۱۲۳۰۷۹۷
۲۰۶۵
۲۰۶۵
پ

سیلاب در زردینِ یزد ۱۵ خودرو را تخریب کرد

در پی بارش‌های شدید و وقوع سیل در دهستان زردین نیروهای مردمی و بسیجیان این منطقه بلافاصله پای کار آمده و با سازماندهی مشخص عملیات کمک رسانی به سیل زدگان را آغاز کردند.

ایسنا: در پی بارش‌های شدید و وقوع سیل در دهستان زردین نیروهای مردمی و بسیجیان این منطقه بلافاصله پای کار آمده و با سازماندهی مشخص عملیات کمک رسانی به سیل زدگان را آغاز کردند.

سیلاب در زردینِ یزد  15 خودرو را تخریب کرد

در پی بارش‌های شدید و وقوع سیل در دهستان زردین نیروهای مردمی و بسیجیان این منطقه بلافاصله پای کار آمده و با سازماندهی مشخص عملیات کمک رسانی به سیل زدگان را آغاز کردند.

از عصر امروز این منطقه از استان یزد درگیر سیل تابستانی با سرعت زیاد شده و تاکنون بالغ بر ۵۰ خانه درگیر آبگرفتگی و بالغ بر ۱۵ خودرو سواری تخریب شده‌اند.

سرعت سیل نسبت به ساعات اولیه کاهش یافته ولی بعد از چند ساعت، دوباره برای لحظاتی سرعت آن افزایش می‌یابد و فرآیند خدمت رسانی نیروهای امدادی را با چالش مواجه کرده است.

در پی بارش‌های شدید و وقوع سیل نیروهای مردمی و بسیج دهستان زردین بلافاصله بعد از وقوع سیل پای کار آمده و نسبت به آماده‌سازی محل اسکان اضطراری،‌ تهیه غذای گرم،‌ بازکردن معابر مسدود شده، جابجایی خودروهای تخریب شده اقدام کرده و می‌کنند.

خارج کردن احشام و لوازم سالم خانه‌هایی که دچار آبگرفتگی شدند از دیگر خدمات نیروهای مردمی و بسیجیان در منطقه سیل زده زردین است که در مناطقی که سرعت سیل کمتر شده در حال انجام است.

عوامل شهرداری و دهیاری زردین هم همراه با مردم این دهستان در تلاشند با استفاده از لودر، تراکتور و بیل میکانیکی‌های شخصی و سازمانی نسبت به مهار سیلاب اقدام کنند.

گفتنی است؛ با توجه به جاری بودن سیل و کند بودن عملیات امدادرسانی هنوز آمار دقیقی از خسارات سیل دهستان زردین بدست نیامده است.

سیلاب در زردینِ یزد  15 خودرو را تخریب کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج