جاباما
۱۲۳۰۳۰۴
۱۹۰۰۷
۱۹۰۰۷
پ

رنگ موی تابستان ۲۰۲۲، بهترین انتخاب برای زیبایی امسال شما!

همه ما دوست داریم که ظاهر متفاوت و جذابی داشته باشیم، بیشترمان هم به دنبال آن هستیم که به هر مناسبت و بهانه‌ای، تنوعی به ظاهرمان بدهیم و زیبایی‌مان را افزایش دهیم. انتخاب رنگ موی ترند نیز یکی از همین کارهاست. در این مطلب می‌خواهیم شما را با ترند رنگ موی تابستان ۲۰۲۲ آشنا کنیم.

نی‌نی بان: همه ما دوست داریم که ظاهر متفاوت و جذابی داشته باشیم، بیشترمان هم به دنبال آن هستیم که به هر مناسبت و بهانه‌ای، تنوعی به ظاهرمان بدهیم و زیبایی‌مان را افزایش دهیم. انتخاب رنگ موی ترند نیز یکی از همین کارهاست. در این مطلب می‌خواهیم شما را با ترند رنگ موی تابستان 2022 آشنا کنیم.

بیشترین چیزی که در رنگ موی تابستان 2022 به چشم می‌خورد، استفاده از رنگ‌های روشن، به جای رنگ‌های تیره و همین‌طور انتخاب رنگ‌هایی است که جسارت بیشتری نیاز دارند. یادتان باشد که بهتر است در انتخاب رنگ مو، رنگ پوستتان را نیز در نظر بگیرید.

رنگ موی تابستان 2022، بهترین انتخاب برای زیبایی امسال شما!

رنگ موی مسی

Zendaya، Barbie Ferreira و... همه جزء آن دسته از افراد مشهوری هستند که رنگ موی مسی را برای این فصل انتخاب می‌کنند. نکته مهم اینجاست که بتوانید با حالت‌دهی درست موهایتان، رنگ مسی آن را به خوبی نشان دهید.

رنگ موی تابستان 2022، بهترین انتخاب برای زیبایی امسال شما!

رنگ خرمایی- مسی گرم

این رنگ، بیشتر برای کسانی مناسب است که نمی‌خواهند ریسک موی مسی را به جان بخرند و در عین حال نیز از آن خوششان می‌آید! تقریباً می‌توان گفت که هیچ فرقی نمی‌کند که پوستتان چه رنگی است یا قد موهایتان چقدر است، این رنگ قطعاً به شما می‌آید!

رنگ موی تابستان 2022، بهترین انتخاب برای زیبایی امسال شما!

موی بلوند توت‌فرنگی

خیلی از افراد در عین حال که عاشق موی بلند هستند، موی قرمز را هم دوست دارند. استفاده از رنگ موی تابستان 2022 به شما کمک می‌کند که با موی بلوند توت‌فرنگی، همزمان، هر دوی این رنگ‌ها را داشته باشید.

رنگ موی تابستان 2022، بهترین انتخاب برای زیبایی امسال شما!

رنگ بلوند طلایی گرم

بلوند طلایی گرم، رنگ موی تابستان 2022 است که بار دیگر طرفداران خودش را پیدا کرده است. این رنگ، نه تنها برای تابستان، بلکه در تمامی فصل‌ها می‌تواند همچنان درخشان و زیبا به نظر برسد.

رنگ موی تابستان 2022، بهترین انتخاب برای زیبایی امسال شما!

رنگ موی پلاتینی

ترند دیگر رنگ موی تابستان 2022، رنگ پلاتینی است! این رنگ غوغا می‌کند! به خصوص خانم‌هایی که چشمان روشنی دارند می‌توانند زیبایی چهره‌شان را با رنگ موی پلاتینی افزایش دهند. البته این بدان معنا نیست که این رنگ برای سایر افراد مناسب نیست، بلکه رنگ موی پلاتینی برای بیشتر افراد، زیبا و هوشمندانه است.

رنگ موی تابستان 2022، بهترین انتخاب برای زیبایی امسال شما!

رنگ بالیاژ برنز

استفاده از طیف رنگی برنز در هر پالت لوازم آرایشی، بی‌نهایت پرطرفدار است، بنابراین قطعاً رنگ موی تابستان 2022 نیز از رنگ برنز استقبال می‌کند. بالیاژ برنز یکی دیگر از ترندهایی است که امسال مد شده و طرفداران بسیاری هم دارد.

جمع‌بندی

اگر بخواهید همراه مد و ترندهای روز دنیا پیش بروید می‌توانید رنگ موی تابستان 2022 را نیز بر اساس سلیقه و البته رنگ پوست و مدل موی خود انتخاب کنید. یادتان باشد که هیچ محدودیتی برای زیبایی وجود ندارد، بنابراین کاری را بکنید که حس بهتری به شما می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج