۱۲۲۹۷۱۷
۲۰۳
۲۰۳
پ

رپورتاژ آگهی

با تجربیات کارشناسان هایک لوک هایک ویژن را ارزان تر بخرید!

قیمت این محصولات همواره عددی ثابت است اما گاهی اوقات مشاوره های اشتباه باعث می شوند تا با اینکه مشکلات شما با خرید یک عدد دوربین هایک ویژن ۷۰۰ هزار تومانی حل می شود شما دوربینی به ارزش ۴ میلیون تومان را خریداری نمایید. پس با ما همراه باشید تا نکاتی را در این زمینه به شما بگوییم.

با تجربیات کارشناسان هایک لوک هایک ویژن را ارزان تر بخرید!

شرکت هایک لوک نمایندگی هایک ویژن در سراسر کشور است. این شرکت کلیه خدمات مرتبط با با خرید دوربین هایک ویژن و داهوا را به همراه تامین تجهیزات شبکه برای مشتریان خود به بهترین نحو ممکن به انجام می رساند. شاید باورتان نشود اما با یک مشاوه کوچک می توان محصولات هایک ویژن را ارزان تر از آنچه که فکر می کنید خرید کنید.

اما چگونه می توان محصولات هایک ویژن را ارزان تر خرید؟ قیمت این محصولات همواره عددی ثابت است اما گاهی اوقات مشاوره های اشتباه باعث می شوند تا با اینکه مشکلات شما با خرید یک عدد دوربین هایک ویژن 700 هزار تومانی حل می شود شما دوربینی به ارزش 4 میلیون تومان را خریداری نمایید. پس با ما همراه باشید تا نکاتی را در این زمینه به شما بگوییم.

دوربین تحت شبکه بخریم یا آنالوگ هایک ویژن

با تجربیات کارشناسان هایک لوک هایک ویژن را ارزان تر بخرید!

متاسفانه برخی از کارشناسان فروش دوربین های مداربسته به واسطه افزایش سود خود از طریق فروش دوربین های گرانتر اقدام به فروش دوربین های تحت شبکه به شما می نمایند. دوربین های تحت شبکه برند هایک ویژن با ویژگی های خاصی که دارند گاهی تا 5 برابر قیمت بالاتری را به کاربران تحمیل می کنند. در صورتی که شما ساکن یک منزل مسکونی باشید به بسیاری از ویژگی های دوربین تحت شبکه نیازی ندارید اما برخی از فروشندگان سعی می کنند تا با بولد نشان دادن این ویژگی ها دوربین های تحت شبکه گرانتر را به شما بفروشند.

همه این ها در حالی رقم می خورد که با خرید یک پکیج از دوربین های آنالوگ یا توربو اچ دی نیز از طریق ویژگی های دستگاه دی وی آر تمامی خواسته های شما برآورده شود. این موضوع باعث شده است تا ما در هایک لوک به صورت دقیق شما را در راه خرید بهترین سیستم دوربین مداربسته راهنمایی و مشاوره دهیم. بررسی دقیق شرایط و خواسته های شما نسبتا به دوربین تحت شبکه می تواند باعث شود که تا 100 درصد در مبلغ خرید شما صرفه جویی شود.

دوربین پلاک خوان ؟ آری یا خیر؟

بسیاری از مشتریان دوربین های مداربسته در خواسته های خود درخواست دوربین هایی را دارند تا بتوانند به واسطه آن پلاک های خودرو ها را مشاهده کنند. متاسفانه از جایی که به اشتباه جا افتاد که دوربین های هایک ویژن wdr همان پلاک خوان هستند کاربران به اشتباه این دوربین ها را برای این امر خریداری کردند. برتای خواندن پلاک بسیار مهم است تا دوربین های شما رزولیشن بهتری داشتنه باشند. طبیعتا داشتند wdr در دوربین های هایک ویژن هم می تواند به این امر کمک شایانی نماید.

اما در خرید این دوربین ها از نمایندگی هایک ویژن در هر جایی از کشور لازم است تا بدانید که آن تکنولوژی که می تواند شما را در خواندن پلاک های خودرو های در حال حرکت راهنمایی کند تعداد تصویری است که در هر ثانیه دوربین از یک لحظه ثبت می نماید. در حالت ایستاده اما اگر نیاز دارید تا بتوانید در دوربین های مداربسته هایک ویژن تصاویر پلاک خودرو ها را مشاهده نمایید تنها به یک دوربین با رزولیشن بالا و زاویه نصب مناسب نیاز دارید. پس باید در نظر بگیرید که به بهانه wdr از شما پول بیشتری دریافت نگردد.

انتخاب اشتباه هایک ویژن بر اساس رزولوشن دوربین

یکی از مباحثی که می شود درباره ی خرید دوربین های مداربسته به آن اشاره کرد، مشاوره ی اشتباه دادن به مشتری برای خرید دوربین مداربسته می باشد.

امروزه بعضی از کارشناسان فروش دوربین مداربسته برای اینکه بتوانند سود حاصل از فروش خود را در طی یک بازه زمانی بالا ببرند دست به اقداماتی میزنند که در نهایت به ضرر عموم مشتریان دوربین مداربسته می شود.

یک مورد از این روش هایی که برخی از فروشندگان دوربین مداربسته برای فروش بیشتر انجام میدهند، مشاوره اشتباه می باشد.

به طور مثال یک شخص به عنوان مشتری که هیچ اطلاعاتی درباره ی نوع و کاربری دوربین های مداربسته ندارد، برای خرید به سراغ این کارشناسان می رود. کارشناس فروش هم با توجه به اطلاع کم مشتری از فرصت استفاده کرده و به نوعی از اطلاعات کم مشتری در زمینه دوربین مداربسته سو استفاده میکند.

با تجربیات کارشناسان هایک لوک هایک ویژن را ارزان تر بخرید!

به فرض مثال مشتری برای منزل مسکونی خود احتیاج به 4 عدد دوربین مداربسته با رزولوشن 2 مگاپیکسل دارد و در حقیقت با همان رزولوشن 2 مگاپیکسل، می تواند نیاز های خود را برای نظارت تصویری منزل خود برطرف کند. اما کارشناس فروش برای اینکه بتواند دوربین مداربسته گرانتری را به مشتری بفروشد، آن را فریب داده و به مشتری دوربین مداربسته با رزولوشن 5 مگاپیکسل را می فروشد.

در نهایت مشتری، دوربینی که می توانست با رزولوشن 2 مگاپیکسل و مطابق با نیاز خودش را خریداری کند، یک نوع دوربین با رزولوشن 5 مگاپیکسل هایک ویژن به او فروخته می شود و مجبور می شود هزینه ی بیشتری را برای خرید دوربین مداربسته پرداخت کند.

پیشنهاد ما به شما در خرید دوربین مداربسته این است که ابتدا اطلاعات لازم در مورد رزولوشن دوربین های مداربسته و کارایی های مختلف آن را بدست آورید و سپس با خیال راحت اقدام به خرید و نصب این تجهیزات بکنید.

آیا می توان هایک ویژن را ارزان تر خرید؟

خرید ارزانتر محصولات هایک ویژن تنها با این شرایط برای شما محقق میگردد که بدانید نباید دوربین هایی اشتباه را خریداری نمایید. این ها همگی به کارشناسان فروش هایک ویژن بستگی دارد که آیا می توانند به درستی محصولی مناسب شما را برای شما معرفی کنند یا خیر. اتفاقی که ما در هایک لوک سعی کرده ایم به بهترین شکل ممکن برای شما رقم بزنیم.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج