۱۲۳۵۶۳۸
۱۶۹۶
۱۶۹۶
پ

انهدام بزرگترین باند سرقت طلا در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران از انهدام باند بزرگ سرقت طلا در تهران خبر داد و گفت: متهمان که اعضای یک خانواده هستند در اکثر شهر‌های ایران اقدام به سرقت کرده اند.

رکنا: رئیس پلیس آگاهی تهران از انهدام باند بزرگ سرقت طلا در تهران خبر داد و گفت: متهمان که اعضای یک خانواده هستند در اکثر شهر‌های ایران اقدام به سرقت کرده اند.

انهدام بزرگترین باند سرقت طلا در تهران

سرهنگ کارآگاه « علی ولیپور گودرزی» گفت: با وقوع سرقت های سریالی از بانوان تهرانی در سطح شهر با یک شیوه و شگرد خاص، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، متهمان در پوشش خانوادگی اقدام به سوار کردن مسافر کرده و با چرب زبانی مبنی بر اینکه از کشور عراق آمدند و قصد خرید طلا را دارند، از مالباختگان مشاوره دریافت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، سارقان پس از دریافت طلای مالباخته به صورت پنهانی اقدام به تعویض آن با طلای بدل کرده و پس از پیاده کردن مسافر از خودرو بلافاصله متواری می شدند.

انهدام بزرگترین باند سرقت طلا در تهرانانهدام بزرگترین باند سرقت طلا در تهران

شناسایی سارقان با بازبینی دوربین های مدار بسته

گودرزی تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پلاک خودرو سارقان را شناسایی کردند؛کارآگاهان با رصد‌‌ اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی خانه این سارقان حرفه‌ای که اعضای یک خانواده هستند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مرجع قضائی راهی مخفیگاه سارقان حرفه‌ای شدند و در یک عملیات منسجم ۳ مرد و۳ زن را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان پس از انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کردند، عنوان داشت: در بررسی‌های بیشتر کارآگاهان مشخص شد، سارقان با این شیوه و شگرد خاص در اکثر استان‌های ایران اقدام به سرقت طلا بانوان کرده و تحت تعقیب بودند.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان نهم پلیس آگاهی قرار دارند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج