اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۶۶۶۸
۲۱۷۰
۲۱۷۰
پ

هفت‌تیرکشی در خیابان پیروزی سر جای پارک!

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری سه عامل حمله مسلحانه به ساکنان یک واحد مسکونی در حوالی خیابان پیروزی خبر داد و گفت: متهمان بر سر جای پارک خودرو از سلاح گرم استفاده کرده بودند.

همشهری آنلاین: معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری سه عامل حمله مسلحانه به ساکنان یک واحد مسکونی در حوالی خیابان پیروزی خبر داد و گفت: متهمان بر سر جای پارک خودرو از سلاح گرم استفاده کرده بودند.

سرگرد محمد زیدی معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اواخر تیرماه سال جاری خبری در خصوص تیراندازی راکب و دو ترک‌نشین یک دستگاه موتور سیکلت به اهالی یک واحد مسکونی در حوالی خیابان پیروزی دریافت شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی و پایش اطلاعات به دست آمده مشخص کرد که متهم اصلی پرونده، یکی از ساکنان مجتمع مسکونی بود که اخیرا بر سر جای پارک خودرو با یکی از همسایگان درگیر شده و در ادامه دو تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار را اجیر کرده که با عربده کشی و تیراندازی با سلاح گرم بلافاصله از محل متواری شده اند.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای حاشیه تهران، افزود: در ادامه ماموران پلیس، هر سه متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و این افراد به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، پی‌جویی‌های انتظامی سبب شد تا هر سه متهم به جرم انتسابی اعتراف کنند و در ادامه نیز برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج