۱۲۳۲۱۴۴
۴۴۸۴
۴۴۸۴
پ

مردی که کابوس رانندگان جاده‌های ایران بود

چهره مرد جوانی که با خوراندن آبمیوه مسموم به رانندگان عبوری، اقدام به سرقت و آدم‌ربایی می‌کرد، با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم: چهره مرد جوانی که با خوراندن آبمیوه مسموم به رانندگان عبوری، اقدام به سرقت و آدم‌ربایی می‌کرد، با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی منتشر شد.

تیرماه سال جاری، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی و سرقت از رانندگان کامیون‌های عبوری در تهران، بندر انزلی، آستارا و چند شهر دیگر در دستور کار بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

مردی که کابوس رانندگان جاده‌های ایران بود

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، سارق حرفه‌ای پس از مذاکرات اولیه با رانندگان درخصوص تعیین قیمت باربری سوار بر کامیون و خودرو شده و سپس با چرب‌زبانی و یا با چاقو به آنها آبمیوه خورانده و برای سرقت اموال اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

با دستگیری متهم، بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، سارق جوان سابقه‌دار بوده و در شهرهای دیگر با همین شگرد اقدام به آدم‌ربایی کرده که به جرم خود نیز معترف شده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح روز سه‌شنبه چهارم مردادماه، محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی دستور انتشار بدون پوشش متهم را برای شناسایی از سوی مردم صادر کرد.

متهم در حال حاضر با قرار قانونی راهی زندان شده است و مالباختگان پس از شناسایی می‌توانند برای شکایت از متهم به شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج