۱۲۳۱۲۸۵
۹۰۸۲
۹۰۸۲
پ

کبک همسایه ایران این روزها خروس می‌خواند

​"سومو"، شرکت بازاریابی نفت عراق ضمن تایید تلاش خود برای افزایش ظرفیت صادرات نفت به میزان حدود دو میلیون بشکه در روز، اعلام کرد که طی یک ماه گذشته به بالاترین درآمد نفتی تاریخ خود دست یافته است.

انتخاب: خبرگزاری دولتی عراق(واع) نوشت: "سومو"، شرکت بازاریابی نفت عراق ضمن تایید تلاش خود برای افزایش ظرفیت صادرات نفت به میزان حدود دو میلیون بشکه در روز، اعلام کرد که طی یک ماه گذشته به بالاترین درآمد نفتی تاریخ خود دست یافته است.

کبک همسایه ایران این روزها خروس می‌خواند

در ادامه این مطلب آمده است: محمد سعدون، مدیر اداره تحقیقات بازار و برنامه ریزی استراتژیک این شرکت، گفت: "عراق در ماه ژوئن به بالاترین درآمد نفتی خود دست یافت. وی با اشاره به اینکه درآمد حاصل از تولید و صادرات نفت در این ماه در حدود 11 میلیارد و 350 میلیون دلار بوده است، گفت این یک رقم تاریخی برای عراق است.

سعدون با بیان اینکه این درآمد تاریخی نتیجه افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی و همچنین افزایش توان صادرات عراق است، تاکید کرد: میزان صادرات نفت دولت فدرال عراق در ماه گذشته 3 میلیون و 400 هزار بشکه در روز بوده است و میزان صادرات از اقلیم کردستان طی همین مدت 400 هزار بشکه در روز برآورد شده است.

وی افزود: برنامه ای برای افزایش ظرفیت صادرات به میزان حدود دو میلیون بشکه در روز داریم و علاوه براین، در حال مذاکره با طرف سعودی برای بازسازی و احیای خط لوله نفت با عربستان با ظرفیت صادرات یک میلیون و 200 هزار بشکه هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج