۱۲۳۳۰۰۲
۲۴۷
۲۴۷
پ

آخرین جزئیات از تلف شدن یک یوز ایرانی در جاده

بعد از کالبدشکافی یوز تلف شده که توسط کارشناسان و متخصصان محیط زیست استان سمنان انجام گرفت، جنسیت یوز تلف شده، ماده اعلام شد.

خبرآنلاین: بعد از کالبدشکافی یوز تلف شده که توسط کارشناسان و متخصصان محیط زیست استان سمنان انجام گرفت، جنسیت یوز تلف شده، ماده اعلام شد.

بهرامعلی ظاهری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این خصوص گفت: کالبدشکافی در ناحیه لگنی یوز تلف شده انجام شد و پس از تشخیص جنسیت، کلیه دستگاه تولیدمثلی حیوان به صورت کامل (شامل واژن، سرویکس، شاخ های رحمی و یک جفت تخمدان) نمونه برداری شده و پس از قرار گرفتن در سرم فیزیولوژیک، برای انجام مراحل بعدی و تهیه نمونه های ژنتیکی و سایر تحقیقات به سازمان مرکزی ارسال گردید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان اضافه کرد: خبر تلف شدن این گونه ارزشمند جانوری و در معرض خطر انقراض، برای جامعه محیط زیست و علاقه مندان به حیات وحش بسیار تاسف بار بود و از آن بدتر آنکه گونه ای در این حادثه تلف گردید که می توانست در سالهای بعد، خود زادآور بوده و روزنه های امید بیشتری را در خصوص احیای اینگونه منحصربه فرد جانوری باز نماید. لذا برای عدم تکرار این اتفاقات ضمن اینکه از مردم عزیز و رانندگان شریف خواهش میکنیم که رعایت سرعت مطمئنه در جاده هایی که کریدور عبور حیات وحش هستند خصوصا محدوده میامی به عباس آباد در استان سمنان، را داشته باشند، از کلیه مسولین ذیربط خصوصا اداره راه و ترابری و پلیس راه استان تقاضا و انتظار داریم، هرچه سریعتر، نسبت به ایمن سازی این محدوده و نصب روشنایی و دوربین های کنترل سرعت و نصب تابلوهای کاهش سرعت تا حداکثر ۸۰ کیلومتر برساعت، اقدامات لازم را مبذول نمایند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج