۱۲۳۶۸۱۸
۱۲۲۱۵
۱۲۲۱۵
پ

ببینید؛ ۳۵ مدل موی پسرانه ترندی و زیبا

انتخاب مدل موی پسرانه به بررسی عوامل مختلفی مانند ضخامت موی پسر، سن و سالش، فرم صورت او و مدل‌های ترند بستگی دارد. در این مطلب به بررسی انواع مدل موی پسرانه‌ی جدید برای موهای بلند و کوتاه پرداخته‌ و همچنین مدل موهای کره‌ای که بین پسران طرفدارهای بسیاری پیدا کرده است را هم معرفی کرده‌ایم.

دیجی کالامگ: انتخاب مدل موی پسرانه به بررسی عوامل مختلفی مانند ضخامت موی پسر، سن و سالش، فرم صورت او و مدل‌های ترند بستگی دارد. در این مطلب به بررسی انواع مدل موی پسرانه‌ی جدید برای موهای بلند و کوتاه پرداخته‌ و همچنین مدل موهای کره‌ای که بین پسران طرفدارهای بسیاری پیدا کرده است را هم معرفی کرده‌ایم.

انواع مدل موی پسرانه‌ی بلند

مدل موهای بلند در بین پسران طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. برخی از این مدل‌ها از مدل‌های ترند روز الهام گرفته شده و برخی دیگر جزو مدل‌های کلاسیکی هستند که هیچگاه دمده نمی‌شوند. مدل‌ موهای بلند برای همه‌ی انواع مو مناسب بوده و آنقدر که به نظر می‌رسد به مراقبت نیاز ندارند. همچنین این مدل موها بسیار جذاب بوده و به پسران این امکان را می‌دهند که شخصیتشان را ابراز کنند. در ادامه چند مدل موی بلند پسرانه را معرفی می‌کنیم.

۱.مدل موی بلند موج‌دار

با وجود اینکه موهای لخت و صاف بلند جلوه‌ی زیبایی دارند اما موهای موج‌دار بلند حتی از موی لخت هم زیباتر به نظر می‌رسند. به دلیل اینکه موهای بلند برای آقایان به اندازه‌ی خانم‌ها رایج نیست، همواره پسری که موی بلند داشته باشد در میان جمع متمایز خواهد بود. مدل موی بلند موج‌دار جزو مدل‌هایی است که نه تنها به مراقبت خاصی نیاز نداشته بلکه نیازی به مراجعه‌ی مکرر به آرایشگر هم ندارد. تنها نکته‌ای که در رابطه با آن وجود دارد این است که شستن و خشک کردن آن کمی زمان‌بر است. البته داشتن موی موج‌دار به این معنا است که نیازی به استفاده از محصولات حالت‌دهنده‌ی مو نخواهید داشت.

۲. مدل موی ضخیم با بلندی متوسط

ببینید؛ ۳۵ مدل موی پسرانه ترندی و زیبا

موهای ضخیم کوتاه را به سختی می‌توان مدل داد. در صورتی که مدل موهای پسرانه بازکات یا مدلی که پشت و کناره‌های آن کوتاه هستند باشد بسیار زبر و بدون شکل به نظر خواهد رسید. اما مدل حالت‌دار با بلندی متوسط بهترین مدل برای موهای ضخیم است.

۳. مدل باب به همراه چتری

باب یکی از جذاب‌ترین مدل موهای پسرانه است که جزو مدل‌ موهای مناسب صورت گرد به شمار رفته و برای کودکانی که موهای آن‌ها به صورت طبیعی نرم است ایدئال هستند. مدل باب به همراه چتری جزو مدل موهای کلاسیکی است که هیچگاه دمده نمی‌شود.

۴. مدل باب فر با فرق وسط

پسرانی که موهای ضخیم و فر داشته باشند به سختی می‌توانند مدل موی خیلی بلند را مدیریت کنند. البته مدل موی باب فر یک نقطه‌ی میانی عالی بین مدل موی با بلندی تا شانه و مدل موی کوتاه پسرانه به شمار می‌رود.

۵. مدل آفرو

ببینید؛ ۳۵ مدل موی پسرانه ترندی و زیبا

مدل آفرو جزو مدل‌هایی است که هیچگاه دمده نمی‌شود، جذاب است و از حالت طبیعی موها بیشترین استفاده را می‌برد. فقط برای نگهداری از موها با مدل آفرو و باز کردن گره‌ی موها مطمئن شوید که از شانه‌ای با دندانه‌های پهن استفاده کنید.

۶. مدل کوتاهی لایه لایه با بلندی متوسط

مدل کوتاهی لایه لایه باعث می‌شود موهای نازک و ظریف ضخیم‌تر به نظر برسند و همچنین برای موهای ضخیم باعث می‌شود کمی از سنگینی آن‌ها کم شود. این مدل موی پسرانه برای همه‌ی انواع مو مناسب بوده و کمی شلخته و حالت‌دار به نظر می‌رسد بنابراین برای پسرانی که دوست ندارند موهایشان را شانه کنند مناسب است. مدل موی لایه لایه‌ با بلندی متوسط برای استایل‌های رسمی و غیر رسمی کاربردی است.

۷. مدل موی پسرانه‌ی شلخته‌ی موج‌دار

مدل موی پسرانه‌ی شلخته برای موهای بلند بسیار عالی است. این مدل مراقبت بسیار کمی نیاز داشته و فقط باید هر چند ماه یکبار کمی آن را کوتاه کنید.

۸. موی طبیعی با بلندی متوسط

اجازه دهید موهای بلند پسرتان به صورت طبیعی آزاد باشد. این مدل جذاب و شلخته نیازی به برس کشیدن و شانه کردن ندارد به همین دلیل برای پسرانی که موهای فر یا موج‌دار دارند عالی است. این انواع مو همچنین به دلیل حجمی که دارند استایل جذاب‌تری با مدل موی بلند می‌سازند.

۹. مدل موی شگ با چتری

ببینید؛ ۳۵ مدل موی پسرانه ترندی و زیبا

مدل موهای شگ تکه تکه، جالت‌دار و کمی به هم ریخته هستند. این مدل‌های جذاب برای پسرانی که استایل موی شلخته را دوست دارند و می‌خواهند مدل موایشان متمایز باشد مناسب هستند. اجازه بدهید پسر بچه خودش مدل چتری‌هایش را انتخاب کند زیرا مدل موی شگ با همه‌ی انواع چتری از کم پشت، پر پشت و یکطرفه به خوبی ست می‌شود.

۱۰. موی موج‌دار با بلندی متوسط

در صورتی که موهای پسرتان به صورت طبیعی موج‌دار است اجازه بدهید تا بلندی متوسط رشد کند. موهای با بلندی متوسط که تا زیر گوش می‌آیند و کمی از چانه کوتاه‌تر هستند. در صورتی که موها در قسمت پیشانی کمی حجیم باشند این مدل مو زیباتر به نظر می‌رسد زیرا ضورت را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. برای داشتن این حالت قبل از خشک کردن موها کمی موس به قسمت بالایی موها بزنید تا موهایتان ضخیم‌تر هم به نظر برسد.

۱۱. مدل من بان

مدل من بان از سال‌ها قبل جزو مدل‌های ترند بوده است و به دلیل اینکه می‌تون با آن ظاهر جذاب و راحتی ایجاد کرد طرفدارهای بسیار زیادی دارد. مدل موی من بان با استایل تیشرت و شلوار جین بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

مدل موی پسرانه‌ی بچگانه

مدل موی پسرانه‌ی بچه گانه هم درست مانند مدل موی پسران بزرگسال و مردان تنوع بسیار زیادی دارد. فرقی نمی‌کند که چه نوع و بافت مویی داشته باشید، مدل موهایتان کلاسیک یا استاندارد باشد، کوتاه یا بلند باشد برای همه‌ی آن‌ها مدل‌های مختلفی وجود دارد. البته انتخاب مدل موی پسرانه برای کودکان کمی چالش‌برانگیز است.

سالن آرایشگاهی که برای کوتاهی موی پسر بچه‌ها انتخاب می‌کنید نقش بسیار مهمی در کوتاهی ایفا می‌کند. بنابراین حتما مطمئن شوید که آرایشگرها تجربه‌ی کوتاه کردن موی کودکان را داشته باشند، سالن مناسب کودکان باشد و از والدین دیگر درباره‌ی تجربه‌ی کوتاه کردن موی فرزندشان در آن سالن سوال کنید. در ادامه بهترین مدل‌های موی پسرانه‌ی بچگانه را معرفی می‌کنیم.

۱۲.مدل ساید براش (Side Brush)

در مراسم ها و موقعیت های خاص باید استایل موی پسر بچه‌های کوچک به گونه ای باشد که مانند مردان بزرگسال به نظر برسند. مدل موی پسر بچه های کوچک جلوه‌ی خود ابرازگری دارد بنابراین اگر کودکتان دوست دارد در مراسم برجسته باشد با جدا کردن فرق مرتب یکطرفه و شانه کردن موها به ست بالا مدل موهایش را از مدل آندرکات به مدل حجیم کوئیف تغییر دهید.

۱۳.مدل ماهوتی پسرانه (Crew Cut)

ببینید؛ ۳۵ مدل موی پسرانه ترندی و زیبا

در صورتی که به دنبال مدل مویی برای پسر بچه‌ی خود هستید که علاوه بر کاربردی بودن جذاب هم باشد می‌توانید از مدل‌های کلاسیک هم بهره بگیرید. همچنین مدل ماهوتی که هیچگاه دمده نمی‌شود و انتخاب بسیاری از آقایان بزرگسال است هم جزو مدل‌هایی است که برای پسربچه‌ها هم مناسب است. درست مانند مدل بزرگسالانه‌ی ماهوتی، برای پسر بچه‌ها هم کناره‌های سر را کوتاه‌تر کرده و بالای موها را کمی بلندتر بگذارید. این مدل در عین سادگی باعث ایجاد احساس راحتی برای کودک هم می‌شود به ویژه اگر موهای کودک ضخیم باشد.

۱۴. مدل موی پسرانه‌ی کوتاه حالت‌دار

مدل موی کوتاه و حالت‌دار بچگانه در عین شیک بودن به کمترین میزان مراقبت و رسیدگی نیاز دارد.

۱۵. مدل موی کوئیف یکطرفه

در صورتی که به دنبال مدل موی شیک و مرتب برای پسر بچه‌ی خود هستید، مدل کوئیف را هم در نظر داشته باشید زیرا یکی از مدل موهای بسیار محبوب برای پسر بچه‌ها است. اگر کودکتان به راحتی موهایش را به هم می‌ریزد نگران نباشید زیرا این مدل را به سادگی و بدون نیاز به تلاش زیاد می‌توانید به حالت اولیه باز گردانید. برای ایجاد مدل موی کوئیف یکطرفه کافی است فرق یک طرف موها را باز کرده و موهای سمت دیگر را به آرامی صاف و مرتب کنید.

۱۶. مدل آندرکات فر

ببینید؛ ۳۵ مدل موی پسرانه ترندی و زیبا

مدل موهای بسیار زیادی برای پسر بچه‌هایی که موی فر دارند وجود دارد. مدل آندرکات فر هر چیزی که برای داشتن یک مدل موی پسرانه‌ی عالی می‌خواهید را فراهم می‌کند.

۱۷. مدل موی کوتاه کج

مدل موی کج کوتاه باید با کوتاهی موی صحیح و مناسبی همراه باشد. به عنوان مثال می‌توان برای ایجاد استایل کلاسیک روی موهای نازک، مدل ماهوتی را برای کوتاهی موها انتخاب کرد. مدل موی کج باعث می‌شود موها پرتر به نظر رسیده و استایل جذاب‌تری را برای پسر بچه‌ها ایجاد می‌کنند.

۱۸. مدل آیوی لیگ حالت‌دار

این مدل موی پسرانه ترکیبی از چند مدل موی کلاسیک است که آیوی لیگ را با مدل ماهوتی ترکیب کرده است. برای متمایز ساختن بیشتر قسمت جلویی موها کمی نامرتب و به سمت بالا است. در دو طرف سر می‌توان مدل فید آندرکات یا فید مخروطی را به کار گرفت. همچنین می‌توان به عنوان راهکار جایگزین فقط موهای کناره‌های سر را کوتاه‌تر از قسمت بالا کرد.

۱۹. مدل موی رو به عقب

ببینید؛ ۳۵ مدل موی پسرانه ترندی و زیبا

مدل موی رو به عقب را می‌توان با بلند گذاشتن موهای قسمت بالای سر و متوسط نگه داشتن بلندی موهای کناره‌های سر ایجاد کرد. برای مدل دادن به موهای پسر بچه‌ها می‌توانید با استفاده از ژل یا واکس موی قوی موها را به سمت عقب حالت داد.

۱۹. مدل موی بلند در بالا و کوتاه در کناره‌های سر

این مدل موی پسرانه نه تنها در بین مردان بزرگسال بلکه برای پسر بچه‌ها هم بسیار محبوب و پر طرفدار است. مدل موهای اینگونه برای همه‌ی انواع مو از نازک تا ضخیم مناسب هستند. همچنین انواع مختلفی از استایل‌های مو را برای این مدل می‌توانید ایجاد کنید.

۲۰. مدل موی لایه لایه‌ی صاف

برای این مدل موی پسرانه باید حتما پسر بچه موهای صاف و لختی داشته باشد. مدل موی لایه لایه به موها حالت، شکل و بعد می‌دهد. برای افزایش تاثیرگذاری آن کمی ژل را با انگشت بین موها کشیده و آن را به حالت خود رها کنید.

۲۱. مدل موی چتری‌دار لایه لایه

همه‌ی مدل موهای چتری‌دار برای پسر بچه‌ها مناسب هستند زیرا ظاهر زیبا و شیکی را ایجاد می‌کنند. مدل چتری برای کودکانی که پیش دبستانی یا مدرسه می‌روند بسیار عالی است. تنوع زیاد مدل چتری باعث ایجاد احساس راحتی و استایل کژوال می‌شود تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای باز کرده گره‌های مو بین موها دست بکشید.

۲۲. مدل موی شاهینی

ببینید؛ ۳۵ مدل موی پسرانه ترندی و زیبا

برای ایجاد مدل موی شاهینی باید موهای طرفین سر باید تا حد ممکن کوتاه شده و طول آن‌ها بلند باشد. همچنین موهای بالای سر باید به صورت قابل توجهی بلند بمانند. برای گوشه‌دار شدن موهای بالای سر باید کمی ژل را به موهای قسمت بالای سر زده و آن‌ها را با هم به سمت یک زاویه‌ی مشخص جمع کنید.

۲۳. مدل موی پمپادور

مدل موی پمپادور برای همه‌ی انواع مو به ویژه موهای صاف ضخیم مناسب است. برای ایجاد این مدل باید موهای کناره‌ی سر کودک را به گونه‌ای کوتاه کنید که هر چه به سمت بالای سر برود بلندتر باشد. موهای بالای سر باید برای ایجاد تضاد کمی بلندتر از قسمت‌های کناری سر باشند.

۲۴. مدل موی بازکات

در صورتی که به دنبال مدل مویی برای پسر بچه‌ی خود هستید که نیاز به وقت گذاشتن روزانه برای مرتب کردن و مدل دادن نداشته باشد، بازکات یک انتخاب عالی است. مدل بازکات در فرم‌ها و بلندی‌های مختلفی وجود دارد و بسته به ترجیح شخصی می‌توان هر مدلی از آن را انتخاب کرد. این مدل را می‌توان با مدل‌های فید یا آندرکات ترکیب کرد.

۲۵. مدل موی موهاک

ببینید؛ ۳۵ مدل موی پسرانه ترندی و زیبا

برای ایجاد مدل موی موهاک موهای کناره‌های سر باید به صورت کامل تراشیده شوند و بسته به بلندی‌ای که مد نظر دارید قسمت بالای سر باید با دستگاه یا قیچی کوتاه شود.

۲۶.‌ مدل موی باب

باب یکی از محبوب‌ترین مدل‌ موهای پسرانه به شمار می‌رود که بسیار جذاب است. این مدل به کودکان این امکان را می‌دهد که بافت موهایشان را به نمایش بگذارند.

انواع مدل موی پسرانه‌ی کره‌ای

در صوتی که به استایل موی پسرانه‌ی آسیایی علاقه‌مند هستید حتما باید با انواع مدل موی پسرانه‌ی کره‌ای آشنا شوید. در ادامه چند مدل از این استایل‌های مو را معرفی کرده‌ایم.

پسرها گزینه‌های زیادی برای انتخاب برای مدل موهایشان ندارند. اما این مدل‌های کره‌ای می‌توانند ظاهر جذاب و شیکی را در فصل تابستان برایشان ایجاد کنند.

۲۷. مدل لایه‌های ظریف و نازک

این مدل موی زیبا ظاهر ساده و جذابی را ایجاد می‌کند که نیاز به شانه زدن یا مدل دادن زیادی ندارد. برای ایجاد این مدل موی زیبای کره‌ای کافی است موهای خود را به صورت لایه لایه کوتاه کرده و اجازه بدهید موهای نازک و ظریف دور گوش‌ها پخش شوند.

۲۸. مدل موی شلخته

این مدل موی زیبا را هر روز می‌توانید ایجاد کنید و مدل دادن آن به زمان زیادی نیاز ندارد. این مدل مو برای پسرانی که موهای ضخیم دارند مناسب است. فقط کافی است کمی بالای موهای خود را به هم بریزید.

۲۹. مدل لایه‌های بلند با کناره‌های فید

این مدل موی پسرانه یکی از مدل موهای رسمی کره‌ای است که برای مدرسه و محل کار استفاده می‌شود. بلندی این مدل به اندازه‌ای است که اجازه می‌دهد موهای ظریف و بلند روی همه‌ی قسمت‌های سر قرار بگیرند. البته موهای کناره‌های سر به صورت مدل فید کوتاه شده‌اند تا ظاهر کلی زیبایی را ایجاد کنند.

۳۰. مدل موی کج با قسمت حجیم در بالای سر

ببینید؛ ۳۵ مدل موی پسرانه ترندی و زیبا

برای داشتن این مدل موی زیبا باید موها کمی ضخیم باشند. در این مدل موهابه صورت مرتب رو به یک‌طرف هستند و در قسمت بالا حجم بیشتری دارند. برای دستیابی به این مدل کناره‌های سر به خوبی فید و محو شده‌اند و در صورتی که با رفتن به سمت پایین سر موها گوشه‌دار شوند استایل منحصربه‌فردی برای موها ایجاد می‌شود.

۳۱. مدل موی شلخته‌ی لایه لایه

این مدل موی بسیار زیبا از قسمت حجیم موها در بالای سر و لایه‌های مو روی سر تشکیل شده است. این مدل برای افرادی که رنگ مویشان رو به قرمز است زیبایی بیشتری دارد. البته برای کوتاه کردن مو به این مدل حتما باید موهایتان را به به یک آرایشگر ماهر و باتجربه بسپارید.

۳۳. مدل موی رو به عقب کره‌ای

جنس موهای پسران کره‌ای اغلب نازک و ابریشمی است و مدل‌هایی که در آن‌ها حجم خوبی از موها در بالای سر قرار دارد جذابیت بسیار زیادی برای نوع موی آن‌ها به وجود می‌آورد.

۳۲. مدل موی پسرانه فرق وسط با فید متوسط

ببینید؛ ۳۵ مدل موی پسرانه ترندی و زیبا

این مدل موی کمی قدیمی برای پسرانی که موهای کمی موج‌دار دارند مناسب است. برای ایجاد این مدل می‌توان در قسمت بالای سر موها را کمی حجیم کرده و فرق موها را از وسط باز کنید. کناره‌های سر را برای دستیابی به استایل عالی یک فید متوسط بدهید.

۳۴. مدل موی پسرانه‌ی موج‌دار با چتری‌های بلند

هیچ چیزی بیشتر از چتری‌های بلند نمی‌تواند احساس آسیایی بودن ایجاد کند. بنابراین با چتری‌های موج‌دار می‌توان چنین استایل کره‌ای را ایجاد کرد.

۳۵. مدل موی لایه لایه‌ی تقسیم شده‌ی غیررسمی

مدل موی منحصر به فرد دیگر کره‌ای که به مراقبت خاصی نیاز ندارد مدل لایه لایه‌ی تقسیم شده‌ی کژوال است. این مدل برای مدرسه و حتی مهمانی مناسب است. در ابتدا باید مدل موی لایه لایه‌ی ایجاد کرده و سپس آن را به صورت غیررسمی تقسیم کنید تا مدل موی زیبایی ایجاد شود.

مدل موهای کره‌ای بسیار زیادی برای پسران وجود دارند که می‌توانید بر اساس سلیقه‌ و استایل مورد نیاز خود مدل دلخواه و مناسبتان را انتخاب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج