۱۲۳۱۰۳۰
۳۱۰۹
۳۱۰۹
پ

اعلام ۵ ارز دیجیتال محبوب در CoinMarketCap

​وب سایت CoinMarketCap فهرست ۵ ارز دیجیتال محبوب بر اساس میزان جستجوی کاربران را اعلام کرد. اتریوم با کنار زدن شیبا و لونا رتبه اول را کسب کرده است.

گجت نیوز: وب سایت CoinMarketCap فهرست ۵ ارز دیجیتال محبوب بر اساس میزان جستجوی کاربران را اعلام کرد. اتریوم با کنار زدن شیبا و لونا رتبه اول را کسب کرده است.

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) جزو پراستفاده‌ترین و محبوب‌ترین وب سایت‌ها برای کاربران دنیای رمز ارزها است. در این پلتفرم قادر به دریافت اطلاعاتی کامل شامل قیمت خرید و فروش کنونی، تغییرات قیمت طی بازه‌های زمان مختلف، ارزش بازار، نمودار تغییرات قیمت در طول زمان، نحوه کارکرد پروژه و بسیاری دیگر از اطلاعات ارزشمند هستید. وب سایت CoinMarketCap به تازگی لیست ۵ ارز دیجیتال محبوب کنونی را منتشر کرد. این فهرست با توجه به میزان جستجوی کاربران تهیه شده است.

با توجه به تقلای بازار رمز ارزها به منظور حفظ یک رالی هر چند کوتاه مدت طی ۲۴ ساعت گذشته، به نظر فهرست محبوب‌ترین کوین‌ها و توکن‌ها در حال دگرگونی است. پیش از این توکن شیبا اینو (Shiba Inu – SHIB) و ارز لونا کلاسیک (LUNA Classic – LUNC) برای مدتی قابل توجه در کانون توجه قرار داشتند، اما در جدیدترین لیست ۵ ارز دیجیتال محبوب کوین مارکت کپ یکی از آن‌ها وجود نداشته و دیگری به رتبه‌ای پایین‌تر تنزل یافته است.

فهرست ۵ ارز دیجیتال محبوب در کوین مارکت کپ

بر اساس گزارش جدید وب سایت CoinMarketCap، دومین ارز دیجیتال برتر بازار یعنی اتریوم همینطور در حال جلب توجه بیشتری است، به طوری که میزان محبوبیت آن طی 24 ساعت و 30 روز گذشته به ترتیب 10.5 درصد و 34.7 درصد افزایش یافته است. در جدیدترین لیست، ETH در صدر قرار دارد.

پشت سر آن توکن GRV را مشاهده می‌کنیم که قیمتش طی یک ماه اخیر 574 درصد رشد داشته است. رتبه سوم متعلق به توکن GST است، رمز ارزی که با فعالیت در محبوب‌ترین بازی کریپتویی کنونی یعنی استپن (StepN) به دست می‌آورید. در رتبه چهارم و پنجم به ترتیب لونا کلاسیک (LUNC) و بیت کوین (BTC) قرار دارند.

اعلام 5 ارز دیجیتال محبوب در CoinMarketCap

دلیل رشد قیمت ارز شبکه اتریوم چیست؟

چند هفته قبل، پس از ۶ سال، تاریخ نهایی آپدیت بزرگ شبکه ارز دیجیتال اتریوم اعلام شد؛ بزرگترین بستر ساخت قرارداد هوشمند و اپلیکیشن غیر متمرکز قرار است در تغییری بنیادی و بزرگ، مکانیزم اجماع خود را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر بدهد. بعد از این اتفاق حتی ممکن است اتریوم برای مدتی طولانی محبوب ترین ارز دیجیتال CoinMarketCap باقی بماند؛ طبق پیش‌بینی‌ تعداد زیادی متخصص، اتریوم بعد از آپگرید بزرگ به سیستم PoS جایگاه بیت کوین را تصاحب خواهد کرد.

بررسی رفتار نهنگ‌ها نشان می‌دهد امید به آینده روشن پلتفرم اتریوم سبب شده آن‌ها با وجود روند نزولی بازار، به خرید رمز ارز ETH ادامه بدهند. به لطف حمایت آن‌ها، قیمت اتریوم طی کمتر از یک ماه از حوالی 1,100 دلار حتی تا بالای 1,700 دلار صعود کرد.

اعلام 5 ارز دیجیتال محبوب در CoinMarketCap

تغییرات قیمت ETH طی یک ماه اخیر

در نظر داشته باشید حضور کوین‌های مهم در فهرست 5 ارز دیجیتال محبوب CoinMarketCap تاثیر مثبتی روی کل بازار دارد. بر اساس گزارش اخیر Finbold رشد بیت کوین و اتریوم طی هفته‌های اخیر نقش مهمی در بازگشت مارکت کپ کریپتو به بالای ۱ تریلیون دلار داشته است.

لونا دیگر محبوب‌ترین رمز ارز در کوین مارکت کپ نیست

یک هفته قبل، در کمال تعجب، ارز دیجیتال لونا کلاسیک (LUNC) در صدر جدول 5 ارز دیجیتال محبوب CoinMarketCap بود. این در حالی است که رمز ارز نام برده به پروژه‌ای کاملا مرده و شکست خورده تعلق دارد و قیمتش طی سه ماه گذشته با سقوطی 99.99 درصدی مواجه شده است.

اعلام 5 ارز دیجیتال محبوب در CoinMarketCap

اما به دو علت هنوز افراد زیادی وضعیت آن را زیر نظر دارند. نخست این که تیم توسعه‌دهنده پروژه وعده‌هایی برای بازگرداندن اکوسیستم ترا به دوران اوج خود داده است، هر چند چنین اتفاقی کاملا بعید به نظر می‌رسد. از طرفی دیگر‌، بعد از سقوط شدید ارز دیجیتال لونا (کلاسیک) عده زیادی به امید کسب سود بعد از بهبود احتمالی قیمت اقدام به خرید آن کردند، پس طبیعی است وضعیت این رمز ارز را دائما زیر نظر داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج