۱۲۳۵۵۹۰
۱۹۷
۱۹۷
پ

دومین تجربه کارگردانی جانی دپ در هالیوود

جانی دپ به دنبال پیروزی در دادگاه در برابر همسر سابقش امبر هرد که او را متهم به خشونت خانگی کرده بود، بعد از گذشت تقریباً سه دهه از نخستین تجربه‌ی کارگردانی‌اش، دومین فیلمش را می‌سازد.

دیجی‌کالا مگ: جانی دپ به دنبال پیروزی در دادگاه در برابر همسر سابقش امبر هرد که او را متهم به خشونت خانگی کرده بود، بعد از گذشت تقریباً سه دهه از نخستین تجربه‌ی کارگردانی‌اش، دومین فیلمش را می‌سازد.

دومین تجربه کارگردانی جانی دپ در هالیوود

دپ پنجاه و نه ساله قرار است فیلمی را با نام «مودی» (Modi) بر اساس زندگی آمادئو مودیلیانی، نقاش و مجسمه‌ساز ایتالیایی‌تبار، کارگردانی و به همراه آل پاچینو و بری نویدی تهیه‌کنندگی کنند.

این فیلم که بر اساس نمایشی به نام «مودیلیانی» نوشته‌ی دنیس مک‌‌اینتایر ساخته می‌شود، بر زندگی این هنرمند در پاریس سال ۱۹۱۶ تمرکز دارد.

دپ در بیانیه‌ای گفته است: «به تصویر کشیدن حماسه‌ی زندگی آقای مودیلیانی بر پرده‌ی سینما افتخاری است که در نهایت فروتنی اعلام می‌کنم نصیب من شده است. زندگی او اگرچه در تنگدستی گذشت اما در نهایت جشن پیروزی بود؛ یک قصه‌ی انسانی جهانی که هر مخاطبی می‌تواند با آن هم‌ذات‌پنداری کند.»

فیلم بر چهل و هشت ساعت مهم از زندگی مودیلیانی، زمانی که به لحاظ هنری و تجاری به موفقیت دست یافت، تمرکز دارد.

مودیلیانی که با پابلو پیکاسو رابطه‌ی دوستانه‌ای داشت، به مصرف سنگین الکل و مواد مخدر مشهور بود. این هنرمند که در سی و پنج سالگی از دنیا رفت، بیشتر به پرتره‌هایی که از زنان می‌کشید، شناخته شده است.

نویدی در بیانیه‌ای گفت: «این پروژه برای آل بسیار دلی است. فیلم فقط تکه‌ای از زندگی مودی را به تصویر می‌کشد، بیوگرافی نیست. این آرزوی من بوده است که دوباره با جانی کار کنم. او یک هنرمند واقعی که نگاه بسیار زیبایی برای آوردن این قصه‌ی مهم به پرده‌ی سینما دارد.»

نویدی و پاچینو پیش از این در سال ۲۰۰۴ «تاجز ونیزی» (The Merchant of Venice) و در سال ۲۰۱۱ «وایلد سالومه» (Wild Salomé) را با هم کار کرده بودند. فیلمبرداری پروژه‌ی تازه‌شان «مودی» قرار است در بهار ۲۰۲۳ در اروپا آغاز شود.

اولین تجربه‌ی کارگردانی جانی دپ به سال ۱۹۹۷ و فیلم «دلیر» (The Brave) با بازی مارلون براندو برمی‌گردد، که با انتقادات گسترده‌ای مواجه شد و هرگز رنگ پرده را به خود ندید.

«مودی» تازه‌ترین پروژه‌ی حرفه‌ای جانی دپ بعد از برد غرامت ۳۵/۱۰ میلیون دلاری در دادگاه علیه امبر هرد سی و شش ساله، به خاطر بدنام کردن او بعد از انتشار سرمقاله‌ای در سال ۲۰۱۸ است که هرد در آن خودش را قربانی خشونت خانگی اعلام کرد.

دپ در دادگاه اعلام کرد که بعد از آنکه هرد او را به طور علنی متهم به تعرض فیزیکی و جنسی کرد، ادعاهایی که او قویاً رد کرده است، استودیوهای فیلمسازی دیگر سراغش نیامدند و کارش با رکود مواجه شد.

ستاره‌ی «دزدان دریایی کارائیب» بعد از پایان این دادگاه شش‌هفته‌ای که ایالت ویرجینیا برگزار شد، در ماه ژوئن از اولین مجموعه‌ی هنری خود رونمایی کرد که ظرف چند ساعت تمامش به فروش رفت.

او همچنین قراردادی را با دیور تمدید کرد تا چهره‌ی تبلیغاتی ادوکلن Savauge این برند بزرگ فرانسوی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج