۱۲۳۷۳۵۸
۹۰۴۵۰
۹۰۴۵۰
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران کجاست؟

بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران باید دارای خدمات رضایت بخش به مشتریانی باشد که خواستار یک چهره جدیدتر و زیباتر برای خود هستد. برا آشنایی با این مرکز در ادامه با ما همراه باشید.

از آن جایی که خدمات رنگ مش و رنگ از آن خدمات آرایشگاهی پر طرفدار و بسیار رایج برای خانم های ایرانی است، در این فرصت می خواهیم به معرفی بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران بپردازیم.

از دیدگاه بسیاری از خانم ها بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران یا هر نقطه دیگری از ایران آرایشگاهی است که رنگ یا مش دلخواه مشتری را بر روی موهای او اجرا کند بدون آن که کمترین آسیبی به موهای او بزند. هرچند ماندگاری رنگ و مش و در واقع دوام آن نیز از ملاک های دیگر یک خدمات خوب آرایشگاهی است. این مطلب که رنگ موهای گذاشته شده بر اثر شست و شو با شامپو کیفیت اولیه خود را حفظ کنند و در اثر مرور زمان از بین نروند یا کم رنگ نشوند یا دچار تغییر رنگ نشود نیز معیار های دیگری است که برای همه خانم ها قابل توجه است.

بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران کجاست؟

سالن زیبایی مونا یزدانی

موهایتان را با کیفیت بالا و قیمت باورنکردنی رنگ کنید.

۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۰

معمولاً در اولین مرحله از رنگ و مش کردن موها، رنگ قبلی مو برداشته می شود که اصطلاحاً به این کار دکلره کردن گفته می شود. بدین صورت که پودر دکلره و اکسیدان 9% یا 12 درصد را با هم ترکیب و از قسمت پشت سر و بخش پایینی آن شروع به رنگ زدن می کنند. شماره اکسیدان بستگی به جنس موهای فرد دارد. بدین ترتیب که اگر موی فرد ظریف باشد از اکسیدان 9 درصد و اگر ضخیم باشد، از اکسیدان 12 درصد استفاده می شود.

 مدت زمان برای دکلره کامل موها نیز به بستگی جنس موها و مقاومت مواد دارد و معمولاً بین 20 تا 30 دقیقه زمان می برد. رنگدانه های مو طی فرآیند دکلره کردن از ساختار مو خارج می شوند و همین امر باعث روشن شدن موها می شود. اغلب آسیب به موها از همین مرحله شروع می شود.

انواع تکنیک های رنگ و مش در ایران

امروزه با پیشرفت صنعت مد و فشن در کل دنیا، تکنیک های بسیاری برای رنگ و مش کردن موهای خانم ها ابداع شده است که هر کدام ویژگی ها و زیبایی های خاص خود را دارند. در ادامه به تعدادی از معروف ترین این تکنیک ها می پردازیم:

1.هایلایت موها

به صورت کلی هایلایت مو به روشن کردن رگه ‌هایی از مو گفته می شود که با هدف بیشتر نشان دادن حجم طبیعی موها  انجام می ‌شود. هایلایت ‌ها از نظر تعداد رگه ها و محل قرارگیری آن ها نیز مدل های مختلفی دارند. بسیاری از خانم‌ ها هایلایت را انتخاب می‌ کنند تا در رنگ موی تیره خود رگه‌ های روشن‌ تری داشته باشند و موهای سفید آن ها، کمتر مشخص شود. به این منظور، رگه های هایلایت باید بسیار نازک باشند. هایلایت مو برای موهای کوتاه و بلند با دو تکنیک فویلی و دست آزاد انجام می ‌شود و تکنیک دست آزاد، در آرایشگاه‌ های حرفه‌ ای بیشتر انجام می ‌شود.

بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران کجاست؟

2.بالیاژ موها

بالیاژ یکی از تکنیک‌ های رنگ مو است که جلوه ‌ای زیبا و تطبیق‌ پذیری دارد. تفاوت این تکنیک با هایلایت در انجام آن است که در بالیاژ از هیچ فویلی استفاده نمی‌ شود. آرایشگر قسمت ‌های کوچک مثلث مو را با دست جدا می‌کند و بین آن ها را به صورت طبیعی رنگ می‌کند. یک ویژگی جالب این تکنیک آن است که آرایشگر می‌ تواند موهای فرد را به صورت منحصر به فرد و خاص رنگ کند و به همان اندازه که شخص دوست دارد و با هر ترکیب رنگی که مشتری انتخاب می‌کند بالیاژ را انجام دهد.

 بالیاژ مو همچنین به رسیدگی کمتری نیاز دارد و لازم نیست برای حفظ ظاهر آن مرتب به آرایشگاه بروید. پس اگر وقت آزاد زیادی ندارید، بالیاژ انتخاب مناسبی برای موهای شما است. تنها ایرادی که بالیاژ دارد آن است که نمی تواند موهای خاکستری و سفید شما را پوشش دهد. مگر این که از طیف‌ های خیلی روشن برای بالیاژ موهای خود استفاده کنید.

بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران کجاست؟

نمونه‌های رنگ و مش را از اینستاگرام دنبال کنید.

monayazdani_beautycenter@

3.تکنیک آمبره مو

یکی دیگر از تکنیک ‌های رنگ مو که بسیار محبوب و پرطرفدار است، آمبره نام دارد. آمبر یک واژه فرانسوی است و به معنی "سایه دار" است. همین اسم همه چیز را در مورد این تکنیک رنگ بازگو می کند. آمبره به راحتی با هر رنگی قابل اجرا است  و بر روی هر نوع مویی انجام می‌ شود. در این تکنیک ریشه ‌های مو تیره هستند و رنگ آن به تدریج تا نوک مو روشن می‌شود.

این تکنیک، روی موهای بلند زیباتر است چون طول بلند مو باعث می‌شود طول کافی برای به تدریج روشن شدن رنگ وجود داشته باشد. با این حال نمونه ‌های زیبایی از این تکنیک بر روی موهای کوتاه‌ نیز دیده می شود.

بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران کجاست؟

نکات مهم برای رنگ و مش از دیدگاه بهترین مرکز رنگ و مش درغرب تهران

امروزه شامپو – رنگ های متنوع فراوانی در طیف های رنگی دلخواه در بازار وجود دارند که باعث جلوگیری از آسیب به موها در طی فرایند رنگ و مش کردن می شوند. بنابراین اگر به دنبال موهای سالم تر هستید می توانید از این شامپو - رنگ ها استفاده کنید. فقط نکته ای که باید مد نظر داشته باشید آن است که این شامپو – رنگ ها بر روی موهای دکلره شده عمل می کنند و اصطلاحاً باز می شوند و هیچ تاثیری برای رنگ موهای طبیعی و دکلره شده ندارند. به همین علت نیز قبل از استفاده از این شامپو- رنگ ها باید موهای خود را دکلره کرده باشید.

همچنین اگر رنگ مو و مش را بر روی موهای چرب و شسته نشده بگذارید، موها و پوست سر شما آسیب کمتری می بینند. بنابراین بهتر است دو الی سه روز قبل از مراجعه به آرایشگاه ها از شامپو گردن موها جلوگیری کنید.

پس از رنگ کردن یا مش کردن موها نیز بهتر است از ماسک مو یا نرم کننده استفاده کنید و حتی المقدور تا 2 – 3 روز از شامپو کردن موها خودداری کنید. بدین ترتیب از بروز خشکی موها جلوگیری می شود و موها می توانند با استفاده از نرم کننده یا ماسک مو یا سرم های تقویتی مو رطوبت از دست رفته خود را به دست بیاورند.

رنگ کردن موها در زمان بارداری به هیچ وجه توصیه نمی شود. زیرا مواد شیمیایی رنگ مو از طریق پوست سر مادر وارد خون او شده و ممکن است وارد بدن جنین شوند. اگر در این ایام بانویی تمایل به رنگ کردن یا مش گذاشتن بر روی موی خود را داشت، بهتر است از روش هایی مانند بالیاژ یا آمبره استفاده کند که رنگ مو تماسی با پوست سر او نداشته باشد و تنها بر روی موها گذاشته شود.

بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران کجاست؟

جمع بندی

از دیدگاه بسیاری از خانم ها بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران یا هر نقطه دیگری از ایران آرایشگاهی است که رنگ یا مش دلخواه مشتری را بر روی موهای او اجرا کند بدون آن که کمترین آسیبی به موهای او بزند. هرچند ماندگاری رنگ و مش و در واقع دوام آن نیز از ملاک های دیگر یک خدمات خوب آرایشگاهی است.

معمولاً در اولین مرحله از رنگ و مش کردن موها، رنگ قبلی مو برداشته می شود که اصطلاحاً به این کار دکلره کردن گفته می شود. اغلب آسیب به موها نیز از همین مرحله شروع می شود.

امروزه تکنیک های بسیاری برای رنگ و مش کردن موهای خانم ها ابداع شده است که هر کدام ویژگی ها و زیبایی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال هایلایت مو به روشن کردن رگه ‌هایی از مو گفته می شود که با هدف بیشتر نشان دادن حجم طبیعی موها  انجام می ‌شود.

بالیاژ یکی دیگر از تکنیک‌ های رنگ مو است که در آن از هیچ فویلی استفاده نمی‌ شود. آرایشگر قسمت ‌های کوچک مثلث مو را با دست جدا می ‌کند و بین آن ها را به صورت طبیعی رنگ می‌کند. تکنیک دیگر رنگ و مش آمبره نام دارد به معنی سایه دار کردن موها. در این تکنیک ریشه ‌های مو تیره هستند و رنگ آن به تدریج تا نوک مو روشن می ‌شود.

سالن زیبایی مونا یزدانی

برای مشاوره کلیک کنید.

بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران کجاست؟

برای رزرو وقت تماس بگیرید.

۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۱

بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران کجاست؟

نمونه‌های رنگ و مش را از اینستاگرام دنبال کنید.

monayazdani_beautycenter@

بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران کجاست؟

گیشا بالاتر از خیابان شهابی (خ ۲۸) پلاک ۲۱۹ طبقه اول

سوالات متداول

آیا رنگ مو چربی کف سر را از بین میبرد؟

برای افرادی که کف سر چرب دارند موثر است اما بهتر است با محصولات بهداشتی این مورد را کنترل کنند.

آیا رنگ کردن مو باعث سفیدی آن می شود؟

معمولا سفیدی مو عوامل دیگری دارد. اما در برخی افراد رنگ موی مداوم باعث توقف رنگ دانه های مو خواهد شد.

آیا رنگ مو برای بارداری مضر است؟

بله بهتر است در زمان حاملگی هیچ گونه مواد شیمیایی برای بدن استفاده نکنید و از آن دور بمانید.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج