۱۲۳۳۸۰۵
۷۳۴
۷۳۴
پ

عضو موتلفه: با یارانه سفره مردم پُر می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در بعضی کشورها تورم به گونه ای است که مردم به فروشگاه ها برای غارت کالاها هجوم آوردند اما دولت ما مسلط بر اوضاع است و دارد مدیریت می کند.

فردا نیوز: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در بعضی کشورها تورم به گونه ای است که مردم به فروشگاه ها برای غارت کالاها هجوم آوردند اما دولت ما مسلط بر اوضاع است و دارد مدیریت می کند.

کاظم انبارلویی درباره میزان موفقیت اقتصادی دولت سیزدهم گفت: تا پیش از این برخی می گفتند «مردم نان ندارند بخورند» اما امروز هر نفر حداقل ماهانه ۴۰۰ هزار تومان می گیرد که با آن مبلغ علاوه بر نان می تواند بعضی از اقلام مورد نیاز خود را تهیه و سفره‌اش را پر کند بنابراین دولت دارد کار خودش را برای رسیدگی به نیازهای مردم انجام می دهد.

عضو موتلفه: با یارانه سفره مردم پُر می‌شود

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت تعادل بین عرضه و تقاضا را در بازار حفظ کرده است، افزود: در واقع در توزیع جدید یارانه ها، دولت توانست یارانه را از مبدا به مقصد منتقل کند که یک رضایت عمومی در این حوزه حاصل شد. معتقدم ما تنها کشوری در جهان هستیم که دولت خود را مکلف به تأمین غذا و جان مردم می‌داند.

انبارلویی در ادامه گفت: امروز وضعیت معادلات قدرت در جهان با جنگ در اوکراین تغییر کرده است، به همین دلیل اولویت آمریکایی ها امروز برجام و مذاکرات نیست و سرگرم حل مشکلات خودشان در اروپا هستند. آنها پیش بینی زمستان سختی را در اروپا دارند بنابراین از هم اکنون مشغول تدبیر برای آن مشکل هستند.

انبارلویی اظهار کرد: امروز می بینیم در بعضی کشورها تورم به گونه ای است که مردم به فروشگاه ها برای غارت کالاها هجوم آوردند. مثلا در آرژانتین مردم رفتند فروشگاه را غارت کردند. با وجود چنین وضعیتی در جهان، دولت ما مسلط بر اوضاع است و دارد مدیریت می کند. مردم نیز از مشکلات دولت با خبرند و با صبوری کمک می کنند تا کشور از گردنه مشکلات عبور کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج