۱۲۳۸۱۹۹
۱۴۲۹
۱۴۲۹
پ

واکنش جالب سخنگوی دولت به شایعه گرانی بنزین

در هر زمانی و هر لحظه‌ای از شبانه‌روز که شایعه افزایش قیمت بنزین را شنیدند یک خبر اختصاصی از زبان بنده بزنند و بگویند که سخنگوی دولت تکذیب کرد.

ایرنا: سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: هیچگونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت نیست و قیمت بنزین افزایش پیدا نمی‌کند.

واکنش جالب سخنگوی دولت به شایعه گرانی بنزین

علی بهادری جهرمی روز جمعه در حاشیه نشست فعالان فرهنگی لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعه افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: به همه خبرنگاران رسانه‌های شرکت‌کننده در نشست‌های خبری وکالت دادم که در هر زمانی و هر لحظه‌ای از شبانه‌روز که شایعه افزایش قیمت بنزین را شنیدند یک خبر اختصاصی از زبان بنده بزنند و بگویند که سخنگوی دولت تکذیب کرد.

وی افزود: قانون دولت را به اجرای کالابرگ الکترونیک مکلف کرده‌ ‌و دولت هم اعلام کرد که زیرساخت‌های این کار را آماده می‌کند، اما تا زمانی که زیرساخت‌ها فراهم شود یارانه را به‌صورت نقدی واریز می‌کند.

وی ادامه داد: دولت به‌سبب شوک افزایش قیمتی یارانه ۲ ماه را یک جا واریز کرد و برنامه دولت هم همین بود که بعد از این مدت، یارانه را به‌صورت ماهانه واریز کند.

بهادری‌جهرمی گفت: اقتصاددانان در تحلیل شوک تورمی بین هفت تا ۱۱درصد تحلیل می‌کردند که تورم ایجاد کند نه اینکه قیمت‌ها ۱۱درصد افزایش پیدا کند، چون تورم این حوزه فقط در بخش خوراکی است، یعنی افزایش قیمت اقلام خوراکی بیشتر شده و این سیاست نباید تأثیری بر قیمت سایر اقلام بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج