۱۲۲۹۹۹۸
۲۶۳۲
۲۶۳۲
پ

سرقت خودرو با روش جدید در تهران

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان مهمترین پرونده‌های پلیس در مدت اخیر از دستگیری سارق خودرو، کشف محموله سیگار قاچاق و کشف سلاح جنگی در شمال تهران خبر داد.

ایسنا نوشت: رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان مهمترین پرونده‌های پلیس در مدت اخیر از دستگیری سارق خودرو، کشف محموله سیگار قاچاق و کشف سلاح جنگی در شمال تهران خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به مهمترین پرونده‌های پلیس پیشگیری در مدت اخیر اظهار کرد: اعلام یک فقره سرقت خودرو در محله "تهران نو" که دختر ۱۲ ساله مال باخته داخل خودرو بود، سبب شد تا رسیدگی به موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گیرد.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد راننده خودرو پراید با تصادف ساختگی اقدام به سرقت خودرو سراتو کرده که دختر مال باخته داخل خودرو است لذا مشخصات سارق سریعا به سایر واحدهای گشتی اعلام و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در ادامه گفت: دختربچه سالم به خانواده تحویل داده شد.

به گفته وی همچنین در بررسی خودروی سواری پراید متهم ۵۰ ساله، مشخص شد که این خودرو نیز هفته گذشته سرقت شده و از آن در تصادف ساختگی با سراتو استفاده شده است. در این زمینه مالباختگان شناسایی شدند.

موقوفه‌ای اضافه کرد: متهم دارای بیش از ۱۰ فقره سابقه حبس بوده و هفته گذشته از زندان آزاد شده است. همچنین تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

کشف بیش از ۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق

رییس پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه از کشف بیش از ۵۰ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق خبر داد و اظهار کرد: تیم عملیات کلانتری جوادیه در حال گشت‌زنی در محله "جوادیه" به یک دستگاه خودرو وانت پیکان و یک نفر که در حال بارگیری بود، مشکوک شدند و جهت بررسی به خودرو مراجعه کردند.

وی ادامه داد: متهم به محض رویت خودرو پلیس قصد بستن در خودرو، پنهان کردن اموال و گمراه کردن ماموران را داشت که با بررسی داخل خودرو توسط ماموران ۲۵۰ باکس سیگار خارجی و قاچاق به تعداد ۵۰ هزار نخ کشف و به کلانتری انتقال داده شد.

موقوفه‌ای در ادامه گفت: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و توزیع سیگار خارجی و قاچاق در سطح شهر تهران اعتراف کرد. کارشناسان ارزش اموال کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند که متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان آسیب‌های قاچاق کالا به کشور تاکید کرد: خرید و فروش کالای قاچاق تهدید بزرگی برای اقتصاد کشور است.

کشف سلاح در شمال تهران

در ادامه رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک قبضه سلاح کمری در شمال تهران خبر داد و گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر حمل سلاح گرم توسط فردی در محله شهر زیبا، تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۳ رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند. همچنین در تحقیقات به‌عمل آمده مشخص شد وی سلاح را در خودرو سواری‌اش پنهان کرده که با زیر نظر قرار دادن و شناسایی ساعات تردد، در یک عملیات غافلگیرانه خودرو وی متوقف شد. متهم پیش از هرگونه اقدامی دستگیر و در بررسی اولیه از خودرو یک قبضه سلاح کلت کمری و ۹ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

موقوفه‌ای در ادامه گفت: متهم ۳۶ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل سلاح گرم معترف و با استعلام سوابقش مشخص شد که یک مورد حمل سلاح و چندین مورد شرارت و درگیری در کارنامه دارد. تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و جرائم احتمالی ادامه داشته و پرونده و متهم به مرجع قضایی معرفی شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج