جاباما
۱۲۳۷۳۱۱
۱۶۰۳
۱۶۰۳
پ

ماجرای مرگ دختر ۶ ماهه در ماشین داغ

زن جوان اهل لوئیزیانای آمریکا که پس از رها کردن دختربچه ۶ماهه‌اش در ماشین باعث مرگ او شده بود به قتل درجه دوم متهم شد. این زن ۳سال پیش نیز فرزند ۲ماهه خود را در ماشین داغ رها کرده بود اما در آن زمان با حضور بموقع پلیس، فرزند وی نجات یافت.

همشهری آنلاین: زن جوان اهل لوئیزیانای آمریکا که پس از رها کردن دختربچه 6ماهه‌اش در ماشین باعث مرگ او شده بود به قتل درجه دوم متهم شد. این زن 3سال پیش نیز فرزند 2ماهه خود را در ماشین داغ رها کرده بود اما در آن زمان با حضور بموقع پلیس، فرزند وی نجات یافت.

به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، یکشنبه هفته گذشته مأموران پلیس لوئیزیانای آمریکا به‌دنبال دریافت تماس کمک‌خواهی یک زن راهی خیابانی در منطقه کالکاسیو شدند. زنی 22ساله به نام آیوی درحالی‌که کنار یک خودروی شاسی‌بلند ایستاده و دختربچه 6ماهه‌ای را در آغوش کشیده بود، ادعا می‌‌کرد که دخترش نفس نمی‌کشد. ماموران پلیس دختربچه خردسال را به سرعت به بیمارستان منتقل کردند اما تلاش پزشکان برای نجات او فایده‌ای نداشت و آنها اعلام کردند که وی جانش را از دست داده است. زن جوان در ابتدا مدعی بود که دخترش به‌طور ناگهانی جان باخته است اما وقتی پزشکان اعلام کردند که دختر 6ماهه بر اثر کمبود اکسیژن و گرمای شدید جانش را از دست داده است، راز هولناکی فاش شد. در ادامه تحقیقات معلوم شد که دختر خردسال قربانی سهل‌انگاری مادرش شده است. این ماجرا وقتی لو رفت که مقداری ماده مخدر ماریجوانا در خودروی آیوی(مادر 22ساله) کشف و معلوم شد که وی 5ساعت تمام دختر خردسالش را در ماشین و در گرمای 34درجه رها کرده است.  دفتر کلانتری منطقه کالکاسیو اعلام کرد: آیوی پس از آنکه دختربچه 6ماهه‌اش را در داخل ماشین رها می‌کند، وارد محل کارش می‌شود و حتی یکی از همکارانش دقایقی بعد به او تذکر می‌‌دهد که فراموش کرده ماشینش را خاموش کند. پس از آن آیوی به ماشین برمی‌گردد و آن را خاموش می‌کند و دوباره به محل کارش برمی‌‌گردد. او از ساعت 10:30 تا 15:30 دخترش را در هوای گرم 34درجه در داخل ماشین و درحالی‌که شیشه‌های ماشین بالا بود، رها می‌کند و همین باعث می‌شود که دختربچه بی‌گناه بر اثر گرما و خفگی جانش را از دست بدهد.

 ماجرای مرگ دختر 6 ماهه در ماشین داغ

بنا بر اعلام دفتر کلانتری، این نخستین باری نیست که آیوی دست به این کار زده است. براساس گزارش‌ها، در سال2019 نیز این زن درحالی‌که دختری 2ماهه داشته، او را در داخل ماشین و در هوای گرم رها می‌کند و به داخل پارکی در همان حوالی می‌رود. ساعتی بعد، مأموران پلیس که در حال عبور از آنجا بودند، متوجه دختر 2ماهه می‌شوند که در داخل ماشین در حال گریه کردن است و با شکستن شیشه ماشین او را نجات می‌دهند. آنها دقایقی بعد آیوی را درحالی‌که در داخل پارک در حال کشیدن سیگار بود پیدا و وی را دستگیر می‌کنند. در آن زمان دادگاه این زن را لایق سرپرستی دخترش ندانسته و به این ترتیب سرپرستی دختر 2ماهه به خواهر بزرگ آیوی واگذار و مادر حواس‌پرت آزاد می‌شود. براساس این گزارش، پس از به‌دست آمدن این اطلاعات زن جوان بازداشت و پرونده او به مرکز اصلاح و تربیت منطقه کالکاسیو فرستاده و وی از سوی قاضی به قتل درجه دو متهم شد. قاضی همچنین با صدور وثیقه یک‌میلیون‌و200هزار دلاری برای متهم کاری کرد که وی نتواند تا زمان محاکمه‌اش از زندان آزاد شود و احتمال می‌رود که این زن در دادگاه با مجازاتی شدید روبه‌رو شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج