۱۲۳۶۹۰۹
۵۳۴
۵۳۴
پ

پلمب پاساژ ناایمن «آزاد» تهران

​شهردار منطقه ۱۱ تهران از تخلیه کامل و پلمب پاساژ ناایمن و خطرساز «آزاد» در محدوده خیابان ولیعصر، سه راه جمهوری خبر داد.

ایرنا: شهردار منطقه ۱۱ تهران از تخلیه کامل و پلمب پاساژ ناایمن و خطرساز «آزاد» در محدوده خیابان ولیعصر، سه راه جمهوری خبر داد.

سید محمدموسوی روز یکشنبه این مطلب را در توئیتر اعلام کرد و در این باره گفت: به منظور اقدام پیشگیرانه بر حسب وظیفه ذاتی شهرداری تهران در حفظ ایمنی و جان شهروندان پایتخت، پس از اخطار و اطلاعیه های مکرر و جلسات مختلف با نمایندگان مالک و کسبه این پاساژ، به دستور مقام قضایی و تکیه بر نظر مراجع ذی صلاح مبنی بر ناایمنی و خطرساز بودن؛ ساختمان پاساژ آزاد طی چند مرحله پلمب و در نهایت تخلیه شد.

 

شهردار منطقه ۱۱ افزود: در گذشته توسط مالک پاساژ آزاد اقدامات مخربانه ای در طبقات زیرین ساختمان انجام شد که در نتیجه؛ سازه این ساختمان دچار ناپایداری شد و طبق نظریه مراجع ذی صلاح ساختمان ناایمن و خطرساز است و برای اولین بار در تهران با اقدام شجاعانه عوامل اجرایی شهرداری منطقه۱۱ بر اساس قانون و دستور نماینده دادستان موفق به پلمب و تخلیه کامل ساختمان شدیم.

وی با اشاره به ادامه دار بودن برخورد قانونی برای رسیدن به شهر ایمن و فتح باب برای ایمن سازی ساختمان ها در شهر تهران، گفت: پس از پلمب پاساژ آزاد، انشعاب برق ساختمان نیز قطع شد و مالک موظف به تعیین تکلیف برای رفع خطر ساختمان است.  

 موسوی افزود: ملاک شهرداری حفظ جان و ایمنی شهروندان است و پیشگیری از فاجعه ملاک عمل ما است؛ لذا برخورد قانونی با سایر ساختمان ها و مالکین بی توجه به اخطار های شهرداری تهران ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج