۱۲۳۸۷۵۴
۹۳۶
۹۳۶
پ

قیمت یوآز پاتریوت چقدر است؟

یوآز پاتریوت گران‌ترین خودرو روسی در ایران است؛ شاسی‌بلندی که قیمت آن در بازار آزاد به یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون می‌رسد.

فرارو: زمزمه فروش دنا در روسیه در حالی به‌گوش می‌رسد که سال ۹۵  شاهد حضور  محصولات روسی با اسم یوآز در نمایشگاه‌ خودرو ایران بوده‌ایم.

قیمت یوآز پاتریوت چقدر است؟

از سال گذشته سروش دیزل نسخه‌های اتوماتیک و دنده‌ای یوآز پاتریوت و یوآز پیکاپ را وارد بازار کرده است. یوآز پاتریوت که در دسته خودرو‌های شاسی‌بلند قرار می‌گیرد با موتور ۲.۷ لیتری یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون فروخته می‌شود و یوآز پیکاپ که بدون اغراق نسخه وانت یوآز پاتریوت است، با قیمت یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون در کارخانه به متقاضیان تحویل داده می‌شود. 

یوآز پاتریوت اتوماتیک؛ ۱.۲۵ میلیارد

یوآز پاتریوت اتوماتیک گران‌ترین خودرو روسی در ایران است. اولین روز‌های شهریور امسال قیمت یوآز پاتریوت اتوماتیک در نمایندگی فروش سروش دیزل یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بود درحالی که در بازار آزاد برخی از فروشنده‌ها آن را ۱۰۰ میلیون بیشتر به خریداران پیشنهاد می‌دهند. مثل فروشنده یوآز پاتریوت اتوماتیک در گیلان که قیمت این محصول را یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است. یوآز پاتریوت اتوماتیک درحالی عرضه شد که نسبت به نسخه دنده‌ای ارتقا فنی نداشت و تغییر طراحی جلوپنجره تنها تفاوت آن با مدل‌های دنده‌ای به‌شمار می‌رود.

قیمت یوآز پاتریوت دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ در کارخانه یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است. این رقم در بازار آزاد تا مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و فرشنده یوآز پاتریوت دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با قیمت یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان دنبال مشتری می‌گردد. مشخصات فنی یوآز دنده‌ای و اتوماتیک نشان می‌دهد هر به موتور ۲.۷ لیتر با حداکثر گشتاور ۲۱۷ نیوتن‌متر و حداکثر ۱۳۴ اسب بخار مجهز شدند. حداکثر سرعت یواز پاتریوت ۱۷۰ کیلومتربرساعت است و مصرف سوخت ترکیبی این شاسی‌بلند ۱۱.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود.

یوآز پیکاپ اتوماتیک؛ ۱.۱۶ میلیارد

یوآز پیکاپ همان پاتریوت است، اما به شکل وانت درآمده است. علاوه بر ظاهر یکسان، مشخصات فنی پیکاپ نشان می‌دهد یوآز در طراحی پیکاپ از پلتفرم و موتور پاتریوت استفاده کرده. موتور ۲.۷ لیتری به‌عنوان قلب تپنده این خودرو فعالیت می‌کند و سایر مشخصات فنی پیکاپ مثل پاتریوت است. نسخه‌های اتوماتیک یوآز پیکاپ در نمایندگی فروش سروش دیزل با قیمت یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان به متقاضیان تحویل داده می‌شود و در بازار آزاد یوآز پیکاپ اتوماتیک تقریبا با همین رقم خرید و فروش می‌شود. یوآز پیکاپ دنده‌ای هنوز امسال تولید نشده و مدل‌هایی باقی مانده این خودرو در بازار مربوط به پارسال می‌شوند. در کارخانه قیمت یوآز پیکاپ دنده‌ای شهریور امسال یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعلام شد و در بازار آزاد پیکاپ دنده‌ای نهایتا ۵۰ میلیون بیشتر دست به دست می‌شود.

قیمت انواع یوآز در ایران

خودرو

قیمت کارخانه

قیمت بازار

پاتریوت اتوماتیک (۱۴۰۱)

یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان

پاتریوت دنده‌ای (۱۴۰۱)

یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان

پیکاپ اتوماتیک (۱۴۰۱)

یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

پیکاپ دنده‌ای (۱۴۰۰)

یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج