۱۲۳۷۸۰۷
۳۴۷
۳۴۷
پ

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

خبرگزاری گاردین در گزارشی از بهترین بازی‌های منتشر شده در سال ۲۰۲۲ رونمایی کرده است؛ در این رتبه‌بندی بازی‌های فکری جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.

خبرآنلاین: خبرگزاری گاردین در گزارشی از بهترین بازی‌های منتشر شده در سال ۲۰۲۲ رونمایی کرده است؛ در این رتبه‌بندی بازی‌های فکری جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.

همان‌طور که تب بازی‌های دیجیتال در دنیا داغ شده است، در ایران نیز این بازی‌ها در بین کودکان و بزرگسالان طرفداران پروپاقرصی پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری گاردین در گزارشی از بهترین بازی‌های منتشر شده در سال ۲۰۲۲ رونمایی کرده است؛ در رتبه نخست این فهرست بازی Wordle قرار دارد؛ ازجمله ساده ترین و اعتیار آورترین بازی های سال ۲۰۲۲ است. این بازی رازآلود حدس کلمه، به صورت روزانه و برای تمام کاربران به طور یکسان منتشر می‌شود. Wordle با شکل و شمایل ساده و فارغ از هرگونه سرمایه گذاری عظیمی، روزانه نیمی از مردم سیاره زمین را وادار به حدس تنها یک کلمه می‌کند. این بازی تاکنون یکی از بهترین‌های سال ۲۰۲۲ شناخته شده است.بیست

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

Elden Ring در رتبه دوم این فهرست قرار گرفته است؛ Elden Ring بهترین بازی اکشن-فانتزی است که تاکنون ساخته شده است. این بازی که توسط یکی از بزرگترین و با استعدادترین کارگردانان بازی های ویدیویی، هیده‌تاکا میازاکی، طراحی شده است شما را مجاب میکند در یک دنیای خیالی، به کشف راه های مختلف برای غلبه بر رقیبان خود بپردازید و با وجود شکست های متعدد دوباره به ادامه جست‌وجوی خود بازگردید.

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

 

OlliOlli World سومین بازی این رتبه‌بندی است؛ این بازی برای شما تجربه سفر در برایتون با یک اسکیت باز کوچولو را فراهم می‌آورد. شما در این بازی میتوانید شخصیت اسکیت باز خود را بسازید و اسکیت بردتان را طراحی کنید تا در فضای سورئال رویایی با یک موزیک متن فوق‌العاده ماجراجویی کنید.

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

در رتبه چهارم این فهرست Horizon Forbidden West آمده است؛ یک بازی آخرالزمانی بزرگ و ترسناک که با صحنه سازی های فوق العاده شما را وادار می کند ساعت های طولانی را صرف این بازی کنید. شخصیت مو قرمز، Aloy، که قهرمان این بازی است، با دایناسور های غول پیکر، موجودات عجیب و غریب، ریل های قدیمی و هواپیما های سقوط کرده مواجه می‌شود تا راهی برای نجات خود بیابد.

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

 

Pokémon Legends: Arceus پنجمین بازی این فهرست است؛ ۲۶ سال پس از پیدا کردن اولین پوکمون، این اولین باری است که بازی پوکمون تغییر یافته و از یک جنگجو شما را به یک کاوشگر تبدیل می کند. بازی Arceus حتی میتواند افراد مسن را برای جستوجو پوکمون ها هیجان زده کند.

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

Total War: Warhammer III ششمین بازی در این رتبه‌بندی است؛ این بازی پایان یک سه گانه جنگی و فانتزی است که در یک فضای استراتژیک شما را وادار می‌کند امپراطوری خود را بسازید. در این بازی حماسی شما با هشت دسته از شیاطین، کوتوله ها، مردگان و غول ها مواجه می‌شوید که با شکست آن ها قدرت ماورایی خود را بدست می‌آورید.

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

 

هفتمین بازی در این رتبه‌بندی Tunic است؛ یک بازی ماجراجویی مرموز که به شما فضای خیال پردازی فوق العاده‌ایی می‌دهد. برای طراحی این بازی از بازی قدیمی Zelda الهام گرفته شده است که معابد، سیاهچاله ها و موجودات مرموز آن ذهن و عکس العمل شمارا درگیر خود میکند.

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

 

Nintendo Switch Sports هشتمین بازی در این رتبه‌بندی است؛ یک بازی متنوع ورزشی که شما می‌توانید در آن تنیس، بولینگ، شمشیربازی، بدمینتون، فوتبال و والیبال را با دوستان، خانواده و یا حتی کاربرهای آنلاین تجربه کنید.

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

 

Gran Turismo ۷ نهمین بازی در این رتبه‌بندی است؛ بهترین تجربه مسابقات رانندگی در یک فضای واقع گرایانه که تا کنون داشته اید. اگر میخواهید تجربه مسابقات ۲۴ ساعته Nürburgring را در شب زیر باران سیل‌آسا تجربه کنید، GT۷ این امکان را به شما میدهد. طراحی ماشین های این بازی با جزئیات خیره کننده یک ادای احترام فوق العاده به طراحان خودرو است.

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

 

در جایگاه دهم این فهرست بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga آمده است؛ یک بازی به سبک لگو برای علاقه مندان به فیلم های جنگ ستارگان که حتی طراحی فوق العاده شخصیت های لگو در این بازی بخش های خسته کننده فیلم را نیز برای مخاطب لذت بخش کرده است.

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

 

Citizen Sleeper یازدهمین بازی این رتبه‌بندی است؛ در این بازی شما یک شخصیت در حال فرار معلق در یک ایستگاه فضایی مخروبه دارید. این بازی متفکرانه یک تجربه آرام ذهنی علمی-تخیلی را به شما می‌دهد.

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

NORCO در جایگاه دوازدهم این فهرست آمده است؛ یک بازی تصویری هوشمندانه در یک جامعه شهری است که در آستانه فروپاشی است. این بازی یک ماجراجویی با داستان سرایی فوق العاده است.

رونمایی از ۱۲ بازی خفن ۲۰۲۲

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج