جاباما
۱۲۲۹۱۱۴
۱۳۲۲
۱۳۲۲
پ

قیمت جدید گوشت مرغ اعلام شد

مهدی یوسف خانی عنوان می‌کند: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۳۸ هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی ها ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

خبرآنلاین: مهدی یوسف خانی عنوان می‌کند: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۳۸ هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی ها ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.
 
گزارش‌ها نشان می. دهد که قیمت مرغ گرم بسته‌بندی کیسه‌ای در حال حاضر در بازار تهران نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و هر کیلو ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.
 
همچنین ران مرغ با پوست به قیمت ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان و فیله مرغ ۱۱۵ هزار تومان است.
 
عنوان قیمت به تومان
مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) ۵۱,۵۰۰
ران مرغ بدون پوست ۶۹,۰۰۰
کتف مرغ ۵۳,۵۰۰
ران مرغ با پوست ۵۰,۵۰۰
مغز ران مرغ ۷۵,۰۰۰
ساق مرغ ۸۹,۱۰۰
سینه مرغ ۱۱۱,۰۰۰
سینه مرغ بدون استخوان با کتف ۹۶,۰۰۰
فیله مرغ ۱۱۵,۰۰۰

 

در این میان، رییس اتحادیه پرنده و ماهی می‌گوید: هم اکنون مرغ در بازار به قیمت مصوب رسیده و فروش با نرخ های بالاتر تخلف است.
 
مهدی یوسف خانی عنوان می‌کند: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۳۸ هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی ها ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.
 
او قیمت هر کیلو ران مرغ با کمر ۵۰ هزار تومان، ران مرغ بدون کمر ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان، سینه بی استخوان ۱۱۰ هزار و فیله مرغ را ۱۲۰ هزار تومان اعلام می‌کند ‌و می‌گوید: با وجود افزایش هزینه های تولید مرغداران‌ خواستار اصلاح نرخ مرغ هستند که به سبب نبود تقاضا و کشش بازار بعید است که ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ را افزایش دهد.
 
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی متذکر می‌شود: روزانه حدود ۱۶۰۰ تن مرغ در تهران عرضه می شود، درحالیکه قبل از آزادسازی نرخ میزان عرضه به ۲ هزار تن در روز هم‌ می رسید.
 
محمدرضا صدیق‌پور، دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه کشور نیز با اشاره به کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی تقاضا برای خرید جوجه یکروزه، می‌گوید: تولید باید مدیریت شود و اگر همین روند ادامه داشته باشد تولیدات دست تولیدکنندگان به دلیل کاهش تقاضا خواهد ماند. قیمت تمام شده مرغ برای تولیدکنندگان کیلویی ۴۸ هزار تومان تمام می‌شود این در حالیست که خریدار با نرخ کیلویی ۳۵ هزار تومان وجود ندارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج