۱۲۳۱۹۳۷
۶۴۳
۶۴۳
پ

خدایا ما را لبیک‌گوی، حسین‌ زمان‌مان‌ کن!

سرعت اینترنت جوری شده که قبل از استفاده باید بذاری دنده ۲ هل بدی تا راه بیفته! باز چی کار دارید می‌کنید؟!

 خراسان: سرعت اینترنت جوری شده که قبل از استفاده باید بذاری دنده ۲ هل بدی تا راه بیفته! باز چی کار دارید می‌کنید؟!

 خدا را شکر خداوند فرزند سومی می‌خواهد به ما عطا کند ولی خدا شاهد است با این که کارمند هم هستم اما  از روزی که متوجه شدیم به جای خوشحالی با این مخارج ماندیم چه کنیم! آقایان مسئول لطفا به فکر باشید. نمی‌شود هم جمعیت را زیاد کرد و هم جیب پدر بچه خالی باشد.

 دلسوزانه و برادرانه به همه نوجوانان و جوانان،  با ادب و احترام عرض می‌کنم که همه معتادان کارتن خواب، اولش معتاد نبودند. با یک سیگار به این روز افتادند. حواس همه مردم و عزیزان جمع باشد.

 هزینه مدارس دولتی رو باید دولت تامین کنه. یعنی چه کمک به مدرسه؟ کی به حقوق کارمندان کمک می‌کنه؟ باعث تاسفه!

 بیشترنانوایی‌ها بدون توجه به مردم ایستاده در صف نان‌های بسیاری را برای کبابی‌ها و مغازه‌ها انبار می‌کنند.  لطفا این رسم غلط را ممنوع کنید.

 حتما دقت کرده اید زمانی که اپراتورها برای شما پیامک «۸۵ درصد بسته اینترنت خود را استفاده کرده اید» را ارسال می‌کنند اگر گوشی خود را خاموش کنید بعد مدت کوتاهی پیامک «مشترک گرامی بسته اینترنت شما به پایان رسید» را دریافت خواهید کرد. آخه بی انصاف‌ها اینترنت خاموش چگونه ۱۵ درصد مصرف شد؟!

 ماشین من رو صبح گرفتن و گفتن پلاک مخدوشه. چون یک دستمال کاغذی روی یک شماره بود که من نچسبونده بودم. ماشین رو فرستادن پارکینگ در حالی که روزی زن و بچه من با همون ماشینه. گفتن ۱۰روز باید پارکینگ باشه و بعد بری دادگاه! مگر دزد گرفتین؟ چه خبره؟

 وضعیت اینترنت الان یه طوریه نه می‌شه بهش گفت وصل، نه می‌شه بهش گفت قطع! خودبه خود دارن از ما صیانت می‌کنن!

 من خانمی هستم با دو تا بچه. کمیته امداد غیر از مستمری ماهانه و سالانه حدود۷۰۰تومان کمک هزینه اجاره بهای خانه هیچ گونه کمکی به ما نمی‌کند. نه بسته معیشتی، نه لوازم تحریر و نه لباس و...

 ماسک بزنید، وقتی کرونا می‌گیرید. قرنطینه کنید خودتون رو. نیایید سر کار. خودخواه نباشید. برخی بیماری زمینه‌ای دارند.

 خراسان جان! فقط تو ماندی برام. نه امید و توان مسافرت دارم نه مهمانی رفتن. با این گرانی هر کجا بریم از تغییر رنگ و وحشت زدگی میزبان شرم می‌کنیم! تو دیگه گرون نشو!

 مجرمان و سارقان و اراذل و اوباش نباید یک لحظه آزاد باشند و در جامعه جولان بدهند چون این‌ها بودند که برادران پلیس ما را کشتند. دار ودسته آن‌ها نباید تا آخر عمرشان یک روز خوش ببینند.

 برخی افراد باعث می‌شوند حاکمیت از جامعه فاصله‌اش را هر روز بیشتر و بیشتر کند. آیا همین خانم‌هایی که به اصطلاح بدحجاب هستند عضوی از مملکت ما نیستند؟ چرا با رفتارهای غلط دشمنان نظام و دین را روزبه روز خوشحال‌تر می‌کنید؟ اگر می‌توانید با رفتار درست، جامعه را اصلاح کنید.

 واقعا جای تاسف دارد که روز شنبه برای ساعت‌ها تلفن‌های ثابت، همراه و حتی اینترنت و دستگاه‌های پوز مغازه‌ها با قطعی و اختلال روبه رو بود ولی هیچ توضیحی از سوی مسئولان مربوط داده نشد و در اخبار شبکه استانی خراسان رضوی هم خبر و گزارشی در این باره بیان نشد. پس این همه امکانات و بودجه‌ها کی باید به درد بخورد؟

 خدایا ما را لبیک‌گوی ‌به‌ ندای «هل ‌من‌ ناصر ینصرنی» حسین‌ زمانمان‌ کن!

 سیستم قطع شده! این حرف را پس از ورود به ادارات دولتی زیاد می‌شنویم. چرا یک نفر نیست بر سیستم هایشان نظارت کند؟

 اگر سارق و زورگیر در مرتبه اول دستگیری و برای یک بار ارتکاب جرم ۲۰ سال به اردوگاه کار می‌رفت، خلافکار حرفه‌ای درست نمی‌شد و هیچ کس فکر خلاف نمی‌کرد و درس عبرت برای همه می‌شد که دادگستری با هیچ کس تعارف ندارد.

  مسئولان محترم لطفا فکری برای بازار بی سروسامان تعویض کپسول‌های سی ان جی گاز خودروها بکنید. قیمت‌های ۷و۸ میلیون تومانی را کی تعیین کرده؟ اگر مردم را تشویق به استفاده از گاز می‌کنید حمایت هم بکنید. هرچه صرفه جویی بنزین شده باید یک جا یا چند برابر پرداخت کنی. لطفا نظارت و پیگیری کنید.

 بیشتر افراد معتاد در خانواده‌های ضعیف و حاشیه شهرها و افراد ساده هستند. نوجوانان، جوانان و خانواده‌های اطراف و حاشیه شهرها و روستاها را آگاه کنید که فریب نخورند و معتاد نشوند.

 از متولیان محترم مساجد تقاضا دارم ملاحظه همسایه‌ها و مریض‌ها را بکنند و صدای بلندگوهایشان را کاهش دهند. دیشب ساعت ۱۲:۳۰ بلندگو هایشان را خاموش کردند! لطفا یادآوری کنید.

 دوستان قبل از رفتن به مراکز تفریحی و شهربازی و... خوراکی و تنقلاتی را که دوست دارید از بیرون تهیه کنید تا مجبور نباشید از گران فروشان مستقر در این مراکز خرید کنید.

  توی این چند روز هر جایی رفتم همه از شرایط اینترنت کلافه هستند. یک روز می‌گن فیبر نوری‌ها رو لولو برده، یک روز می‌گن مشکل از تهرانه و...

 آماده باش سیل و زلزله را همزمان با هم اعلام کنید. صداوسیما باید از تمام شبکه‌ها آموزش مقابله با سیل و زلزله را پخش کند.

 قبلا سلطان‌ها مقصر مشکلات، بودند مثل سلطان سکه و... ولی ما همیشه دنبال یک مقصر دسته چند هستیم. مقصر واقعی کسانی هستند که شرایط درست را فراهم نمی‌کنند باید شرایط و قوانین سخت باشد.

 رئیسی الان می‌تونه از قوه قهریه استفاده کنه و مسئولان شهرداری و محیط‌ زیست یا هر‌ جایی رو که مسئول لای روبی رودخانه‌ها و معابر آب بودن، توبیخ و اخراج کنه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج