۱۲۲۹۴۵۱
۱۵۹۴
۱۵۹۴
پ

اتفاق شومی که در این سریال عظیم حادث می‌شود

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها – Lord of the Rings در کامیک کان سندیگو منتشر شد.

گجت نیوز: تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها – Lord of the Rings در کامیک کان سندیگو منتشر شد. شما می‌توانید این تریلر جذاب را در ادامه مطلب تماشا کنید.

شب گذشته تریلری جدید از سریال فوق‌العاده پرهزینه و موردانتظار ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت منتشر شد. کامیک-کان سن دیگو هم اکنون در حال برگزاری است و کمپانی آمازون در پنل خود با انتشار تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها همه را غافلگیر کرد. همانطور که می‌دانید سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت که توسط پرایم ویدیو پخش خواهد شد، هزاران سال قبل از وقایع فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و در عصر دوم تاریخ سرزمین میانه جریان دارد.

در تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها که مدت زمان آن سه دقیقه‌ است، جنگ‌ها و صحنه‌های زیبایی از این سریال را شاهد هستیم که هیجان مخاطب برای تماشای هر چه زودتر آن بیشتر می‌کند. شما در زیر می‌توانید این تریلر را به صورت کامل تماشا کنید.

اتفاق شومی که در این سریال عظیم حادث می‌شود

از بازیگرانی که در سریال ارباب حلقه ها هنرنمایی کرده‌اند می‌توان به رابرت آرماریو در نقش الروند، مورفید کلارک در نقش گالادریل، اوین آرتور در نقش دورین دوم، نازنین بنیادی در نقش برانوین، اسمیل کروز کردوا در نقش آروندیر و مارکلا کاونا در نقش هارفوت کنجکاو اشاره کرد. سریال ارباب حلقه ها در زمان صلح نسبی آغاز می‌شود و تمام رویدادهای مهم عصر دوم سرزمین میانی را پوشش می‌دهد، از جمله جعل حلقه‌های قدرت، ظهور ارباب تاریکی سائورون، داستان پادشاهی جزیره نومنور و آخرین اتحاد بین الف‌ها و انسان‌ها.

فیلمبرداری فصل اول سریال ارباب حلقه ها در کشور نیوزلند انجام شد. در آگوست سال ۲۰۲۱ کمپانی آمازون اعلام کرد که فیلم‌برداری فصل دوم را به بریتانیا منتقل می‌کند؛ یکی از مکان‌هایی که گفته می‌شود منبع الهام تالکین برای سرزمین میانه بوده‌ است. پخش فصل اول سریال ارباب حلقه ها که شامل هشت قسمت است از تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) در سرویس استریم پرایم ویدئو آمازون آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج