۱۲۳۶۹۳۳
۷۳۸۲
۷۳۸۲
پ

سکه طلا بدهید، خواستگار لاکچری تحویل بگیرید!

مدیر یک شبکه همسان گزینی گفت: ما وضعیت واسطه‌های ازدواج را در تهران بررسی و نمونه‌های زیادی از رد و بدل شدن سکه برای معرفی خواستگاران ایده‌آل و لاکچری را مشاهده کردیم.

همشهری آنلاین: مدیر یک شبکه همسان گزینی گفت: ما وضعیت واسطه‌های ازدواج را در تهران بررسی و نمونه‌های زیادی از رد و بدل شدن سکه برای معرفی خواستگاران ایده‌آل و لاکچری را مشاهده کردیم.

سکه طلا بدهید، خواستگار لاکچری تحویل بگیرید!

مریم پاکرو در مورد موضوع مطرح‌شده در برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت‌وگو مبنی بر «سکه بده خواستگار لاکچری تحویل بگیر» اظهار کرد: ما ۸ سال است که به طور منظم با این موضوع سروکار داشتیم و چالش‌های آن را هم مشاهده کردیم.

وی در توضیح بیشتر این مطلب گفت: ما سال ۱۳۹۲ که شروع به کار کردیم وضعیت واسطه‌های ازدواج در تهران را مورد بررسی قرار دادیم و نمونه‌های زیادی از رد وبدل شدن سکه برای معرفی خواستگاران ایده آل و لاکچری را مشاهده می‌کردیم.

پاکرو بیان کرد: برخی معرف‌های ازدواج در سطح استان تهران به‌صورت کاملاً رایگان و با نیت امر خیر فعالیت می‌کردند اما در مقابل، معرف‌هایی هم بودند که به‌صورت لاکچری دفتر کار شیک داشتند و مبالغ کلانی را هم دریافت می‌کردند و الان هم به همین شکل است.

وی اظهار کرد: این کار، به متقاضیان ازدواج این امکان را می‌دهد که فرد موردنظر را باتوجه‌به شرایط خود انتخاب کنند و بیشتر افراد هم معرف‌های خیر را انتخاب می‌کنند و ترجیح می‌دهند که هزینه‌ای بابت این موضوع پرداخت نکنند و یا حداقل هزینه را بپردازند.

پاکرو از تدارک سامانه و نرم‌افزاری برای انسجام و اتحاد معرف‌های ازدواج سخن گفت و افزود: معرفان خیّر مشکلات مختلفی در این زمینه داشتند و غالباً هم کسانی بودند که در مساجد و مؤسسات فرهنگی مشغول فعالیت بودند و دفتر دستی داشتند و ثبت اطلاعاتشان بعضاً دچار اشکالات و نواقص بود و معمولاً بروزرسانی نمی‌شد، لذا ما این سامانه را راه‌اندازی کردیم ضمن اینکه مؤسسه تبیان در اصفهان نیز این اقدام را انجام داد.

وی با بیان اینکه نهاد رهبری در سال‌های گذشته خیلی در این بخش فعال بود گفت: با یکپارچه شدن معرف‌های ازدواج و علمی تر شدن کار، متقاضیان ازدواج هم می‌توانند خدمات بهتری دریافت کنند و باتوجه‌به پشتوانه حاکمیتی که داریم استقبال بهتر و جمعیت میلیونی از این سامانه صورت می‌گیرد.

پاکرو با بیان اینکه هزینه حداقلی هر بسته ۴۰ هزار تومانی با ۱۰ گزینه معرفی شروع می‌شود و با افزایش گزینه‌ها تا ۹۶ هزار تومان بالا می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج