۱۲۳۲۵۲۹
۴۰۸۷
۴۰۸۷
پ

توهین عجیب سجاد غریبی به عزاداری‌های حسینی

مبارزه مضحک غریبی شاید به ۳۰ ثانیه هم نرسید، اما تمسخر عزاداری امام حسین (ع) با پخش مداحی محمود کریمی و همزمان رقص دختران عمدتا نیمه برهنه، ۳ دقیقه به طول انجامید!

سایت اصولگرای صراط نوشت: مبارزه مضحک غریبی شاید به ۳۰ ثانیه هم نرسید، اما تمسخر عزاداری امام حسین (ع) با پخش مداحی محمود کریمی و همزمان رقص دختران عمدتا نیمه برهنه، ۳ دقیقه به طول انجامید!

مبارزه او به قدری سخیف و مفتضحانه بود که به نظر می‌رسید هرگز در عمرش تمرین چینین ورزشی را نکرده و از اصول اولیه آن هم ناآگاه است.

این افتضاح و آبروریزی، باعث شد تا توهین عجیب و غریب او به عزاداری‌های حسینی به چشم نیاید. ماجرا از این قرار است که هالک تقلبی ایرانی که مبارزه اش از قضا در ماه محرم هم برگزار می‌شد، با نوحه و صدای محمود کریمی وارد محل مسابقه شد. با این حال، نیازی به توضیح نیست که فضای مسابقه کوچکترین شباهتی به فضای عزاداری‌های محرم نداشت. برعکس، همزمان با ورود هالک تقلبی و پخش صدای مداحی محمود کریمی، تماشاگران دختر و پسر، پشت سر او مشغول رقص و پایکوبی و جشن بودند!

حالا ویدیوی این اتفاق، مضحکه شماری از کاربران فضای مجازی شده؛ مسئله آن‌ها دیگر صرفا هالک تقلبی نیست؛ بلکه فرصتی یافته اند تا به تمسخر مقدسات و عزاداری‌های محرم دست بزنند. عامل همه این اتفاقات که زمینه ساز آن‌ها بوده، طبعا کسی جز سجاد غریبی و هدایت کنندگانش نیستند.

توهین عجیب سجاد غریبی به عزاداری‌های حسینی

این سایت اضافه کرد: به نظر می‌رسد ماجرای این فعال مجازی دیگر از یک شاخ اینستاگرامی ساده فراتر رفته؛ او با این اقدامات هم آبروی کشور را به خطر انداخته و هم راه را برای توهین به مقدسات باز کرده است. باید دید مسئولان ذیربط در بازگشت این فرد به کشور چه تصمیم خواهند گرفت و چه برخوردی با چنین فردی خواهند داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج