۱۲۲۸۸۰۴
۷۷۶
۷۷۶
پ

اعتراف خاندوزی میان انبوه گزارش‌های نادرست

خاندوزی در مصاحبه خود برای اولین بار به وجود دلار های نقدی در آغاز به کار دولت سیزدهم اعتراف کرد، ولی بلافاصله به نامه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به رییس سازمان برنامه و بودجه وقت اشاره نموده که در آن به اتمام اعتبار اشاره شده بود! موضوعی که قبلا مشخص شده ، صرفا مربوط به اعتبارات اختصاص یافته برای طرح های عمرانی قابل اتمام تا پایان دولت دوازدهم بوده و نه کل موجودی خزانه!

خبرآنلاین: خاندوزی در مصاحبه خود برای اولین بار به وجود دلار های نقدی در آغاز به کار دولت سیزدهم اعتراف کرد، ولی بلافاصله به نامه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به رییس سازمان برنامه و بودجه وقت اشاره نموده که در آن به اتمام اعتبار اشاره شده بود! موضوعی که قبلا مشخص شده ، صرفا مربوط به اعتبارات اختصاص یافته برای طرح های عمرانی قابل اتمام تا پایان دولت دوازدهم بوده و نه کل موجودی خزانه!

مدت کوتاهی بعد از اینکه گزارش نادرست خاندوزی وزیر اقتصاد در مورد تورم ٥٩ درصدی شهریور سال ١٤٠٠ که توسط رئیسی نیز تکرار شد، در فضای رسانه ای داخلی و خارجی به دلیل مغایرت فاحش آن با گزارش رسمی مرکز آمار مساله ساز و موجب انتقاد گردید، بار دیگر امروز شاهد ارایه گزارش های نادرست خاندوزی در مواردی از جمله خزانه خالی و افزایش ٥٥٠ درصدی بدهی های دولت به صندوق های بازنشستگی بودیم.

یک منبع آگاه در دولت تدبیر و امید با اشاره به این موضوع گفت : این گزارش های نادرست ظاهرا در پاسخ به اظهارات رییس جمهور سابق که در نشست با جمعی وزرا و استانداران دولت دوازدهم در عید غدیر، در مورد انتقال میلیارد ها دلار اسکناس نقد و قابل دسترس به دولت رییسی اعلام شده بود، ارایه می شد.

وی افزود: هرچند ، خاندوزی در مصاحبه خود برای اولین بار به وجود این دلار های نقدی در آغاز به کار دولت سیزدهم اعتراف کرد، ولی بلافاصله به نامه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به رییس سازمان برنامه و بودجه وقت اشاره نموده که در آن به اتمام اعتبار اشاره شده بود! موضوعی که قبلا مشخص شده بود صرفا مربوط به اعتبارات اختصاص یافته برای طرح های عمرانی قابل اتمام تا پایان دولت دوازدهم بوده نه کل موجودی خزانه!

این منبع آگاه یادآور شد: گزارش نادرست دیگر آقای خاندوزی به افزایش ٥٥٠ درصدی بدهی های دولت به صندوق های بازنشستگی بود. این ادعای نادرست در حالی مطرح می شود که در طی سال های ١٣٩٢- ١٣٩٩ هر سال دولت های یازدهم و دوازدهم در قوانین بودجه های سالانه مبالغی به عنوان کمک به صندوق های لشکری و کشوری منظور و به علت وضعیت مالی نامناسب آن صندوق ها، حتی به میزان ١١٠ درصد آن ها را خزانه پرداخت می کرد.

وی افزود: لذا اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان به شاغلین همواره از محل این کمک ها بوده است. در این راستا در سال ١٣٩٩ بالغ بر ٣٤ هزار میلیارد تومان و در سال ١٤٠٠ بیش از ٧٠ هزار میلیارد تومان از سوی دولت دوازدهم صرفًا به عنوان کمک علاوه بر اعتبارات مصوب برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان، به صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی لشکری پرداخت شد.

اعتراف خاندوزی میان انبوه گزارش‌های نادرست

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج