۱۲۳۸۰۹۱
۱۶۱
۱۶۱
پ

خاتمی: مذاکره‌کنندگان باج نخواهند داد

امام جمعه موقت تهران گفت: مذاکره کنندگان ما از جنس مردم و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید که ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد.

ایرنا: امام جمعه موقت تهران گفت: مذاکره کنندگان ما از جنس مردم و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید که ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد.

 آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با بیان اینکه از مصادیق توجه به خدا، راضی بودن به رضای پروردگار است؛ گفت: خداوند متعال در سوره‌های مائده، توبه، مجادله و بینه به اهمیت این مسئله تاکید کرده است و منظور از رضای خداوند این است که انسان از هرچه خدا برای او مقدر کرده شادمان باشد؛ کسی که راضی به خواست پروردگار است اعتراضی ندارد.

وی افزود: زمانی که حضرت زینب کبری سلام الله علیه در مجلس یزید گفت «ما رایت الا جمیلا»، اوج رضایت به رضای خدا را نشان دادند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به موضوع مذاکرات رفع تحریم و احیای برجام ادامه داد: مذاکره کنندگان ما از جنس مردم و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید که ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد. با این حال سه نکته مهم وجود دارد؛ اول لغو تحریم‌های نفتی است که نفت سرمایه ملت ایران است. اگرچه با شیطنت آن‌ها نیز می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم آنچنان که مسئولان این کار را انجام می‌دهند، اما این تحریم‌ها باید برطرف شوند.

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه ما مشکلی با مذاکرات نداریم، گفت: نکته دوم لغو تحریم‌های بانکی است. این موضوع نیز مشکلاتی برای اقتصاد کشور به وجود آورده است که با توجه به سوابق پیمان‌شکنی طرف‌های غربی باید راستی‌آزمایی نیز درباره آن نیز صورت بگیرد. با این وجود باید این را در نظر بگیریم که آمریکا دشمن بزرگ ماست.

وی در تشریح نکته سوم با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد خوشی ملت ایران را ببیند و اگر ناخوشی ما را ببینند اظهار خوشحالی می‌کنند، تصریح کرد: قصه آمریکا با ما قصه هسته‌ای نیست و مسئله این است که آن‌ها اصل نظام ما را نمی‌خواهند. یکی از تئوری پردازان آمریکا می‌گوید که مشکل ما ایران هسته‌ای نیست و مسئله این است که ایران بزرگترین قدرت علمی منطقه شده و مشکل ما این است که ایران یکپارچه است و یک رهبر محبوب دارد که مردم این کشور هر چه بگوید، گوش میدهد.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: این تئوری‌پرداز می‌گوید مشکل ما با ایران آن است که ایران یکپارچه است؛ رهبری محبوب دارد که هرچه بگوید مردم آن را می‌پذیرند؛ پذیرش چنین چیزی برای دشمن بسیار دشوار است. مشکل آن‌ها این است که رهبر ما می‌گوید دوره بزن دررو تمام شده است.

خطیب جمعه تهران با اشاره به سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: امام بزرگوار درباره این دو شهید می‌گوید که این بزرگواران تحت لوای ریاست نرفته بودند، بلکه ریاست را تحت مدیریت خود داشتند. شهید رجایی خود در خاطراتش می‌گوید که من در بازار تهران دستفروشی کردم و شهید رجایی دستفروش تا زمان رئیس جمهوری هیچ فرقی نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج