه به جنایت ختم شد

مجرم سابقه‌دار که به‌دلیل مسخره کردن لهجه، دست به جنایت زده بود، پس از ماه‌ها فرار دستگیر شد.

روزنامه همشهری: مجرم سابقه‌دار که به‌دلیل مسخره کردن لهجه، دست به جنایت زده بود، پس از ماه‌ها فرار دستگیر شد.

اواسط سال گذشته در جریان درگیری بین چند جوان در یکی از پارک‌های تهران، یکی از آنها با ضربات قمه و شمشیر به قتل رسید و به دستور قاضی ساسان غلامی، بازپرس جنایی تهران، تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت شروع شد. یکی از شاهدان که دوست مقتول بود به کارآگاهان گفت: روز حادثه به همراه مقتول و دوستان دیگرمان به پارکی در نزدیکی خانه‌مان رفته بودیم. سرگرم گپ‌زدن بودیم که موبایل مقتول زنگ خورد.

یکی از بستگانش بود و مقتول شروع کرد به صحبت کردن. او با لهجه خاصی صحبت می‌کرد وقتی تماسش قطع شد، قاتل که با دوستانش در نزدیکی ما نشسته بودند شروع کردند به خندیدن و لهجه ما را مسخره کردند. توهین و تحقیر آنها باعث شد که با هم درگیر شویم و قاتل و دوستانش که شمشیر و قمه داشتند، به ما حمله کردند. آنها همه ما را زخمی و بعد هم فرار کردند و در این میان دوستم بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داد. کارآگاهان در ادامه موفق به شناسایی هویت قاتل و دوستانش شدند، اما عامل درگیری مرگبار فراری شده و کسی از مخفیگاهش خبر نداشت.

تحقیقات برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه بعد از گذشت چند ماه متهم به گمان اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده به پایتخت برگشت، اما وقتی در حال عبور از خیابانی در شرق تهران بود، یکی از آشنایان مقتول به‌صورت اتفاقی او را دید و پلیس را خبر کرد. همین کافی بود تا متهم ۲۸ساله که سابقه شرارت و درگیری دارد، دستگیر شود. او در بازجویی‌ها منکر جنایت شد و گفت: قبول دارم که در درگیری حضور داشتم و قمه دستم بود، اما دوستانم و دوستان مقتول هم چاقو و قمه داشتند.

من قصد کشتن کسی را نداشتم و بعد از این همه سال درگیری خوب می‌دانم که ضربه‌ها را چطور بزنم که به قیمت جان افراد تمام نشود. به همین دلیل است که می‌گویم بی‌گناهم و شاید مقتول با ضربات من کشته نشده باشد. او درباره علت فرارش نیز گفت: چون از دوستانم شنیدم که اسم من به‌عنوان قاتل در اختیار پلیس قرار گرفته، از ترسم فراری شدم.

در این مدت به شهرهای مختلف سفر کردم و با هویت جعلی زندگی می‌کردم، اما از آوارگی خسته شده بودم و به گمان اینکه دیگر پلیس در تعقیبم نیست، به تهران برگشتم؛ با این حال ماسک می‌زدم و ریش گذاشته بودم که شناسایی نشوم، اما اتفاقی دستگیر شدم. متهم درباره سوابق قبلی‌اش هم گفت: اکثر دعواهایی که در آن شرکت داشتم به‌خاطر دختر بوده است؛ مثلا با دختری آشنا می‌شدم و بعد می‌فهمیدم فردی مزاحمش شده و بر سر همین مسئله درگیری راه می‌انداختم. بعد مدتی زندان می‌رفتم و رضایت می‌گرفتم و دوباره آزاد می‌شدم. با اعترافات متهم، برای وی قرار بازداشت صادر شده و تحقیقات از او ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خدارحم کنه*

    • ناشناس

      خدا عقلشون بده

    • ناشناس

      بفرما،یارو آدم کشته و فرار کرده بعد از چند ماه بطور اتفاقی گیر افتاده،کجای کار پلیس تعریف داره ؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج