۱۲۳۴۶۴۰
۲۹۱۶
۲۹۱۶
پ

رازهایی از «یاغی» که با دقت زیاد متوجه می‌شوید

محمد کارت بعد از اولین فیلم بلند خود «شنای پروانه» که با استقبال منتقدان و مخاطبان مواجه شد، به نمایش خانگی رفت و اولین سریالش را با نام «یاغی» و با فضایی مشابه فیلمش جلوی دوربین برد. غیر از شباهت‌هایی که در حرف اصلی قصه و فضای جنوب شهر، میان «شنای پروانه» و «یاغی» وجود دارد، کارت عمدا پیوند مشترکی میان دو اثر خود ایجاد کرده تا تماشاگر «یاغی» را به «شنای پروانه» ارجاع بدهد.

خراسان: محمد کارت بعد از اولین فیلم بلند خود «شنای پروانه» که با استقبال منتقدان و مخاطبان مواجه شد، به نمایش خانگی رفت و اولین سریالش را با نام «یاغی» و با فضایی مشابه فیلمش جلوی دوربین برد. غیر از شباهت‌هایی که در حرف اصلی قصه و فضای جنوب شهر، میان «شنای پروانه» و «یاغی» وجود دارد، کارت عمدا پیوند مشترکی میان دو اثر خود ایجاد کرده تا تماشاگر «یاغی» را به «شنای پروانه» ارجاع بدهد.

اشاره جاوید به «هاشم»

اولین نشانه مشترک دو اثر کارت که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، نام «یاغی» است. در یکی از سکانس‌های فیلم وقتی شخصیت «حجت» با بازی جواد عزتی برای ملاقات با «اشکان» با بازی علی شادمان می‌رود، روی دیوار نام «یاغی» که با اسپری نوشته شده است ، خودنمایی می‌کند. یکی دیگر از نشانه‌های سریال که یاد «شنای پروانه» را برای مخاطب تداعی می‌کند، نام بردن از شخصیت اصلی فیلم یعنی «هاشم» با بازی امیر آقایی است که خلافکار و جزو اراذل و اوباش محله بود. در یکی از قسمت‌های سریال، کاراکتر «جاوید» که جوان سر به راه و خوبی است با تهدید می‌گوید اگر میان او و دختر مورد علاقه‌اش جدایی بیندازند، او هم تبدیل به فردی مانند «هاشم دادا» می‌شود.

یادی از رضا زارع!

جدیدترین نقطه پیوند «یاغی» و «شنای پروانه»، کاراکتری به نام «رضا زارع» است. در قسمت دوازدهم «شیما» هنگام جر و بحث با «بهمن»، با گلایه خطاب به این شخصیت گفت او آدمی نیست که خون کسی را گردن بگیرد و با کنایه پیشنهاد کرد «رضا زارع» را اَجیر کند تا او را بکشد. این اسم برای مخاطبان «شنای پروانه» آشناست. آن‌ها می‌دانند او کسی بود که فیلم خصوصی «پروانه» در استخر از موبایلی که سیم کارتش به نام او بود، منتشر شده بود. در نهایت نیز جست وجو برای پیدا کردن او در میان کارتن خواب‌ها بی‌نتیجه می‌ماند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج